Η Sharon Xiao, General Manager EMEA της TCL Communication, μιλάει για τη δέσμευση της εταιρείας σε σχέση με τον εκδημοκρατισμό της τεχνολογίας και τις επενδύσεις που πραγματοποιεί στο R&D. Παράλληλα, όσον αφορά στην Ελλάδα, σημειώνει πως αποτελεί μια «στρατηγική αγορά» για την TCL, λόγω και της θέσης της στο «σταυροδρόμι» Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.
Θα θέλαμε να ξεκινήσουμε τη συζήτησή μας με τη στρατηγική της TCL Communication σε στοχευμένους τομείς της αγοράς και την παγκόσμια δυναμική της, όσον αφορά σε μερίδια αγοράς, τζίρους κτλ.
Η TCL έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 160 παγκόσμιες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης, της Ασίας, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής. Το 2022, οι πωλήσεις μας έφτασαν συνολικά τις 16,44 εκατομμύρια συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablet. Με τρέχον όραμα το «5G for All», οι αποστολές smartphone 5G αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 122% YoY το 2022, παγκοσμίως.
Στη Βόρεια Αμερική, η TCL παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο, στους τρεις κορυφαίους προμηθευτές smartphone Android το 2022. Συγκεκριμένα, στον Καναδά, κατέλαβε τη δεύτερη θέση ως Android smartphone brand, με αύξηση όγκου αποστολών YoY άνω του 68% το 2022. Σύμφωνα με στοιχεία της IDC¹, η TCL κατατάσσεται πέμπτη στα κινητά τηλέφωνα, στην Ευρώπη, το 2022 και τέταρτη στην Ελλάδα, την Πορτογαλία και την Κεντρική Ανατολική Ευρώπη (CEE). Η TCL Communication έχει επεκτείνει την αγορά της με Android tablet, καθιστώντας την 5η μεγαλύτερη εταιρεία tablet παγκοσμίως, κάτι που ισχύει και για την Ευρώπη. Ηγούμαστε της κατηγορίας MBB στην Ευρώπη. Έχουμε συνεργαστεί με μεγάλους κορυφαίους παρόχους σε όλο τον κόσμο, για πάνω από 20 χρόνια, αναπτύσσοντας βασικές ικανότητες στην προσαρμοσμένη κατασκευή, την τεχνολογία οθόνης και την καινοτομία με έμφαση στην ποιότητα.
Διοριστήκατε General Manager για την περιοχή EMEA πριν από έξι μήνες. Ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας σας για αυτή την περιοχή και τι ρόλο παίζει η Ελλάδα, η χώρα μας, στα ευρύτερα σχέδιά σας;
Ο στόχος της TCL είναι να συνεχίσει να χτίζει πάνω στο μήνυμα «Inspire Greatness» και να ενισχύσει περαιτέρω την αναγνωρισιμότητα του mobile brand μας στην περιοχή EMEA, μέσω βαθύτερης ενοποίησης με την TCL Electronics και τις αθλητικές συνεργασίες – μια ακόμη απόδειξη ότι επιταχύνουμε στην Ευρώπη, με ισχυρές φιλοδοξίες στην περιοχή.
Πρόσφατα, είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη νεότερη γκάμα τεχνολογιών αιχμής και καινοτόμων προϊόντων στην CES και στο MWC 2023. Η δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της τεχνολογίας παραμένει ακλόνητη και είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε προσιτές και καινοτόμες λύσεις στους καταναλωτές μέσω του οικοσυστήματος έξυπνων συσκευών μας.
Παρεμπιπτόντως, περισσότεροι από 37.000 επισκέπτες απόλαυσαν την παρουσίαση των συσκευών μας στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου, σε ένα σχεδιαστικό πλαίσιο κάτω από το γενικό θέμα Future Lab, όπου παρουσιάσαμε μια επιλογή από το οικοσύστημα έξυπνων συσκευών μας, όπως η βραβευμένη τεχνολογία TCL NXTPAPER, που προσφέρει εκπληκτική ποιότητα εικόνας και προστατεύει την υγεία των ματιών.
