Η ESET, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, ανακοίνωσε ότι αναγνωρίστηκε ως η επιλογή των πελατών στην έγκριτη έκθεση 2023 Gartner Peer Insights Voice of the Customer για Πλατφόρμες Προστασίας Τελικών Σημείων.
Συγκεντρώνοντας ένα εντυπωσιακό ποσοστό αποδοχής 97% από τους χρήστες της Gartner Peer Insights, το ESET PROTECT ξεχωρίζει με βαθμολογία 5 ή 4 αστέρων*, επιβεβαιώνοντας την υπεροχή του στις κατηγορίες “Δυνατότητες Προϊόντος”, “Εμπειρία Πωλήσεων”, “Εμπειρία Ανάπτυξης” και “Εμπειρία Υποστήριξης”, σε καθεμία από τις οποίες έλαβε βαθμολογία 4,6 στα 5*. Αυτή η αναγνώριση από την Gartner εδραιώνει τη δέσμευση της ESET να παρέχει κορυφαίες λύσεις και εξαιρετική ικανοποίηση των πελατών.
H “Φωνή του Πελάτη” (Voice of the Customer) είναι μια πρωτοβουλία της Gartner που συγκεντρώνει και παρουσιάζει σχόλια και αξιολογήσεις από επαγγελματίες του τομέα της πληροφορικής οι οποίοι έχουν πρακτική εμπειρία με λύσεις πληροφορικής. Αποτελεί πολύτιμη πηγή για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στον τομέα της πληροφορικής, καθώς παρέχει την οπτική γωνία των συναδέλφων. Η “Φωνή του Πελάτη” λειτουργεί συμπληρωματικά στην έρευνα των εμπειρογνωμόνων της Gartner.
Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι: “oι προμηθευτές που τοποθετούνται στο άνω δεξιό τεταρτημόριο του ‘Voice of the Customer’ αναγνωρίζονται με τη διάκριση Gartner Peer Insights Customers’ Choice, η οποία επισημαίνεται με το σήμα Customers’ Choice. Οι αναγνωρισμένοι πωλητές πληρούν ή υπερβαίνουν τόσο το μέσο όρο της συνολικής εμπειρίας της αγοράς όσο και το μέσο όρο του ενδιαφέροντος και της υιοθέτησης των χρηστών της αγοράς”.