Η BAAS DIGITAL ανακοινώνει τη νέα της συνεργασία με την MOACONCEPT, την πρωτοπόρα ιταλική εταιρεία sneakers.
Πρόκειται για μια Benefit Company, δηλαδή μια εταιρεία που έχει στον πυρήνα της φιλοσοφίας της την κοινωνική ευθύνη, τον σεβασμό προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
Η MOACONCEPT στηρίζει και εφαρμόζει την κυκλική οικονομία ανακυκλώνοντας τα sneakers της μέσα από το πρόγραμμα My Own Action και κάθε χρόνο προσφέρει μέρος των κερδών της σε κοινωφελείς σκοπούς όπως τη δημιουργία ή ανακατασκευή χώρων άθλησης και άλλων κοινόχρηστων εγκαταστάσεων, αλλά και ενισχύοντας οικονομικά αναδασώσεις μέσω της παγκόσμιας Μ.Κ.Ο., WeForest.
Η πρώτη καμπάνια της BAAS DIGITAL που είναι ήδη “στον αέρα”, αφορά στο λανσάρισμα της νέας συλλογής FW23/24 της MOACONCEPT και ως κεντρικό μήνυμα έχει το σλόγκαν “Join the Change – Μake a difference”.
Στόχος της καμπάνιας είναι η ενεργοποίηση των κοινωνικά και περιβαλλοντικά ευαίσθητων καταναλωτών να επιλέξουν το brand, που αναλαμβάνει δράσεις και στους δύο αυτούς τομείς.
Η καμπάνια κινείται σε 2 επίπεδα: τη δημιουργία awareness για τη νέα συλλογή και τη φιλοσοφία-δράση ανακύκλωσης των sneakers και παράλληλα, το μέγιστο optimization για τη δημιουργία conversions.
Το λανσάρισμα της καμπάνιας υλοποιήθηκε στις πλατφόρμες Meta και Google, ενώ ήδη σχεδιάζονται τα επόμενα βήματα της επικοινωνίας, που θα περιλαμβάνει και 360 activations.
Η καμπάνια τρέχει ήδη στην Ιταλία και αναμένεται να ακολουθήσουν κι άλλες χώρες.