Η στρατηγική της εταιρείας μας είναι να επιτύχει περαιτέρω με τα tablet και τα μοντέλα της σειράς TCL 40 που κυκλοφορούν στην Ευρώπη, προσφέροντας απρόσκοπτη και βελτιωμένη εμπειρία χρήστη, με τεχνολογία υψηλής ποιότητας, ως μέρος του οικοσυστήματος συσκευών μας. Όπως πάντα, προσπαθούμε να παρέχουμε σε όλους ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση στο διαδίκτυο, είτε εργάζονται εξ αποστάσεως, είτε θέλουν να παραμείνουν συνδεδεμένοι εν κινήσει. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην παροχή σχετικών λύσεων προς όποια κατεύθυνση κι αν πηγαίνει η αγορά και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να διευρύνουμε τα όρια της καινοτομίας μαζί με τους συνεργάτες και τους πελάτες μας.
Καθώς η Ευρώπη είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές για την TCL, θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για να καλύψουμε τις ανάγκες των χρηστών της ΕΕ. Όσον αφορά στην Ελλάδα, αποτελεί μια στρατηγική αγορά για την TCL, αφού το πλήρες οικοσύστημά της είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα. Επομένως, ο ρόλος αυτής της περιοχής είναι καθοριστικός για την εταιρεία μας και θέλουμε να αυξήσουμε περαιτέρω τη θέση μας μέσω των παρακάτω:
- Διαφοροποίηση: δημιουργώντας μοναδικές προτάσεις προϊόντων, για να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό.
- Εκδημοκρατισμό της τεχνολογίας μας: προσφέροντας προσιτές λύσεις στους χρήστες, συνοδευόμενες από νέα και καινοτόμα προϊόντα.
- Customer-focus: Οι πελάτες βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε επιχείρησης και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι ικανοποιούμε τις ανάγκες τους και υπερβαίνουμε τις προσδοκίες τους. Για να το πετύχουμε αυτό, διαθέτουμε μια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, ακούγοντας τα σχόλια των πελατών, κατανοώντας τα προβλήματά τους και δημιουργώντας λύσεις που αντιμετωπίζουν αυτά τα σημεία «πόνου».
- Brand awareness: αυξημένη προβολή και αναγνώριση της επωνυμίας μας από το κοινό μας, μέσω περιεχομένου υψηλής ποιότητας όπως το UGC (User Generated Content), για να δείξουμε τις δυνατότητες των προϊόντων μας μέσω προσωπικών εμπειριών.
Επιπλέον, με τη στρατηγική της θέση στο σταυροδρόμι της Ευρώπης, της Ασίας και της Αφρικής, η Ελλάδα μπορεί να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στα ευρύτερα σχέδια της TCL, ως πύλη προς αυτές τις περιοχές, παρέχοντας πρόσβαση σε νέες αγορές και πελάτες.
Έχετε κάνει εκτενή εργασία στο R&D. Τι είδους επενδύσεις πραγματοποιεί η εταιρεία στην έρευνα και την ανάπτυξη, σήμερα; Δώστε μας μερικά παραδείγματα τομέων καινοτομίας που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος σας.
Σήμερα, η TCL διατηρεί 32 εργοστάσια και 42 κέντρα R&D σε όλο τον κόσμο. Τεστάροντας τα όρια του τι είναι δυνατό με την τεχνολογία οθόνης και παρέχοντας στους καταναλωτές μας οθόνες καλύτερης ποιότητας, ιδρύσαμε, το 2009, την TCL CSOT, επενδύοντας σχεδόν 39 δισεκατομμύρια δολάρια όλα αυτά τα χρόνια. Η TCL CSOT έχει γίνει ηγέτης στις καινοτόμες τεχνολογίες οθόνης. Αυτή η συνεχής επένδυση στην Έρευνα & Ανάπτυξη και την έξυπνη κατασκευή, σε συνδυασμό με τις μοναδικές δυνατότητες κάθετης ολοκλήρωσης, μας καθιστά ικανούς να είμαστε προετοιμασμένοι για όλες τις πτυχές των μελλοντικών σεναρίων.
Κατά τη γνώμη σας, τι επιφυλάσσει το μέλλον για τον τομέα της συνδεσιμότητας; Ποιες τάσεις συμβάλλουν στη διαμόρφωσή του, ποιος είναι ο αντίκτυπος του 5G και τι μπορούμε να περιμένουμε από την επόμενη γενιά (6G);
Η TCL υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα του 5G και είχε αναπτύξει πλήρως 5G R&D από το 2015. Ήταν η πρώτη που υλοποίησε την επίδειξη λύσης pre-5G end-to-end στο MWC το 2020.
