Η Black Friday και οι εποχικές εκπτώσεις είναι προ των πυλών.
- Πώς πρέπει να σχεδιάζεται μια καμπάνια μάρκετινγκ ή μια εκστρατεία μείωσης τιμών;
- Ποια είναι η «σωστή» τιμή;
- Τι πρέπει να αναγράφεται στο «ταμπελάκι» πάνω στο προϊόν ή στο ράφι;
- Επιτρέπονται οι εκπτώσεις «διαρκείας»;
- Δίνουν οι επιχειρήσεις τις σωστές πληροφορίες στους καταναλωτές, ώστε αυτοί να οδηγούνται σε επωφελείς, για τους ίδιους, αγορές;
- Είναι η αγορά επαρκώς προετοιμασμένη;
Η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα στηρίζεται στις καλές σχέσεις και στην εμπιστοσύνη μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), μέσω της Ομάδας Εργασίας Καταναλωτή, συνεχίζει να βοηθά τις επιχειρήσεις και τα στελέχη τους να καταλάβουν τους τρόπους ορθής επικοινωνίας με τον καταναλωτή ως προς τη διαμόρφωση της τιμής κατά τη διενέργεια προσφορών, εκπτώσεων ή προωθητικών ενεργειών.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΣΕΒ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, εξέδωσε Εικονογραφημένο Οδηγό τον Μάρτιο του 2023 για τη σωστή επικοινωνία των ανακοινώσεων μείωσης τιμής και 2η έκδοση τον Σεπτέμβριο με περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες προς τις επιχειρήσεις.
Τώρα, επικαιροποιεί εκ νέου τον Οδηγό με απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα της αγοράς. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών (ΕΣΑ), σας προσκαλούν σε εκδήλωση, την Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 17:00, στο Αμφιθέατρο του ΕΒΕΑ (με φυσική παρουσία ή διαδικτυακά) με σκοπό να ενημερωθείτε για το νομικό πλαίσιο και για τον Εικονογραφημένο Οδηγό των εκπτώσεων.