Η Meta σχεδιάζει να ζητά τη συγκατάθεση των ατόμων που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προτού επιτρέψει στις επιχειρήσεις να στοχεύσουν διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram.
Η εταιρεία σημείωσε ότι η αλλαγή αφορά σε μια σειρά εξελισσόμενων ρυθμιστικών απαιτήσεων στην Ευρώπη και προέρχεται από μια εντολή του Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας, επικεφαλής για τη ρύθμιση της στην ΕΕ, βάσει της οποίας κλήθηκε να επανεκτιμήσει τη νομική βάση για τον τρόπο με τον οποίο στοχεύει τις διαφημίσεις.
Οι χρήστες του Facebook και του Instagram είχαν ουσιαστικά συμφωνήσει να επιτρέψουν την χρήση των δεδομένων τους σε στοχευμένες διαφημίσεις κατά την εγγραφή τους στις υπηρεσίες, βάσει των όρων και των προϋποθέσεων, έως ότου η ρυθμιστική Αρχή αποφασίσει ότι δεν μπορεί να γίνεται επεξεργασία πληροφοριών με αυτόν τον τρόπο.
Βάσει της συναίνεσης που θα ζητά, δεν αναμένεται να «υπάρχει άμεσος αντίκτυπος στις υπηρεσίες μας στην περιοχή. Μόλις εφαρμοστεί αυτή η αλλαγή, οι διαφημιζόμενοι θα εξακολουθούν να είναι σε θέση να εκτελούν εξατομικευμένες διαφημιστικές καμπάνιες για να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Έχουμε συνυπολογίσει αυτήν την αλλαγή στην επιχειρηματική μας προοπτική».
Η Meta πρόσθεσε ότι θα μοιραστεί περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το πώς θα λειτουργήσει η διαδικασία στην πράξη τους επόμενους μήνες, μετά από περαιτέρω αλληλεπίδραση με τις ρυθμιστικές αρχές.