Η LG Electronics ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2023.
Η LG ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 20,7 τρισεκατομμυρίων KRW (15,732 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 996,7 δισεκατομμυρίων KRW (745,492 εκατομμύρια USD) το τρίτο τρίμηνο του 2023. Οι επιδόσεις αποτελούν τις δεύτερες καλύτερες για το τρίτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας.
Με κύριο παράγοντα τις δραστηριότητες των οικιακών συσκευών καθώς και τις λύσεις για οχήματα, τον μελλοντικό μοχλό ανάπτυξης της LG, η εταιρεία επιτάχυνε την ποιοτική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της παρά την οικονομική επιβράδυνση και την παρατεταμένη μείωση της ζήτησης. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν περισσότερο από 30% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, καθώς και με το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Οι προσπάθειες της LG να αναβαθμίσει το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο για να διευρύνει τη συμμετοχή των δραστηριοτήτων Β2Β, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων αυτοκινήτων και της HVAC, ήταν επίσης παράγοντες ανάπτυξης.
Επιπλέον, ενίσχυσε την B2C δραστηριότητα, συνδυάζοντας προϊόντα με περιεχόμενο και υπηρεσίες και επεκτείνοντας τις σειρές υψηλής ζήτησης με βάση την ανταγωνιστικότητα των Premium προϊόντων, όπως οι τηλεοράσεις LG OLED και η συλλογή LG Objet.
Τον Ιούλιο, ο διευθύνων σύμβουλος της LG, William Cho, ανακοίνωσε το όραμα για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες, την εξασφάλιση μελλοντικών ευκαιριών ανάπτυξης και τη μετατροπή της LG σε εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής που συνδέει και επεκτείνει χώρους και εμπειρίες πέρα από τις οικιακές συσκευές. Τα θετικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου παρά την οικονομική ύφεση και η διατήρηση της δυναμικής ανάπτυξης, είναι απόδειξη ότι ο μετασχηματισμός του χαρτοφυλακίου για την επίτευξη του μελλοντικού οράματος της εταιρείας εξελίσσεται ομαλά.
Η LG κατέβαλλε, επίσης, συνεχείς προσπάθειες για τη βελτίωση της επιχειρηματικής δομής και την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού σε ολόκληρη την εταιρεία, που οδήγησαν στη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας ολόκληρης της αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών, της παραγωγής, της εφοδιαστικής αλυσίδας και των πωλήσεων.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη στην περιοχή B2B με τις λύσεις HVAC. Η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει περαιτέρω τις δραστηριότητές της στον τομέα του κλιματισμού με αντλίες θερμότητας και ESS, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και υψηλής απόδοσης στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Αντίστοιχα, το LG ThinQ UP 2.0, που λανσαρίστηκε το τρίτο τρίμηνο, μια καινοτομία για το έξυπνο σπίτι που συνδυάζει οικιακές συσκευές και συνδρομητικές υπηρεσίες, έχει ήδη λάβει θετικές αντιδράσεις από τους πελάτες και οδηγεί την αλλαγή στο παράδειγμα των οικιακών συσκευών.
Η LG Vehicle Component Solutions Company συνέχισε την ταχεία ανάπτυξή της το τρίτο τρίμηνο με βάση το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών που αναμένεται να φθάσει τα 100 τρισεκατομμύρια KRW (76 δισεκατομμύρια USD) μέχρι το τέλος του έτους και τη σταθερή διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού, με τον ρυθμό ανάπτυξης να επιταχύνεται επίσης. Όσον αφορά στην κερδοφορία, υπάρχει επίσης οικονομικό αποτέλεσμα κλίμακας λόγω της επέκτασης των πωλήσεων. Οι ετήσιες πωλήσεις της εταιρείας αναμένεται να ξεπεράσουν τα 10 τρισεκατομμύρια KRW (7.6 δισεκατομμύρια USD) για πρώτη φορά φέτος. Η LG επιταχύνει, επίσης, τη δημιουργία περιφερειακών βάσεων παραγωγής, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για μετατροπή σε ηλεκτρικά οχήματα από μεγάλους παγκόσμιους πελάτες.
Η LG Home Entertainment Company επιταχύνει την επιχειρηματική της μετάβαση από μια επιχείρηση βασισμένη σε προϊόντα σε μια πλατφόρμα μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, καθώς το περιεχομένου και υπηρεσίες συνεχίζουν να αναπτύσσονται. Για τον σκοπό αυτό, εκτός από την επέκταση της συνεργασίας με διάφορους παρόχους περιεχομένου, η εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα την αναβάθμιση των λειτουργικών συστημάτων τηλεόρασης για πρώτη φορά στον κλάδο, προκειμένου να επεκτείνει την εμπειρία περιεχομένου των πελατών. Ο αριθμός των τηλεοράσεων που λειτουργούν με webOS, το θεμέλιο της επιχείρησης περιεχομένου και υπηρεσιών, αναμένεται να φτάσει τα 300 εκατομμύρια μέχρι το 2026.
Η LG Business Solutions Company συνεχίζει να καινοτομεί στην εμπειρία των πελατών με κορυφαίες σειρές πληροφορικής, όπως οι εμπορικές οθόνες και οι πτυσσόμενοι φορητοί υπολογιστές που παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις, ενώ παράλληλα προωθεί ταχέως την επιχείρηση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, έναν από τους νέους κινητήριους μοχλούς ανάπτυξης της LG.
Τα στοιχεία αυτά είναι προσωρινά ενοποιημένα κέρδη με βάση τα K-IFRS που παρέχονται ως υπηρεσία προς τους επενδυτές πριν από τα τελικά αποτελέσματα της LG Electronics, συμπεριλαμβανομένων των καθαρών κερδών. Λεπτομέρειες σχετικά με κάθε τμήμα θα ανακοινωθούν επίσημα αργότερα αυτό το μήνα.