Σύμφωνα με το νεότερο Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker της International Data Corporation (IDC), οι παγκόσμιες αποστολές (shipments) smartphone θα μειωθούν κατά 3,2% το 2023, φτάνοντας συνολικά στα 1,17 δισεκατομμύρια μονάδες για το έτος.
Πρόκειται, όπως αναφέρει η εταιρεία, για μια αναθεώρηση προς τα κάτω, από την πρόβλεψη για μείωση της τάξεως του 1,1% τον περασμένο Φεβρουάριο. Η αναθεώρηση οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως οι ασθενέστερες οικονομικές προοπτικές και ο συνεχιζόμενος πληθωρισμός. Παρά τις χαμηλότερες προβλέψεις για το 2023, η IDC εξακολουθεί να αναμένει ανάκαμψη της αγοράς το 2024, με 6,0% από έτος σε έτος.
«Οι συνομιλίες μας με τα κανάλια, τους συνεργάτες της εφοδιαστικής αλυσίδας και τους μεγάλους OEM, δείχνουν ότι η ανάκαμψη πιέζεται περαιτέρω, αλλά δείχνουν και ένα ασθενέστερο δεύτερο εξάμηνο του έτους», δήλωσε η Nabila Popal, research director για το Mobility and Consumer Device Trackers της IDC.
«Η καταναλωτική ζήτηση ανακάμπτει πολύ πιο αργά από το αναμενόμενο σε όλες τις περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας. Αν το 2022 ήταν έτος πλεονάζοντος αποθέματος, το 2023 είναι έτος προσοχής. Ενώ όλοι θέλουν να έχουν τα αποθέματα έτοιμα για να οδηγήσουν το κύμα της αναπόφευκτης ανάκαμψης, κανείς δεν θέλει να τα κρατήσει για πολύ. Αυτό σημαίνει, επίσης, ότι τα brands που παίρνουν το ρίσκο –τη σωστή στιγμή– μπορούν ενδεχομένως να αποκομίσουν μεγάλα οφέλη σε μερίδια».
«Το απόθεμα των καναλιών παραμένει αυξημένο σε πολλές περιοχές και, ενώ τα πράγματα έχουν βελτιωθεί, η εμπιστοσύνη από τους προμηθευτές εξακολουθεί να είναι χαμηλή», δήλωσε ο Ryan Reith, αντιπρόεδρος Mobility and Consumer Device Trackers της IDC. «Συνεχίζουμε να βλέπουμε περισσότερα αναδιπλούμενα στην αγορά, κάτι που είναι ένα μεγάλο τεχνολογικό βήμα προς τα εμπρός για τη βιομηχανία, αλλά η χρονική στιγμή είναι ατυχής λόγω των αντίξοων ανέμων.
Καθώς πολλές εταιρείες συνεχίζουν να επικεντρώνονται στη μείωση των προϋπολογισμών, οι συνέπειες αυτών των αποφάσεων μπορεί να είναι πολλές. Τώρα είναι η στιγμή να επενδύσετε στους πελάτες και σε ό,τι χρειάζονται και θέλουν. Η υποστήριξη του μάρκετινγκ, τα κίνητρα πωλήσεων και η προωθητική υποστήριξη θα πρέπει να βρίσκονται στην κορυφή αυτής της λίστας».