Η βρετανική Αρχή που είναι υπεύθυνη για τη ρύθμιση της διαφημιστικής αγοράς έβαλε στο στόχαστρο τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο 6G Internet καθώς, όπως αναφέρει, παραπλάνησε το κοινό σε σχέση με την ύπαρξη δικτύων έκτης γενιάς.
Έχοντας διερευνήσει μια καταγγελία κατά της 6G Internet, η Αρχή διέταξε την εταιρεία να σταματήσει τις παραπλανητικές διαφημίσεις. Βάσει αυτού, όπως φαίνεται και από μια επίσκεψη στην επίσημη ιστοσελίδα της, χρησιμοποιεί πλέον ένα logo με την ονομασία 6Gi, έχοντας προσθέσει την αναφορά «σταθερή ασύρματη ευρυζωνική».
Η καταγγελία έθεσε το ερώτημα σε σχέση με το «εάν η επωνυμία της εταιρείας “6G Internet” υπονοούσε παραπλανητικά ότι υπήρχε ένα δίκτυο κινητής τηλεφωνίας έκτης γενιάς που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τους καταναλωτές», όπως εξήγησε η ASA, κατά τη δημοσίευση της απόφασης.
Η 6G Internet υποστήριξε από την πλευρά της ότι δεν είχε παραβιάσει κανέναν κανόνα, σημειώνοντας ότι παρείχε οικιακές ευρυζωνικές υπηρεσίες με αυτό το εμπορικό σήμα για μια δεκαετία και πως δεν είχε λάβει κανένα παράπονο για οποιαδήποτε σύγχυση. Επιπλέον, υποστήριξε ότι δεν θεωρεί πως οι πελάτες της θα πίστευαν ότι παρείχε ένα δίκτυο κινητής τηλεφωνίας από το μέλλον.
Η Advertising Standards Authority έκρινε ότι, ενώ καταλαβαίνει τι προσφέρει η συγκεκριμένη εταιρεία –μια υπηρεσία που βασίζεται στις οπτικές ίνες και όχι στο 6G– οι πελάτες της μπορεί να μην το κατανοούν, πόσο μάλλον λόγω των ολοένα και πιο θολών γραμμών μεταξύ της τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας και της οικιακής ευρυζωνικότητας.
«Επειδή οι καταναλωτές θα πίστευαν ότι χρησιμοποιείται η επόμενη γενιά τεχνολογίας 6G, ενώ αυτό δεν συμβαίνει, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η ονομασία “6G Internet” είναι πιθανό να παραπλανήσει, στο πλαίσιο της παρουσίασής του στις διαφημίσεις» είπε η ASA.
«Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να εμφανιστούν ξανά στην τρέχουσα μορφή τους. Είπαμε στην 6G Internet να μην υπονοεί ότι υπάρχει δίκτυο κινητής τηλεφωνίας έκτης γενιάς και πως αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους καταναλωτές», κατέληξε.