Η Viva.com, κορυφαία ευρωπαϊκή cloud-based neobank, παρουσιάζει δύο νέες υπηρεσίες – Real-Time Settlement και Offline Payments – που έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιήσουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων σε ολόκληρη την ήπειρο.
Η υπηρεσία Real–Time Settlement επιτρέπει στο δίκτυο εμπόρων της Viva.com να έχει σχεδόν άμεση πρόσβαση στα χρήματα σε συνέχεια εκκαθάρισης των συναλλαγών. Η διαδικασία της εκκαθάρισης ολοκληρώνεται πλέον εντός 60 λεπτών από τη στιγμή της συναλλαγής, σε σύγκριση με το προγενέστερο μοντέλο εκκαθάρισης την επόμενη ημέρα.
Η υπηρεσία Offline Payments διασφαλίζει ότι οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες απώλειας μίας πώλησης που προκύπτει από προβλήματα συνδεσιμότητας ή διακοπής δικτύου. Η συγκεκριμένη υπηρεσία επιτρέπει αυτόματα την αποδοχή συναλλαγών με κάρτα, ακόμη και εάν ο έμπορος αντιμετωπίζει θέμα συνδεσιμότητας στο σημείο πώλησης.
Η Viva.com θέτει στη διάθεση των επιχειρήσεων όλων των μεγεθών τη δική της πρωτοποριακή τεχνολογία που συμβάλλει στον εξορθολογισμό της λειτουργίας και στην ενίσχυση των πωλήσεων. Προσφέροντας άνω των 30 τρόπους πληρωμής, προηγμένα προϊόντα, όπως το viva.com | Terminal app που μετατρέπει τις έξυπνες συσκευές σε τερματικά καρτών, και η πύλη πληρωμών viva.com | Smart Checkout που ενισχύει το conversion rate έως και 21%, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα. Από καταστήματα, ξενοδοχεία και εστιατόρια έως πανευρωπαϊκά marketplaces, η online και in-store πλατφόρμα πληρωμών της Viva.com εξυπηρετεί τις ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Οι δύο νέες υπηρεσίες θα ενεργοποιηθούν για τους εμπόρους που διαθέτουν viva.com | Account, βελτιστοποιώντας τις ταμειακές ροές και τη διαχείριση εξόδων. Οι υπηρεσίες Real-Time Settlement και Offline Payments εντάσσονται στην αναπτυσσόμενη σειρά καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών της Viva.com, συμπεριλαμβανομένης της εταιρικής χρεωστικής κάρτας για τη διαχείριση, αυτοματοποίηση και παρακολούθηση των εταιρικών εξόδων, που δίνει τη δυνατότητα μείωσης της προμήθειας έως και 0%.
Ο Κώστας Ξηραδάκης, VP Product & Growth της Viva.com, δήλωσε: «Καμία επιχείρηση δεν επιθυμεί να χάνει χρόνο, αναμένοντας την πρόσβαση σε χρήματα που αντιστοιχούν σε μία πώληση που έχει ήδη ολοκληρωθεί, ή, ακόμα χειρότερα, να χάνει μια πώληση επειδή έχει διακοπεί το σήμα ή το Wi-Fi. Με τις νέες υπηρεσίες Real-Time Settlement και Offline Payments, προβλήματα αυτού του τύπου ανήκουν στο παρελθόν. Η σχεδόν άμεση πρόσβαση στα χρήματα, η επιλογή μείωσης της προμήθειας έως και 0%, αλλά και η δυνατότητα ολοκλήρωσης πωλήσεων ακόμη και υπό τις πιο δύσκολες συνθήκες συνδεσιμότητας, είναι υπηρεσίες που έχουμε αναπτύξει in-house με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών μας, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης ή την έδρα της εντός Ευρώπης.»