Ο διευθύνων σύμβουλος του κορεατικού τηλεπικοινωνιακού κολοσσού KT, Kim Young-Shub, προέβλεψε ότι η προσέγγιση της βιομηχανίας σε σχέση με την ανάπτυξη του 6G θα διαφέρει από το παρελθόν, εστιάζοντας πρώτα στις υπηρεσίες αντί στις υποδομές.
Ο επικεφαλής του παρόχου τόνισε ότι η KT πιστεύει πως το 6G θα «χτιστεί» γύρω από ψηφιακές υπηρεσίες που θα μεγιστοποιούν την εμπειρία του πελάτη και όχι βάσει μιας προσέγγισης που θα δίνει προτεραιότητα στην προετοιμασία των δικτύων.
Πριν από την εκδήλωση, ο ίδιος δήλωσε στην ιστοσελίδα Mobile World Live ότι 9,2 εκατομμύρια πελάτες της KT χρησιμοποιούν 5G, καταναλώνοντας 3,4 φορές περισσότερα δεδομένα σε σύγκριση με το 2018.
Υπογράμμισε ότι η KT σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά τις επενδύσεις που πραγματοποιεί, για να δημιουργήσει «τις κορυφαίες πρωτοβουλίες ΤΠΕ στον κόσμο, ώστε να ενισχύσει την αξία για τους πελάτες». Σημειώνεται πως, το 2022, ο πάροχος διέθεσε 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια για ψηφιακές πρωτοβουλίες, που θα δαπανηθούν σε μια περίοδο πέντε ετών.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης M360, ο Kim εξήγησε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα αποτελέσει βασικό μέρος της στρατηγικής της KT, με τον πάροχο να επιδιώκει συνεργασίες με νεοφυείς επιχειρήσεις, ως μέρος ενός σχεδίου για τη μετατόπιση της βασικής του δραστηριότητας από τις τηλεπικοινωνίες.
Εξήγησε ότι οι πάροχοι πρέπει να πρωτοπορήσουν στη ψηφιακή τεχνολογία, σημειώνοντας ότι «αν αποτύχουμε να καινοτομήσουμε μόνοι μας, θα αναγκαστούμε να αλλάξουμε από έξω». «Οι τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως πρέπει να ενώσουν τα χέρια σε διάφορους τομείς».
Απαιτούν, επίσης, το κατάλληλο προσωπικό, πρόσθεσε ο Kim, σημειώνοντας ότι η εύρεση ταλαντούχων ατόμων που μπορούν να κατανοήσουν και να προβλέψουν τις μελλοντικές τάσεις της τεχνολογίας είναι κρίσιμης σημασίας για την ανάπτυξη μελλοντικών υπηρεσιών.