Η SES παρουσίασε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ανάλυσης της χρήσης δορυφορικών συστημάτων, μιας ολοκληρωμένης έρευνας που αποτυπώνει τον βαθμό χρήσης υπηρεσιών δορυφορικής τηλεόρασης σε ένα μεγάλο εύρος γεωγραφικών περιοχών και δεδομένων αγοράς. Η SES, πλέον, προσφέρει περισσότερα από 8.000 κανάλια σε 369 εκατομμύρια νοικοκυριά παγκοσμίως, καταγράφοντας αύξηση κατά 3 εκατομμύρια συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Ο αριθμός αυτός επιβεβαιώνει την ηγετική θέση της SES ως κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών συνδεσιμότητας περιεχομένου (content connectivity) στη βιομηχανία των ΜΜΕ.
Η συνολική ανάπτυξη προκύπτει από τις αυξήσεις στις συνδέσεις από την Ευρώπη (+6,3 εκατομμύρια) και την Αφρική (+3 εκατομμύρια), και τη σταθεροποίηση των συνδέσεων στη Λατινική Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι συνδέσεις στη Βόρεια Αμερική βρίσκονται σε μείωση (-5,4 εκατομμύρια) λόγω της τάσης «cord cutting» (τη στροφή των τηλεθεατών από την καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση στις υπηρεσίες streaming) και της συνεχιζόμενης επέκτασης της συνδεσιμότητας οπτικών ινών στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ο παρακάτω πίνακας αποτυπώνει τη χρήση υπηρεσιών δορυφορικής τηλεόρασης της SES ανά περιοχή:
Αγορά: | Αριθμός νοικοκυριών |
Αφρική
|
49,5 εκατ. |
Ασία-Ειρηνικός
|
33,1 εκατ. |
Λατινική Αμερική
|
44 εκατ. |
Μέση Ανατολή
|
13,4 εκατ. |
Βόρεια Αμερική
|
53,2 εκατ. |
Ευρώπη | 175,8 εκατ. |
Περισσότερα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα για τη χρήση δορυφορικών συστημάτων:
- Ενώ το VideoonDemand συνεχίζει να προσελκύει θεατές, η ελεύθερη τηλεόραση καταγράφει αυξητικές τάσεις παγκοσμίως.
- Καθώς η συνδεσιμότητα οπτικών ινών επεκτείνεται παγκοσμίως, η τηλεόραση Πρωτοκόλλου Διαδικτύου (IPTV) συνεχίζει να αναπτύσσεται ως μέθοδος παρακολούθησης τηλεόρασης, προσελκύοντας μερίδιο από την παραδοσιακή καλωδιακή τηλεόραση.
- Στην Αφρική, η χρήση δορυφόρου εξακολουθεί να συνδράμει στην αύξηση του αριθμού νοικοκυριών που αποκτούν πρόσβαση σε τηλεοπτικές υπηρεσίες άμεσης λήψης (direct-to-home), ως μια εύκολα επεκτάσιμη και οικονομική μέθοδος παρακολούθησης τηλεόρασης. Στην Αιθιοπία, η SES καλύπτει το 90% των τηλεοπτικών συνδέσεων μέσω του συνεργάτη της Ethiosat.
«Για χρόνια συλλέγουμε δεδομένα και πληροφορίες μέσω της ετήσιας έρευνας καταγραφής της χρήσης δορυφόρων και τις μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς στις υπηρεσίες παράδοσης και κατανάλωσης βίντεο. Μέσω των στοιχείων της έρευνας επιζητούμε να αναβαθμίσουμε τις παρεχόμενες προς τους πελάτες μας υπηρεσίες και να τους προσφέρουμε τη δυνατότητα να λαμβάνουν τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις σχετικά με τον καλύτερο τρόπο παροχής περιεχομένου σε ένα μεγάλο κοινό, με τον πιο οικονομικό τρόπο», δήλωσε ο Norbert Hölzle, Global Head of Media στην SES.
Εδώ και 29 χρόνια, η έρευνα χρήσης δορυφόρων της SES, που διεξάγεται από κορυφαία ινστιτούτα έρευνας αγοράς, αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς παρέχοντας στοιχεία για τις τάσεις της αγοράς (λήψη τηλεοπτικού σήματος, ποιότητα ανάλυσης, συσκευές κ.λπ.), την απήχηση (ανά χώρα, τροχιακή θέση και λειτουργία λήψης) και κοινωνικά δημογραφικά στοιχεία.