Φιλόδοξα σχέδια υλοποιεί η Keyvoto, μία ταχέως αναπτυσσόμενη retail tech εταιρεία, η οποία, αν και μετρά μόλις ένα χρόνο ζωής, στο πελατολόγιο της περιλαμβάνει τουλάχιστον 20 από τους μεγαλύτερους προμηθευτές προϊόντων λιανικής (όπως η Procter & Gamble, Nestle, Henkel, Reckitt, AS Company κα), οι οποίοι διαχειρίζονται περισσότερα από 200 brands.
Ειδικότερα, η Keyvoto δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων (product experience management – PXM), προσφέροντας τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια, μέσω της καινοτόμου πλατφόρμας της.
«Η πλατφόρμα μας προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων», ανέφερε χθες σε ενημέρωση του Τύπου για τη δραστηριότητα της εταιρείας ο Γιώργος Παπαδημητρίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Keyvoto.
Η μέχρι τώρα επένδυση που έχει κάνει η Keyvoto ανέρχεται σε 1 εκατ. ευρώ (ίδια κεφάλαια από Γιώργο και Άσπα Παπαδημητρίου). Την περαιτέρω ανάπτυξή της θα χρηματοδοτήσει με επένδυση ύψους 1 εκατ. μέσω του αναπτυξιακού νόμου, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις για Pre Series A γύρο χρηματοδότησης με επενδυτικά κεφάλαια από το εξωτερικό και την Ελλάδα
Η Keyvoto έχει έδρα την Πτολεμαΐδα (τόπος καταγωγής των ιδρυτών της) απασχολεί σήμερα 30 άτομα με στόχο μέχρι το τέλος του 2023 να φθάσει τα 50.
Τα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν την άμεση επέκταση στο εξωτερικό (Ανατολική Ευρώπη και Σαουδική Αραβία) και όπου η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς.
Να σημειωθεί ότι η αγορά του PXM τα επόμενα χρόνια εκτιμάται ότι θα κινηθεί με έναν μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 20%, για να διαμορφωθεί – σε παγκόσμιο επίπεδο – στα 68 δισ. δολάρια μέχρι το 2030.
Αυτό που κάνει η Keyvoto είναι να συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για κάθε ένα προϊόν του λιανεμπορίου (συστατικά, περιγραφή προϊόντος, συσκευασίες, προωθητικές ενέργειες, βάρος κτλ.) και για εκατομμύρια κωδικούς, να τυποποιεί την πληροφορία αυτή και να την κάνει διαθέσιμη ενιαία – σε προμηθευτές και λιανοπωλητές, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το κανάλι πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσουν.
Η προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API της πλατφόρμας της Keyvoto συγκεντρώνουν αυτόματα όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα, καθιστώντας τη σύνδεση μεταξύ προμηθευτών και λιανοπωλητών εύκολη και εύχρηστη.
«Παρά τη σχετικά σύντομη δραστηριοποίησή μας στην αγορά, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε ήδη έναν πολύτιμο συνεργάτη για πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της λιανικής πώλησης», επεσήμανε χθες η Άσπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto.
Ακόμη, όπως είπαν χθες τα στελέχη της η πλατφόρμα της Keyvoto απαρτίζεται από μια σειρά από modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:
- MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.
- DAM (Digital Asset Movement), για τη διαχείριση των δεδομένων σε ένα σημείο.
- PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.
- PIDS (Product Information Distribution Services), για τη διασύνδεση των πληροφοριών των προϊόντων σε όλα τα διαφορετικά κανάλια ενδιαφέροντος της επιχείρησης.
- ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.