Στο πλαίσιο των κοινών προσπαθειών των εταίρων, η TCL Communication συμμετείχε ενεργά στην προσαρμογή προτύπων, ανέπτυξε λύσεις τεχνολογίας τερματικών 5G με βάση τις ανάγκες των χρηστών, παρουσίασε διεξοδικά τα σενάρια εφαρμογής και την οικολογία των προϊόντων και πέτυχε σταδιακά αποτελέσματα κάθε χρόνο. Δημιουργήσαμε ακόμη και ένα κοινό εργαστήριο R&D με την China Unicom τον Ιούνιο του 2019. Μέχρι σήμερα, η TCL έχει επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη και στη δημιουργία εργαστηρίων 5G.
Αυτές οι λύσεις δημιουργήθηκαν για να «απελευθερώσουν» γραφεία, ιδρύματα, σπίτια, χώρους εργασίας και ψυχαγωγίας, παρέχοντας αξιόπιστη, γρήγορη ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο με κυψελοειδή ταχύτητα και υποστηρίζοντας πελάτες και παρόχους. Απελευθερώνουμε, επίσης, τους ιδιώτες με συσκευές 5G smartphone, όπως το TCL 40 R 5G και το νέο CPE LINKZONE 5G MW512. Αυτές οι συσκευές προσφέρουν εξαιρετική απόδοση 5G και συνδεσιμότητα εν κινήσει.
Όσον αφορά στο 6G, επιτρέψτε μου να σας δώσω ένα παράδειγμα wearable οθονών και τι μπορούμε να περιμένουμε: σημαντικοί παράγοντες στον κλάδο της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επενδύουν σε μεγάλο βαθμό σε AR και VR, διερευνούν το πώς να συνδυάσουν τον εικονικό και τον πραγματικό κόσμο. Έτσι, γίνεται όλο και πιο σαφές ότι τα wearables θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο σε αυτό το μείγμα. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται και με την έλευση του 6G ή του 7G, οι δυνατότητες των wearables να βελτιώνουν τις εμπειρίες και τις αλληλεπιδράσεις μας με τον κόσμο θα ενισχυθούν περαιτέρω.
Η wearable τεχνολογία μπορεί να μεταμορφώσει σημαντικά εξέχουσες πτυχές της καθημερινής μας ζωής. Με την ανάπτυξη προηγμένων form factors και καινοτόμων χαρακτηριστικών, οι wearable συσκευές θα μπορούσαν να μας παρέχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, όπως η σωματική μας ευεξία, η πλοήγηση και η γενικότερη αλληλεπίδραση με το εμπόριο.
Όσον αφορά στις συσκευές, οι οποίες έχουν γίνει όλο και πιο καινοτόμες και πιο συνδεδεμένες, τι αναζητούν οι καταναλωτές αυτές τις μέρες; Επικεντρώνονται σε premium κατηγορίες ή είναι το κόστος τώρα πιο σημαντικός παράγοντας; Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζει η αγορά;
Η TCL δεσμεύεται να εκδημοκρατίσει την τεχνολογία, ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες τεχνολογίες, πλατφόρμες και υπηρεσίες. Με το διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο των συνδεδεμένων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων smartphones, tablet, laptops, earbuds και wearable συσκευών, προσφέρει στους καταναλωτές έξυπνες τεχνολογικές εμπειρίες και υγιεινό τρόπο ζωής.
Να σας δώσω ένα παράδειγμα: μέχρι το 2027, θα υπάρχουν κατά μέσο όρο έξι συνδεδεμένες συσκευές ανά άτομο στις δυτικές οικονομίες. Η υπηρεσία Connected Consumer Radar της CCS Insight υποδεικνύει επί του παρόντος περίπου τέσσερις συνδεδεμένες καταναλωτικές συσκευές ανά άτομο. Αυτό θα αυξηθεί τα επόμενα πέντε χρόνια, καθώς η συνδεσιμότητα πολλαπλασιάζεται σε wearable τεχνολογία και άλλες καταναλωτικές συσκευές, όπου η TCL μπορεί να συμβάλει στην παροχή συσκευών για όλες τις περιπτώσεις χρήσης.
Για την επίτευξη αυτού του στόχου και τη διαχείριση των προκλήσεων, η εταιρεία επικεντρώνεται στην καινοτομία, την προσβασιμότητα, την οικονομική προσιτότητα, την τοπική προσαρμογή και τη βιωσιμότητα.
