Μια νέα μελέτη της Juniper Research διαπίστωσε ότι, μέχρι το επόμενο έτος, ο όγκος των συναλλαγών ψηφιακού εμπορίου θα φτάσει τα 1,08 τρισεκατομμύρια παγκοσμίως, παρουσιάζοντας αύξηση από τα 966 δισεκατομμύρια της φετινής χρονιάς – μια πολύ ισχυρή ανάπτυξη κατά 12% σε ένα μόνο έτος.
Η νέα μελέτη, η οποία καλύπτει τις ψηφιακές μεταφορές χρημάτων, τις αγορές ψηφιακών και φυσικών αγαθών, τις αγορές ψηφιακών εισιτηρίων, τις τραπεζικές συναλλαγές, τις πληρωμές μέσω NFC, τις πληρωμές με QR και τις πληρωμές λογαριασμών, διαπίστωσε ότι η ισχυρότερη ανάπτυξη θα σημειωθεί σε τρεις αγορές.
Συγκεκριμένα, οι τομείς με την υψηλότερη ανάπτυξη θα είναι οι πληρωμές μέσω NFC (κατά 30%), το digital ticketing (κατά 19%) και τα φυσικά είδη (κατά 12%).
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι πληρωμές NFC αυξάνονται, κάτι που ενισχύεται από την αυξανόμενη αποδοχή ανέπαφων πληρωμών. Η μετάβαση σε open-loop συστήματα πληρωμών, στο πλαίσιο της έκδοσης εισιτηρίων, είχε σημαντική επίδραση, ενισχύοντας την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις ανέπαφες πληρωμές μεταξύ των δυνητικών χρηστών και αυξάνοντας την χρήση σε αγορές που προηγουμένως υστερούσαν, όπως οι ΗΠΑ και η Γερμανία.
Η έρευνα εντόπισε ότι με το αυξανόμενο κόστος ζωής που μειώνει το διαθέσιμο εισόδημα, οι πωλητές που δραστηριοποιούνται στο ψηφιακό εμπόριο καλούνται να διαφοροποιηθούν για να διατηρήσουν την ανάπτυξη. Ως εκ τούτου, η έρευνα συνιστά στους πωλητές που δραστηριοποιούνται σε άκρως ανταγωνιστικές αγορές, όπως η μεταφορά χρημάτων, να επικεντρωθούν στη μείωση του κόστους των πληρωμών, ως βασικό στοιχείο διαφοροποίησης.