Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ericsson δήλωσε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να στοχεύει σε περισσότερες εξαγορές -αν και μικρότερες- αφού επένδυσε πάνω από 7 δισεκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει την εταιρεία δικτύωσης Cradlepoint και την πλατφόρμα επικοινωνιών Vonage.
Όπως σημειώνει το Reuters, σε αντίθεση με τη Nokia, η οποία ανακοίνωσε μια νέα στρατηγική η οποία επικεντρώνει στο B2B, αλλάζοντας και το branding της, η Ericsson σχεδιάζει να συνεχίσει να εστιάζει στις πωλήσεις προς παρόχους υπηρεσιών επικοινωνιών (CSP) και τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, καθώς και να εμπλουτίσει τις επιχειρηματικές της προσφορές.
«Θα χρειαστεί να προσθέσουμε στις επιχειρηματικές μας παροχές, έτσι θα δείτε μικρότερες εξαγορές», δήλωσε στο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος Borje Ekholm, στο περιθώριο του Mobile World Congress στη Βαρκελώνη τη Δευτέρα. «Τίποτα σπουδαίο, γιατί προτιμούμε να εδραιώσουμε αυτό που έχουμε τώρα και να επεκταθούμε πραγματικά σε αυτό το επόμενο βήμα».
Ο Ekholm σημείωσε ότι αναμένει πως το σύνολο των παροχών της εταιρείας γύρω από το enterprise θα αναπτυχθεί «σχετικά γρήγορα» και θα μπορούσε τελικά να αντισταθμίσει την υποτονική ζήτηση από το CSP.
«Με την πάροδο του χρόνου, θα πρέπει να αντισταθμίσει την πιο αργή, ή ακόμα και αρνητική, ανάπτυξη στην επιχειρηματική μας δραστηριότητα γύρω από το CSP. Είναι πολύ μικρότερο σήμερα, αλλά, μακροπρόθεσμα, σαφώς η φιλοδοξία είναι να έχουμε ένα πιο ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο».
Ο Ekholm αναμένει ότι η ζήτηση θα ανακάμψει με την πάροδο του χρόνου καθώς η αύξηση της κυκλοφορίας στα δίκτυα συνεχίζει να πολλαπλασιάζεται. «Η πραγματικότητα είναι ότι πρέπει ακόμα να χτίσεις με την πάροδο του χρόνου», είπε.
«Έχουμε 90% συν των πωλήσεων από CSP… πρέπει να αξιοποιήσουμε αυτή τη δύναμη που είναι πάντα κεντρική για την δραστηριότητα μας».
Σε άλλη συνέντευξη, στο CNBC, ο διευθύνων σύμβουλος της Ericsson προειδοποίησε ότι η δομή του ευρωπαϊκού τηλεπικοινωνιακού κλάδου είναι πιθανώς μη βιώσιμη, ζητώντας ενοποίηση για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. «Το μεγάλο πρόβλημα στην Ευρώπη είναι ότι οι πελάτες μας απλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δίκτυα και νομίζω ότι αυτό θα βλάψει την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα μακροπρόθεσμα».
Ερωτηθείς σε σχέση με το πώς μπορεί η Ευρώπη να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα, ο Ekholm απάντησε: «Γνωρίζετε την άποψή μου για αυτό», υποστηρίζοντας ότι πρέπει να υπάρξει «consolidation» του κλάδου. Ο Ekholm ανέφερε ότι σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Ινδία, η ενοποίηση οδήγησε στο να υπάρχουν μόνο 2-3 πάροχοι σε εθνικό επίπεδο.