Τι νέα και συναρπαστικά πράγματα μπορούμε να περιμένουμε από την TCL Communication φέτος;
Ως ισχυρή μάρκα ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, κατανοούμε την αξία των διασυνδεδεμένων συσκευών και αυτή η τάση θα συνεχιστεί το 2023, ειδικά στο πλαίσιο των έξυπνων συνδεδεμένων σπιτιών.
Η TCL είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες με πλήρες χαρτοφυλάκιο ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, που περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των κινητών. Ως εκ τούτου, μπορούμε να είμαστε μια πιο προσιτή εναλλακτική λύση σε αυτόν τον εντελώς συνδεδεμένο κόσμο.
Η TCL έχει μια ξεχωριστή προσέγγιση, εστιάζοντας στις οθόνες, από την τελευταία τεχνολογία Mini LED έως τα προσιτά smartphones, tablet και wearables. Έχουμε λύσεις για όλες τις απαιτήσεις και περιπτώσεις. Όσον αφορά στα tablet, είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που διαθέτουμε τη βραβευμένη τεχνολογία TCL NXTPAPER, η οποία διαθέτει εκπληκτική ποιότητα εικόνας και προστατεύει την υγεία των ματιών.
Ως εταιρεία με σταθερή τεχνογνωσία στις οθόνες, η υιοθέτηση έξυπνων γυαλιών είναι ένα θέμα που είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι για τη μετάβαση στο μέλλον. Είμαστε πρόθυμοι να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας με τα wearable display glasses TCL NXTWEAR S, την τρίτη μας γενιά που στοχεύει να πάει τα wearables στο ανώτερο επίπεδο.
Και μέσω της εξέλιξης του AR / VR και του Metaverse, η TCL είναι σε εξαιρετική θέση να παρέχει στους πελάτες της κατάλληλες και τεχνολογικά υγιείς λύσεις, όπου κι αν πηγαίνει η αγορά.
Στο MWC Barcelona, παρουσιάσατε διάφορες τεχνολογίες, που σχετίζονται με την επαυξημένη πραγματικότητα και τα έξυπνα γυαλιά. Ποιο είναι το όραμα της TCL για τα έξυπνα wearables;
Όπως γνωρίζετε, η TCL είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές οθονών στον κόσμο, με εξειδίκευση σε διάφορες τεχνολογίες οθονών, που κυμαίνονται από οθόνες τηλεόρασης έως tablet, κινητά, ρολόγια και εύκαμπτες οθόνες. Γνωρίζουμε ότι έχουμε την εμπειρία και τις ανώτερες δεξιότητες για να δημιουργήσουμε προηγμένα και μοναδικά wearable προϊόντα, που χρησιμοποιούν τεχνολογία οθόνης αιχμής.
Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη των wearable προϊόντων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας στην οθόνη. Έχουμε ήδη διερευνήσει διάφορες μορφές για την ενσωμάτωση ευέλικτης τεχνολογίας οθόνης, όπως rolling και folding οθόνες, οι οποίες θα μπορούσαν να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία προβολής για wearables. Ο ρόλος της wearable τεχνολογίας στη συνολική στρατηγική μας είναι να φέρουμε την τεχνολογία μας στα προϊόντα, με καινοτόμους τρόπους, που αναδεικνύουν την τεχνολογία αιχμής μας.
Στην TCL, πιστεύουμε ότι όλοι πρέπει να έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία, γι’ αυτό εργαζόμαστε πάντα για τη βελτίωση των έξυπνων wearables. Εξερευνούμε, επίσης, νέες τεχνολογίες, όπως η επαυξημένη, η μικτή και η εικονική πραγματικότητα και επενδύουμε στο να κάνουμε αυτές τις εμπειρίες ακόμα πιο συναρπαστικές.
Πώς μπορούν οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη να ωθήσουν σημαντικά την αγορά smartphone προς τα εμπρός;
Η στρατηγική AI x IoT της TCL επικεντρώνεται στο να βοηθήσει τους χρήστες να ξεκινήσουν το ταξίδι τους προς ένα πιο έξυπνο σπίτι και μια πιο έξυπνη ζωή. Συνδυάζει hardware, software, connectivity και ολοκληρωμένες λύσεις που βοηθούν τους χρήστες να δημιουργήσουν έξυπνη, βολική, ασφαλή και περιβαλλοντικά υπεύθυνη ζωή.
