Η Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, παρουσίασε το Einstein GPT, την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία ΑΙ CRM, η οποία παρέχει περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη, σε hyperscale, και βοηθά τις ομάδες πωλήσεων, υπηρεσιών, μάρκετινγκ, εμπορίου και πληροφορικής στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες τους. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του TrailblazerDX 23, του κορυφαίου συνεδρίου προγραμματιστών της εταιρείας, το οποίο πραγματοποιείται χθες και σήμερα (7-8 Μαρτίου) στο Σαν Φρανσίσκο.
Το Einstein GPT θα εμπλουτίσει τα πατενταρισμένα μοντέλα AI της Salesforce με τεχνολογία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (Generative AI), συνδυάζοντας real time data από εξωτερικούς συνεργάτες και το Salesforce Data Cloud, το οποίο εισάγει, εναρμονίζει και ενοποιεί όλα τα δεδομένα πελατών μιας εταιρείας. Με το Einstein GPT, οι πελάτες μπορούν στη συνέχεια να συνδέσουν αυτά τα δεδομένα με τα έτοιμα προς χρήση προηγμένα μοντέλα AI της OpenAI ή να επιλέξουν το δικό τους μοντέλο, χρησιμοποιώντας εντολές σε φυσική γλώσσα απευθείας στο Salesforce CRM, για τη δημιουργία περιεχομένου που προσαρμόζεται συνεχώς στις μεταβαλλόμενες πληροφορίες και ανάγκες των πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Για παράδειγμα, το Einstein GPT μπορεί να δημιουργήσει εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να συνθέσει συγκεκριμένες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών, να δημιουργήσει στοχευμένο περιεχόμενο για τους marketers -ώστε να αυξήσουν τα ποσοστά ανταπόκρισης σε καμπάνιες- και να δημιουργήσει αυτόματα κώδικα για τους προγραμματιστές.
Εφαρμογή ChatGPT για το Slack
Στο πλαίσιο μιας συνεχιζόμενης στρατηγικής συνεργασίας, η Salesforce και η OpenAI παρουσίασαν, επίσης, την εφαρμογή ChatGPT για το Slack.
Η εφαρμογή αξιοποιεί την ισχυρή τεχνολογία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης του ChatGPT, παρέχοντας άμεσα περιλήψεις συνομιλιών, εργαλεία έρευνας και βοήθεια κατά τη συγγραφή απευθείας στο Slack, δίνοντας τη δυνατότητα σε δεκάδες εκατομμύρια εργαζόμενους να είναι πιο παραγωγικοί χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη.
Με την εφαρμογή ChatGPT για το Slack, οι χρήστες μπορούν:
- Να ενημερώνονται γρηγορότερα για το τι συμβαίνει, ζητώντας περιλήψεις συνομιλιών και μηνυμάτων.
- Να βρίσκουν άμεσα απαντήσεις για οποιοδήποτε project ή θέμα, μέσω εργαλείων αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη, απευθείας από το Slack.
- Να γράφουν μηνύματα σε δευτερόλεπτα, ξοδεύοντας λιγότερο χρόνο για τη σύνταξη απαντήσεων, ενημερώσεων και σημειώσεων συσκέψεων, έχοντας έτσι περισσότερο χρόνο για την υλοποίηση ενεργειών.
Ταμείο γενετικής τεχνητής νοημοσύνης
Η Salesforce ανακοίνωσε, επίσης, πως εγκαινιάζει ταμείο γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, μέσω της Salesforce Ventures, τον παγκόσμιο επενδυτικό βραχίονα της εταιρείας, για την ενίσχυση του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων (startups) και την ανάπτυξη «υπεύθυνης» γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.
Το νέο ταμείο, ύψους 250 εκατομμυρίων δολαρίων, θα επενδύσει αρχικά σε τέσσερις εταιρείες AI (Anthropic, Cohere.ai, Hearth και You.com), οι οποίες έχουν επιδείξει την ικανότητά τους να μετασχηματίζουν ουσιαστικά τα λογισμικά εφαρμογών και να επηρεάζουν τις ροές εργασίας των τελικών χρηστών χρησιμοποιώντας υπεύθυνες και αξιόπιστες διαδικασίες ανάπτυξης.