Η LG Electronics ανέδειξε το μήνυμα Life‘s Good παρουσιάζοντας ένα νέο βίντεο που επικοινωνεί με όμορφο τρόπο το πραγματικό νόημα της φιλοσοφίας Life‘s Good της LG και το ισχυρό μήνυμα της εταιρείας για τη σημασία της αισιοδοξίας.
Η καμπάνια Life‘s Good, που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2023, έχει ως στόχο να εμπνεύσει τους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με αισιοδοξία σε δύσκολους καιρούς, καθώς και να αναδείξει τη διαχρονική φύση της φιλοσοφίας και των αξιών της LG, τις οποίες η εταιρεία διατηρεί σταθερά σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της.
Το βίντεο διάρκειας 90 δευτερολέπτων επικεντρώνεται σε έναν μεσήλικα άνδρα που επιλέγει να αισιοδοξεί στην προσωπική του πορεία, επιτρέποντάς του να ξεπεράσει τα εμπόδια και να πετύχει κάτι που κανείς δεν θα πίστευε ότι είναι ικανός να κάνει. Στην αρχή, ο πρωταγωνιστής έχει ένα βλέμμα ανησυχίας καθώς αγωνίζεται να οδηγήσει ένα longboard σε έναν δρόμο των προαστίων. Ωστόσο, καθώς το βίντεο εξελίσσεται, γίνεται πιο αποφασιστικός και αρχίζει να γλιστράει με χάρη πάνω στην άσφαλτο, έχοντας ένα χαρούμενο, γεμάτο αυτοπεποίθηση χαμόγελο στο πρόσωπό του.
Το βασικό μήνυμα αυτής της συγκινητικής ιστορίας είναι ότι υπάρχει ένας αισιόδοξος άνθρωπος μέσα μας – το θέμα είναι απλώς να αποφασίσουμε να τον αποδεχτούμε. Χρησιμοποιώντας μια σανίδα longboard ως μεταφορά για τη ζωή, το βίντεο υποδηλώνει ότι οποιοσδήποτε στόχος ή όνειρο είναι εφικτός, αν κάποιος είναι αρκετά γενναίος και αισιόδοξος ώστε να ξεπεράσει τους περιορισμούς που θεωρεί ότι έχει για να φτάσει εκεί.
Το βίντεο της LG επιμελήθηκε ομάδα έμπειρων δημιουργών με επικεφαλής τον βραβευμένο με Emmy σκηνοθέτη Nicolai Fuglsig, του οποίου η απλή, γοητευτική αφήγηση δείχνει τόσο δυναμικά τι μπορεί να συμβεί όταν κάποιος επιλέγει να βαδίσει στο μονοπάτι της αισιοδοξίας.
“Η LG ήρθε σε μένα με την ιδέα να μοιραστεί το νόημα της φιλοσοφίας της Life‘s Good μέσα από το πρίσμα της επιλογής της αισιοδοξίας και αμέσως με τράβηξε το εγχείρημα”, δήλωσε ο Nicolai Fuglsig. “Λατρεύω την ιστορία ενός απροσδόκητου ήρωα που βγαίνει από την comfort zone του και χρησιμοποιεί την αισιοδοξία για να ξεπεράσει τις προκλήσεις. Προσωπικά, αισθάνομαι ότι είναι μια ισχυρή υπενθύμιση για να μην αναλώνεται κανείς στην αρνητικότητα και να ζει τη ζωή στο έπακρο”.
Καθώς η LG μετασχηματίζεται, αλλάζει τον τρόπο που επικοινωνεί με τους πελάτες και τα στελέχη της μέσω της πρόσφατης ανανέωσης του brand της, διασφαλίζοντας ότι οι αξίες και η φιλοσοφία του Life‘s Good αποδίδονται σε κάθε σημείο επαφής σε όλη την εμπειρία του χρήστη. Μέχρι στιγμής, η καμπάνια έχει κοσμήσει μερικά από τα πιο εμβληματικά σημεία σε διάφορες πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπως το Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και τη Σεούλ.
“Το Life‘s Good αντιπροσωπεύει τη σταθερή δέσμευσή μας να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη μέσω της καινοτομίας”, δήλωσε ο Jeongseok (JS) Lee, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Global Marketing Center της LG. “Σύμφωνα με το μελλοντικό μας όραμα να γίνουμε μια εταιρεία Smart Life Solutions, θα επικοινωνούμε με διάφορους πελάτες σε κάθε σημείο επαφής με πιο δυναμικό και νεανικό τρόπο”.
“Με την παγκόσμια καμπάνια μας, στοχεύουμε να μεταδώσουμε το μήνυμά μας Life‘s Good, εμπνέοντας και ενθαρρύνοντας τους πελάτες να αντιμετωπίσουν τη ζωή με αισιόδοξη στάση”, δήλωσε η Kim Hyo-eun, αντιπρόεδρος του Global Marketing Center της LG. “Ελπίζουμε ότι το βίντεο του brand μας μπορεί να εμψυχώσει τους πελάτες και να δημιουργήσει ουσιαστική επιρροή στη ζωή τους”.