Η LG Electronics ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ενοποιημένα έσοδα ύψους 20 τρισεκατομμυρίων KRW (15,073 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικά κέρδη 741,9 δισεκατομμυρίων KRW (559,12 εκατομμύρια USD).
Η εταιρεία κατέγραψε τα υψηλότερα έσοδα δεύτερου τριμήνου στην ιστορία της. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την επιτυχία της στρατηγικής της εταιρείας για συνεχή ανάπτυξη με παράλληλη ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της. Το ρεκόρ εσόδων αντανακλά τις ενέργειες της εταιρείας για τη ριζική βελτίωση της επιχειρηματικής της δομής, επιδιώκοντας νέες υπηρεσίες που βασίζονται σε πλατφόρμες και επεκτείνοντας συνεχώς το τμήμα B2B. Η κερδοφορία ήταν επίσης ισχυρή, αν και τα λειτουργικά έσοδα ήταν 6,3% χαμηλότερα από το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, κυρίως λόγω της εφάπαξ πρόβλεψης.
Η εταιρεία σκοπεύει να επιτύχει περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας με τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και με την προληπτική ικανοποίηση των απαιτήσεων της αγοράς ενδυναμώνοντας την πρόβλεψή της για τις ανάγκες της παραγωγής. Η LG σκοπεύει επίσης να ενισχύει συνεχώς το ηλεκτρονικό κατάστημά της και τις δραστηριότητες που απευθύνονται απευθείας στον καταναλωτή.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company είχε έσοδα ύψους 7,99 τρισεκατομμυρίων KRW (6,021 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 600,1 δισεκατομμυρίων KRW (452,25 εκατομμύρια USD) στο δεύτερο τρίμηνο. Παρά τις απαιτητικές συνθήκες της αγοράς, η επιχειρηματική μονάδα κατέγραψε ισχυρή κερδοφορία χάρη στις αυξημένες πωλήσεις προϊόντων υψηλής ζήτησης, όπως τα κλιματιστικά και τα ενεργειακά αποδοτικά προϊόντα, όπως οι αντλίες θερμότητας. Το λειτουργικό κέρδος αυξήθηκε κατά 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αντανακλώντας την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους. Η εταιρεία θα αξιοποιήσει τις καινοτομίες υψηλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων των αντλιών θερμότητας και των ESS, καθώς η ζήτηση για «πράσινες» τεχνολογίες αυξάνεται σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και σε άλλα μέρη στον κόσμο. Ταυτόχρονα, η εταιρεία βλέπει την τάση της ηλεκτροκίνησης ως ευκαιρία για μελλοντική ανάπτυξη στον κλάδο HVAC. Το τρίτο τρίμηνο, η εταιρεία θα λανσάρει τις νέες οικιακές συσκευές LG ThinQ UP 2.0 που διαθέτουν υπερ-εξατομίκευση, συνδρομές και υπηρεσίες. Ορισμένες σειρές συσκευών μαζικής χρήσης θα επεκταθούν ανταποκρινόμενες στις αλλαγές της αγοράς. Η εταιρεία σχεδιάζει να ηγηθεί μιας σημαντικής αλλαγής στον κλάδο των οικιακών συσκευών συνδυάζοντας επιχειρηματικά μοντέλα που βασίζονται σε υπηρεσίες με διαφοροποιημένη ανταγωνιστικότητα προϊόντων, ενώ συνεχίζει τις προσπάθειες για αύξηση της αποτελεσματικότητας στην παραγωγή, τις αγορές και τα logistics για να εξασφαλίσει σταθερή κερδοφορία.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα ύψους 3,15 τρισεκατομμυρίων KRW (2,374 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 123,6 δισεκατομμυρίων KRW (93,148 εκατομμύρια USD). Δεδομένου ότι οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες παραμένουν για την παγκόσμια βιομηχανία καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, η εταιρεία συνέχισε να εστιάζει στη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας και στη βελτίωση της κερδοφορίας με την ανάπτυξη των υπηρεσιών περιεχομένου που βασίζονται στην πλατφόρμα έξυπνων τηλεοράσεων webOS της LG. Η εταιρεία επιδιώκει να μετατρέψει το χαρτοφυλάκιο των τηλεοράσεών της σε «πάροχο υπηρεσιών μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας» επεκτείνοντας το περιεχόμενο, τις υπηρεσίες και τη διαφήμιση σε διαφοροποιημένα προϊόντα. Η LG Home Entertainment Company σκοπεύει επίσης να εδραιώσει την ηγετική θέση της LG στην αγορά των τηλεοράσεων μεγάλων οθονών με το λανσάρισμα της LG SIGNATURE OLED M 97 ιντσών, της πρώτης παγκοσμίως «ασύρματης» τηλεόρασης με τεχνολογία Zero Connect. Κινητήρια δύναμη στην αγορά των Premium τηλεοράσεων αποτελούν επίσης οι διευρυμένες πωλήσεις των δημοφιλών νέων οθονών Lifestyle της εταιρείας.
Τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου της LG Vehicle component Solutions Company ήταν 2,66 τρισεκατομμύρια KRW (2,005 εκατομμύρια USD), τα υψηλότερα έσοδα δεύτερου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Ωστόσο, το λειτουργικό κέρδος ήταν 89,8 δισεκατομμύρια KRW (67,676 εκατομμύρια USD) εξαιρουμένων μη επαναλαμβανόμενων εξόδων, όπως μία εφάπαξ πρόβλεψη, επιτυγχάνοντας το υψηλότερο λειτουργικό κέρδος δεύτερου τριμήνου. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το περιθώριο λειτουργικού κέρδους της εταιρείας συμπεριέλαβε την εφάπαξ πρόβλεψη ύψους 151 δισεκατομμυρίων KRW (113,798 εκατομμύρια USD), μετά την ανάκληση του Chevy Bolt EV από τη General Motors, προέκυψε λειτουργική ζημία ύψους 61,2 δισεκατομμυρίων KRW (46,122 εκατομμύρια USD). Η πρόβλεψη αυτή αντανακλά τις αυξήσεις στο κόστος των υλικών που σημειώθηκε κατά την περίοδο της ανάκλησης.
Η LG Vehicle component Solutions Company θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της δυναμική εστιάζοντας στην επέκταση των δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας και υψηλών επιδόσεων. Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών της εταιρείας αναμένεται να φτάσει τα 100 τρισεκατομμύρια KRW (75,363 δισεκατομμύρια USD) μέχρι το τέλος του έτους. Ειδικότερα, όσον αφορά στην κερδοφορία, είναι θετικό ότι η εταιρεία σημειώνει οικονομίες κλίμακας από την επέκταση των πωλήσεων. Καθώς αναμένεται σταθερή αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον, η εταιρεία θα αναζητήσει ενεργά νέες ευκαιρίες σε τομείς κινητικότητας όπως η αυτόνομη οδήγηση, οι λύσεις λογισμικού και το περιεχόμενο, διασφαλίζοντας παράλληλα σταθερή κερδοφορία με την επέκταση του τμήματος των προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας και υψηλών επιδόσεων που παρέχονται σε βασικούς πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας σε όλο τον κόσμο.
Η LG Business Solutions Company σημείωσε βελτιωμένα έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW (1,002 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικά κέρδη 2,6 δισεκατομμυρίων KRW (1,959 εκατομμύρια USD). Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν ελαφρώς σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι λόγω της συνεχιζόμενης εξασθένησης της ζήτησης για προϊόντα πληροφορικής. Από το τρίτο τρίμηνο, η ζήτηση για προϊόντα IT αναμένεται να παρουσιάσει σταδιακή ανάκαμψη σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο. Ως εκ τούτου, η LG σχεδιάζει να επεκτείνει ενεργά τις πωλήσεις οθονών και φορητών υπολογιστών εξοπλισμένων με χαρακτηριστικά gaming και οθόνες OLED. Στον τομέα των εμπορικών οθονών, η εταιρεία θα αναζητήσει ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη με εξατομικευμένες λύσεις για διάφορες κάθετες αγορές, από τη φιλοξενία και την υγειονομική περίθαλψη έως την εκπαίδευση, το λιανικό εμπόριο και τις επιχειρήσεις.