Η Meta θα μπορούσε να επιτρέψει στους Ευρωπαίους χρήστες να αποφύγουν την εμφάνιση διαφημίσεων, προχωρώντας στη διάθεση μιας επί πληρωμής συνδρομής για την πρόσβαση στο Facebook και το Instagram.
Δημοσίευμα των New York Times αναφέρει ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο διάθεσης επί πληρωμής συνδρομής στα προϊόντα της, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της ΕΕ για το απόρρητο των δεδομένων και τις διαφημίσεις.
Επί του παρόντος και σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα στον διεθνή Τύπο, δεν υπάρχουν πληροφορίες για την τιμή ή την ημερομηνία διάθεσης αυτών των συνδρομών, ενώ δεν έχει επιβεβαιωθεί εάν όντως θα κυκλοφορήσουν.
Η εταιρεία βρίσκεται σε «κόντρα» με τις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές, για φερόμενες παραβιάσεις του απορρήτου από τις υπηρεσίες της. Η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας της επέβαλε πρόστιμο 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη μεταφορά δεδομένων από την Ευρώπη προς τις ΗΠΑ, λόγω παραβίασης του GDPR. Οι ΗΠΑ και η ΕΕ υπέγραψαν συμφωνία μεταφοράς δεδομένων τον Ιούλιο, χαλαρώνοντας τους περιορισμούς στις πλατφόρμες.
Η Meta έχει ήδη αρχίσει να προσφέρει δυνατότητα εξαίρεσης από τη στοχευμένη διαφήμιση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ φέρεται να πρότεινε ένα ακόμη βήμα, με τη διάθεση της ως opt-in επιλογής για κάθε χρήστη των υπηρεσιών στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.
Την ίδια στιγμή, έχει καθυστερήσει τη διάθεση της νέας της κοινωνικής πλατφόρμας, Threads, στην Ευρώπη, λόγω ρυθμιστικών ανησυχιών.