Η LG Electronics ανακοίνωσε τα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ύψους 20,4 τρισεκατομμυρίων KRW (15,23 δισεκατομμύρια USD)– τα δεύτερα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα με λειτουργικά κέρδη 1,5 τρισεκατομμύρια KRW (1,20 δισεκατομμύρια USD), την τρίτη υψηλότερη κερδοφορία πρώτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Τα ρεκόρ πωλήσεων αντικατοπτρίζουν τις ενέργειες της εταιρείας για τη θεμελιώδη βελτίωση της επιχειρηματικής της δομής και της λειτουργικής της αποτελεσματικότητας, ενώ η κερδοφορία επηρεάστηκε από τις δύσκολες παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες.
Πιο συγκεκριμένα, η επιχειρηματική δομή της εταιρείας βελτιώθηκε με τον συνεχώς διευρυνόμενο τομέα B2B και τους επιχειρηματικούς τομείς non hardware, όπως το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες, που σημειώνουν σημαντική ανάπτυξη.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company απέφερε έσοδα 8,02 τρισεκατομμύρια KRW (5,9 δισεκατομμύρια USD) το πρώτο τρίμηνο με λειτουργικό κέρδος 1,02 τρισεκατομμύρια KRW (761 εκατομμύρια USD). Η επιχειρηματική μονάδα κατέγραψε τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου, με τα λειτουργικά κέρδη να ξεπερνούν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (746,17 εκατομμύρια USD) πωλήσεις για πρώτη φορά.
Η συνεχής ανάπτυξη σημειώθηκε σε μεγάλο βαθμό χάρη στην ταχεία επέκταση του τμήματος B2B, που τροφοδοτήθηκε από τις πωλήσεις ενεργειακά αποδοτικών προϊόντων αντλίας θερμότητας, καθώς και από συστήματα αποθήκευσης ενέργειας. Οι κορυφαίες στον κλάδο λύσεις θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC) της LG για κατοικίες και επιχειρήσεις προσφέρουν ισχυρές επιδόσεις και ενεργειακή απόδοση που αντικατοπτρίζουν τις τρέχουσες τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς, οι οποίοι βασίζονται σε αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Η εταιρεία θα επικεντρωθεί στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας των Premium συσκευών της καθώς και στην ενίσχυση της σειράς mass-tier appliance ως απάντηση στην πόλωση της ζήτησης της αγοράς, καθώς και στη διαχείριση της δομής του κόστους για την ενίσχυση της κερδοφορίας. Ο κλάδος των ηλεκτρικών συσκευών αναμένεται να παρουσιάσει συνεχή ανάπτυξη εστιάζοντας στο διευρυνόμενο τμήμα B2B και επιταχύνοντας το τμήμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένου του τομέα rental και care service business, που έχει φτάσει σε μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 30 τοις εκατό στη Νότια Κορέα τα τελευταία 5 χρόνια.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε πωλήσεις α’ τριμήνου 3,36 τρισεκατομμύρια KRW (2,50 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικά κέρδη 200,3 δισεκατομμύρια KRW (149,4 εκατομμύρια USD). Η κερδοφορία βελτιώθηκε χάρη στην αποτελεσματική διαχείριση του λειτουργικού κόστους μέσω της ενισχυμένης πρόβλεψης ζήτησης. Παρά τη χαμηλότερη παγκόσμια ζήτηση στις τηλεοράσεις, που προκαλείται κυρίως από τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη, η εταιρεία σημείωσε αυξημένες πωλήσεις από την ανάπτυξη περιεχομένου και υπηρεσιών που βασίζονται στην πλατφόρμα έξυπνης τηλεόρασης webOS της LG, ενισχύοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης. Τα λανσαρίσματα προϊόντων Premium για το 2023, με επικεφαλής καινοτόμα προϊόντα, όπως τα μοντέλα τηλεοράσεων LG OLED evo, αναμένεται να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας. Ταυτόχρονα, το παγκόσμιο λανσάρισμα των «Lifestyle Screens», που προσφέρουν διαφοροποιημένα σχέδια και χαρακτηριστικά, αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις και να προωθήσει την αγορά τηλεοράσεων Premium. Η LG OLED Objet Collection Posé TV θα κυκλοφορήσει φέτος σε περισσότερες από 40 χώρες.
Η LG Vehicle component Solutions Company κατέγραψε πωλήσεις πρώτου τριμήνου ύψους 2,39 τρισεκατομμυρίων KRW (1,78 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικό κέρδος 54 δισεκατομμύρια KRW (40,29 εκατομμύρια USD). Η επιχειρηματική μονάδα κατέγραψε τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου από ποτέ. Συνεχίζοντας τη δυναμική κερδοφορίας από το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους, οι συνεχείς προσπάθειες για την ενίσχυση της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας οδήγησαν σε περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας το πρώτο τρίμηνο, καθώς η αξία των συσσωρευμένων παραγγελιών για ανταλλακτικά αυτοκινήτων έφτασε τα 80 τρισεκατομμύρια KRW (59,68 δισεκατομμύρια USD). Παρά την αβεβαιότητα που επηρεάζει τη συνολική παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα προβλέπεται να αυξηθεί. Η εταιρεία θα διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα με βάση ένα σταθερό χαρτοφυλάκιο που αποτελείται από συστήματα infotainment εντός του οχήματος, e-Powertrain, προβολείς και εξειδικευμένες λύσεις.
Η LG Business Solutions Company σημείωσε βελτιωμένα έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 1,48 τρισεκατομμυρίων KRW (1,10 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικά κέρδη 65,7 δισεκατομμύρια KRW (49 εκατομμύρια USD). Η σταθερή ανάπτυξη καθοδηγείται από την προληπτική ανταπόκριση στη ζήτηση της ακαδημαϊκής περιόδου με ανταγωνιστικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των νέων φορητών υπολογιστών Ultraslim LG gram, ενώ βελτιώθηκαν επίσης η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και η λειτουργική τους απόδοση. Η εταιρεία σχεδιάζει να επικεντρωθεί στην επέκταση της δραστηριότητας του information display αναπτύσσοντας προσαρμοσμένες λύσεις και ανακαλύπτοντας πιθανή ζήτηση των πελατών. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να επιταχύνει την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών τμημάτων, ειδικά στη Νότια Κορέα, καθώς τα ρομπότ (LG Future Park στο Gumi) και οι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων (LG Digital Park στο Pyeongtaek) ενσωματώνονται πλήρως στα συστήματα παραγωγής της LG.