Η TCL έχει δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα συσκευών End, Edge και Cloud IoT. Το οικοσύστημα συνεργάζεται με τις κορυφαίες υπηρεσίες cloud στον κόσμο, για να παρέχει σύνδεση και ευκολία που εξυπηρετούν τις ανάγκες των χρηστών οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε, χρησιμοποιώντας τα smartphones και τις τηλεοράσεις τους ως κεντρικούς κόμβους ελέγχου (control hubs).
Αφοσιωμένη στην περαιτέρω ανάπτυξη του AI x IoT, η TCL έχει αυξήσει τις επενδύσεις της στην έρευνα και ανάπτυξη AI, δημιουργώντας εργαστήρια και συμμετέχοντας σε πολυάριθμες συνεργασίες, για να εξασφαλίσει την αιχμή της τεχνολογικής προόδου.
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει αποτελεσματικά την απόδοση των προϊόντων μας με τη βελτίωση hardware και software, επιτρέποντας στους καταναλωτές να απολαμβάνουν μια πιο φιλική προς το χρήστη εμπειρία κινητής τηλεφωνίας.
Για παράδειγμα, η βραβευμένη τεχνολογία οπτικής βελτίωσης NXTVISION της TCL προσαρμόζεται έξυπνα στα σενάρια των χρηστών και επιτρέπει στους users να εξατομικεύουν την οπτική τους εμπειρία, με ανώτερη αντίθεση και ευκρίνεια. Η λειτουργία έξυπνης φόρτισης σε κινητά τηλέφωνα μπορεί να μάθει έξυπνα την καθημερινή ρουτίνα των χρηστών, για να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Στο MWC 23, ανακοινώσαμε τις νέες τεχνολογικές καινοτομίες μας – NXTURBO και NXTPAPER 2.0. Η νέα τεχνολογία NXTURBO AI της TCL βελτιώνει την απόδοση της GPU κατά 30%, ενώ μειώνει την κατανάλωση ενέργειας έως και 17% χάρη στους αυξημένους έξυπνους αλγόριθμους επεξεργασίας γραφικών. Την ίδια στιγμή, ο αυτόματος αισθητήρας φωτός του TCL NXTPAPER 2.0 προσαρμόζει τη θερμοκρασία χρώματος με βάση το περιβάλλον και την ώρα, προσφέροντας μια ακόμα πιο άνετη εμπειρία θέασης και ανάγνωσης.
Η TCL δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αποτυπώσουν το μεγαλείο με τεχνολογίες κάμερας AI που διευκολύνουν τη λήψη ευκρινών, καθαρών εικόνων και βίντεο, ώστε κάθε περίσταση να είναι αξέχαστη. Το Steady Snap ανιχνεύει την κίνηση και καταγράφει κάθε στιγμή με γρήγορες ταχύτητες κλείστρου, με αποτέλεσμα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας χάρη στην τεχνολογία μείωσης θορύβου πολλαπλών καρέ (multi-frame noise reduction). Παράλληλα, το One Shot καταγράφει ένα σύντομο βίντεο με ένα κλικ και χρησιμοποιεί AI για να προσφέρει τα καλύτερα βίντεο και εικόνες, που μπορούν να κοινοποιηθούν αμέσως.
Ονομάστε τρία βασικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν καλύτερα το brand της TCL.
Ως brand, θέλουμε να εμπνεύσουμε το μεγαλείο (Inspire Greatness), εστιάζοντας σε προϊόντα που ενδυναμώνουν την έμπνευση και καθιστούν περισσότερο προσβάσιμη την τεχνολογία που απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό (consumer technology). Αυτό ισχύει για τα tablet, τους υπολογιστές, τα smartphones, τις πρωτότυπες συσκευές, τα wearables και τις λύσεις CPE & IoT. Η TCL κέρδισε πάνω από 40 βραβεία το 2022 από πολλούς διαφορετικούς φορείς, όπως CES και MWC, EISA, ακόμη και το διάσημο βραβείο GLOMO πρόσφατα. Η αναγνώριση από τους συναδέλφους μας επιβεβαιώνει τον τρόπο με τον οποίο η γκάμα των προϊόντων μας υπάρχει για να εμπνέει μεγαλείο σε όλες τις μορφές της, και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαστε υπερήφανοι.
