Η LG λάνσαρε την ολοκαίνουργια παγκόσμια καμπάνια Life’s Good, πραγματοποιώντας διάφορες ενέργειες επαναπροσδιορισμού του brand και παρουσιάζοντας μια περισσότερο δυναμική και νεανική ταυτότητα.
Από τις 22 Αυγούστου, η εταιρεία ξεκίνησε την παγκόσμια καμπάνια Life‘s Good, παρουσιάζοντας ψηφιακές διαφημίσεις σε μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια-ορόσημα του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών στο Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Βιετνάμ και τη Σεούλ. Κάθε ζωντανή εικόνα και βίντεο έχει δημιουργηθεί λεπτομερώς για να αναδείξει τα ανανεωμένα visuals της LG.
Με την παγκόσμια καμπάνια της, η εταιρεία στοχεύει να μεταφέρει το μήνυμα Life‘s Good στους πελάτες, εμπνέοντάς τους και ενθαρρύνοντάς τους να προσεγγίζουν τη ζωή με αισιόδοξη στάση. Υπό το πρίσμα της αυξανόμενης αβεβαιότητας και αστάθειας παγκοσμίως λόγω των αλλαγών μετά την πανδημία, απώτερος στόχος της καμπάνιας είναι να τονώσει την αισιοδοξία των πελατών και να προωθήσει την αμοιβαία υποστήριξη.
Παράλληλα με την παρουσίαση του ανανεωμένου brand & visual identity της εταιρείας, η νέα καμπάνια έχει ως στόχο να μοιραστεί τη φιλοσοφία και τις αξίες της LG. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να ενσαρκώνει πάντα το πραγματικό νόημα του Life‘s Good. Για να μεταφέρει αυτό το μήνυμα με δυναμικό και νεανικό τρόπο, η LG λάνσαρε το νέο της brand & visual identity τον Απρίλιο, υπό το πρίσμα του LG brand reinvent.
Οι νέες διαφημίσεις της LG προβάλλονται στο Burj Khalifa του Ντουμπάι, το ψηλότερο κτίριο του κόσμου, στον ουρανοξύστη Landmark 81 στο Βιετνάμ, στις ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες της εταιρείας στην Times Square της Νέας Υόρκης και στο Piccadilly Circus του Λονδίνου, στην υπαίθρια οθόνη LED της LG στο Óvalo Gutiérrez στο Περού, στον πύργο KP στην Ινδία, καθώς και σε επιλεγμένους χώρους στη Νότια Κορέα. Η καμπάνια επεκτείνεται επίσης στα αγαπημένα κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου, τα οποία σήμερα φέρουν το σλόγκαν Life‘s Good της LG – οπτικά ανανεωμένο ως μέρος μιας καινοτόμου στρατηγικής επαναπροσδιορισμού της μάρκας.
Τα διαφημιστικά βίντεο παρουσιάζουν το “Πρόσωπο του Μέλλοντος”, το χαμογελαστό πρόσωπο που σχηματίζεται από τα γράμματα “L” και “G”, το οποίο επιδεικνύει μια σειρά από διαφορετικά συναισθήματα. Το βίντεο διαπνέεται επίσης από την πληθωρικότητα του LG Active Red, της τελευταίας προσθήκης στη βασική χρωματική παλέτα της εταιρείας.
Επιπλέον, η LG επεκτείνει την ψηφιακή της δέσμευση με νέους, παγκόσμιους πελάτες, προωθώντας την ευαισθητοποίηση της μάρκας μέσω των επίσημων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκινώντας από τις 25 Αυγούστου, η εταιρεία εισήγαγε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το “LG Finger Heart Filter” και το “Life’s Good Sticker Package”, προσαρμοσμένα για μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok. Αυτά τα δημιουργικά στοιχεία, που είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε όλους, αποτελούν μέρος του ευρύτερου σχεδίου της εταιρείας για την έναρξη μιας παγκόσμιας εκστρατείας συμμετοχής, συνδέοντας τους πελάτες με τη μάρκα της με νέους και συναρπαστικούς τρόπους.
Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει περιεχόμενο με διάφορους influencers και ταινίες μέσω των παγκόσμιων κοινωνικών καναλιών της LG για να μεταφέρει το νόημα του Life‘s Good και τις βασικές αξίες της μάρκας στους πελάτες πιο αυθεντικά.
Η LG έχει συνεργαστεί με μια πολλούς influencers παγκόσμιου βεληνεκούς, οι οποίοι ενσαρκώνουν το πνεύμα των “γενναίων αισιόδοξων” και χαράζουν με αυτοπεποίθηση τους δικούς τους δρόμους, όπως η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Willow Smith, ο Αυστραλός εθνικός κολυμβητής και τραγουδοποιός Cody Simpson και το μοντέλο Jenny Park από τη Νιγηρία και την Κορέα. Μέσω αυτών των σημαντικών συνεργασιών, η LG στοχεύει να ενισχύσει το μήνυμα Life‘s Good, προωθώντας την έμπνευση και την ελπίδα μεταξύ των πελατών σε όλο τον κόσμο.
Τον Ιούλιο, η LG δήλωσε το όραμά της να μετατραπεί σε μια “έξυπνη εταιρεία λύσεων” που μπορεί να συνδέσει και να επεκτείνει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών και πραγματοποιεί σταθερά τις δραστηριότητες επαναπροσδιορισμού της μάρκας της σε διάφορα σημεία επαφής με τους πελάτες, ως μια από τις σημαντικότερες στρατηγικές της.
«Η LG έχει δεσμευτεί να επικοινωνεί ενεργά και να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες στους πελάτες που εξελίσσονται διαρκώς, αναγνωρίζοντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών», δήλωσε ο Lee Jeong-seok, επικεφαλής του Παγκόσμιου Κέντρου Μάρκετινγκ της LG Electronics. «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την επικοινωνία μας με τους πελάτες, μοιραζόμενοι με ειλικρίνεια τη βασική μας αξία και το μήνυμα του Life‘s Good. Ένα μήνυμα γεμάτο αισιοδοξία, που θα παραδοθεί στους πελάτες σε όλο τον κόσμο σε διάφορα σημεία επαφής μαζί τους».