Μια «ιστορική στιγμή» για την εταιρεία χαρακτήρισε την πρόσφατη ανανέωση του brand της ο κ. Κωνσταντίνος Κορωναίος, Country Manager Greece της Nokia, σε αποκλειστικές δηλώσεις του στην κάμερα του Infocom, κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress 2023. Ένα rebranding στο οποίο η εταιρεία αλλάζει λογότυπο για πρώτη φορά μετά από 60 χρόνια.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία πραγματοποιεί αυτή τη στιγμή ένα reset, ένα rebranding, μέσω του οποίου ξανασυστήνεται στην αγορά. Γίνεται, έτσι, ένας B2B technology innovation leader. Άλλωστε, αποτελεί «μια εταιρεία που πιστεύει στην εκθετική δυναμική της συνάντησης των δικτύων με το cloud και του τι θα φέρει αυτό».
Το συγκεκριμένο rebranding, όπως αναφέρει ο κ. Κορωναίος, έρχεται ακριβώς στη μέση της εξέλιξης της στρατηγικής της, η οποία αποτελείται από τρεις φάσεις και έχει τεθεί σε εφαρμογή τα τελευταία 3-4 χρόνια, υπό την καινούργια ηγεσία της. Αυτές οι φάσεις διακρίνονται στο reset, το accelerate και το scaling.
Από την πρώτη φάση, εκείνη του reset, η εταιρεία έχει πλέον περάσει σε εκείνη του accelerate, στην επιτάχυνση των προτεραιοτήτων και της τεχνολογικής καινοτομίας. Στη συνέχεια, θα περάσει στη φάση του scaling. Το rebranding, σύμφωνα με τον κ. Κορωναίο, «έρχεται για να ενώσει τη φάση του acceleration και του scaling. Γιατί πιστεύουμε ότι αυτό θα είναι το πραγματικό enablement, όπου θα δούμε όλο το οικοσύστημα να μετασχηματίζεται δυναμικά και ουσιαστικά».
Αυτή τη στιγμή, η Nokia διαθέτει τέσσερα στρατηγικά «building blocks», τα οποία καθορίζουν και την προσέγγιση της. Αρχικά, το πρώτο, είναι ότι δίνει πολύ μεγάλη σημασία στον κόσμο της. Το δεύτερο σχετίζεται με την προσπάθεια και τις επενδύσεις που πραγματοποιεί γύρω από το θέμα της καινοτομίας. «Και είναι κάτι που θεωρούμε πως μας διαφοροποιεί, για το τώρα και το μετά».
Το τρίτο κομμάτι, σύμφωνα με τον Country Manager Greece της Nokia, «είναι ότι προσπαθούμε να ψηφιοποιήσουμε τη δική μας εταιρεία, να γίνουμε πιο ευέλικτοι και να μπορούμε να ερχόμαστε πιο κοντά στις ανάγκες των πελατών μας». Φτάνοντας στο τέταρτο κομμάτι, αυτό αφορά στο rebranding, την επανασύσταση στην αγορά της ταυτότητας της φιλανδικής εταιρείας.
«Όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία αν δεν υπάρχει η ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες μας και η δυναμική που βλέπουμε από τον συνολικό ψηφιακό μετασχηματισμό του οικοσυστήματος», δήλωσε χαρακτηριστικά στο Infocom ο κ. Κωνσταντίνος Κορωναίος.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως η HMD Global, η οποία διαθέτει άδεια για χρήση του brand της Nokia στα smartphones, θα διατηρήσει το παλιό λογότυπο. Παράλληλα, στις ειδήσεις που βγήκαν από το booth της εταιρείας στη Βαρκελώνη, έχει τη δική του σημασία πως η Nokia αναφέρει ότι το 6G έρχεται από το 2025-2026 – λεπτομέρεια που θα πρέπει να κρατήσουμε.
Αποστολή στη Βαρκελώνη: Δημήτρης Σκιάννης. Επιμέλεια κειμένου: Χρήστος Κοτσακάς