Δεύτερον, καινοτομία: Η TCL έχει τη φήμη ότι είναι καινοτόμος στην προσέγγισή της στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Η εταιρεία διερευνά συνεχώς νέες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά που μπορούν να βελτιώσουν τα προϊόντα της και να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη. Για παράδειγμα, επιδιώκουμε να παράγουμε οθόνες που διατηρούν έναν υγιή τρόπο ζωής, όπως η νέα έκδοση της βραβευμένης τεχνολογίας TCL NXTPAPER για τη φροντίδα των ματιών.
Τρίτον, η TCL έχει μια ισχυρή δέσμευση για βιωσιμότητα. Η εταιρεία δεσμεύεται για την αναζήτηση πιο υπεύθυνων λύσεων, ενσωματώνοντας την έννοια του #TCLGreen σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής της και θέτοντας τους καταναλωτές στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Μέσω συγκεκριμένων δεσμεύσεων και του ολοκληρωμένου κάθετου μοντέλου της, η TCL στοχεύει στη μείωση των περιβαλλοντικών της επιπτώσεων και στην προώθηση πιο πράσινης παραγωγής. Τα προϊόντα TCL πληρούν ή υπερβαίνουν τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Επιπλέον, συνεχίζουμε να ενισχύουμε την εποπτεία της διαδικασίας παραγωγής για την απομάκρυνση επικίνδυνων ουσιών, τη διατήρηση ορυκτών από εμπόλεμες ζώνες εκτός της αλυσίδας εφοδιασμού μας, την υποστήριξη πράσινων συσκευασιών και την αύξηση του όγκου και της ποιότητας των προγραμμάτων ανακύκλωσης ηλεκτρονικών ειδών.
Όπως επισημαίνεται στην έκθεση TCL Technology ESG Report 2022, η TCL Technology έχει επενδύσει συνολικά 1,04 δισεκατομμύρια δολάρια στην προστασία του περιβάλλοντος. Πρόσφατα παρουσιάσαμε τη δέσμευσή μας στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου, με το σύνθημα #TCLGreen.
Η TCL επικεντρώνεται κυρίως σε budget-friendly και mid-range συσκευές. Μπορούμε να περιμένουμε σύντομα μια ναυαρχίδα high-end από την εταιρεία σας;
Η TCL δεσμεύεται για την τεχνολογική καινοτομία και τον εκδημοκρατισμό, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε premium, καινοτόμες, πλούσιες σε χαρακτηριστικά συσκευές. Στόχος μας είναι να εμπνεύσουμε το μεγαλείο, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να μπορούν να βιώσουν μια πλουσιότερη και εξυπνότερη ζωή. Πιστεύουμε ότι κάθε συσκευή πρέπει να είναι εξοπλισμένη με τις τεχνολογίες και τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στους πελάτες να επιδεικνύουν το μεγαλείο τους, όχι μόνο να προορίζονται για premium μοντέλα υψηλού κόστους.
Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας, με τον παγκόσμιο πληθωρισμό σε άνοδο, θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι καλύπτουμε κάθε ανάγκη, με ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών προϊόντων σε ελκυστικές τιμές, στις οποίες όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση.
Είναι η κυκλοφορία ενός foldable smartphone μέρος των σχεδίων σας;
Επί του παρόντος, οι foldable συσκευές είναι ακριβές, καθιστώντας τις απρόσιτες για πολλούς. Προτεραιότητα της TCL είναι ο εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας, ώστε να είναι διαθέσιμη σε όλους. Ως εκ τούτου, οι προσπάθειες μας στην Ε&Α foldable πηγαίνουν στην ανάπτυξη, βελτίωση και παροχή μιας εκδημοκρατισμένης foldable λύσης.
Εν τω μεταξύ, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε τεχνολογίες οθόνης για να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία θέασης σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων μας. Είμαστε παθιασμένοι με την παροχή οθονών με εντυπωσιακά, καθηλωτικά γραφικά, ζωντανά χρώματα και βαθιές αντιθέσεις, προστατεύοντας παράλληλα την όρασή τους.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το portfolio μας διαθέτει έναν αυξανόμενο αριθμό συσκευών με τεχνολογία NXTVISION και NXTPAPER, ενσωματωμένη σε smartphones, laptops και tablet.
Συνέντευξη στους Πέτρο Κυπραίο, Χρήστο Κοτσακά. Δημοσιεύθηκε στο τεύχος 215 του περιοδικού Infocom.