Περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητα, δικτύωση που συνεχώς βελτιώνεται, ταχεία τεχνολογική ανάπτυξη: η Deutsche Telekom θα κάνει αισθητή την παρουσία της στο Mobile World Congress 2023, υπό την υπόσχεση «Giving technology a heartbeat».
Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία τονίζει τη φιλοδοξία και τη δέσμευσή της για ένα θετικό μέλλον, σχεδιασμένο με ενσυναίσθηση για τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Από τις 27 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου, ο Όμιλος θα παρουσιάζει νέα προϊόντα και καινοτομίες στη Βαρκελώνη. Το μήνυμα πίσω από όλα αυτά είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να συνεισφέρουν σε ένα παραγωγικό και βιώσιμο μέλλον.
«Η οικονομική και κοινωνική κατάσταση στον κόσμο είναι ασταθής. Οι ανθεκτικές ψηφιακές υποδομές και οι σταθερές εφαρμογές είναι πιο κρίσιμες από ποτέ. Ταυτόχρονα, είναι σημαντικό να διαφυλάξουμε το περιβάλλον και τον ζωτικό μας χώρο. Θέλουμε να συμβάλουμε σε αυτό με τις τεχνολογίες μας», λέει η Antje Hundhausen, Επικεφαλής Brand Experience της Deutsche Telekom.
Ως κορυφαία εταιρεία τηλεπικοινωνιών, η Deutsche Telekom θέτει τα θεμέλια για τον συνδεδεμένο, ανταγωνιστικό και βιώσιμο κόσμο του αύριο. Για παράδειγμα, στην περιοχή του booth της που φέρει τον τίτλο «Technology and Network», θα δείξει πώς μπορούμε να παραμείνουμε συνδεδεμένοι με όσους πλήττονται από φυσικές καταστροφές. Στην περιοχή «Επιχειρηματικές Λύσεις», οι επισκέπτες της έκθεσης μπορούν να βιώσουν πώς δημιουργείται ένα ισχυρό και ευέλικτο δίκτυο.
Η Telekom παρουσιάζει το ποικίλο πρόγραμμά της σε ένα εκτεταμένο stage. Ο ειδικός ασφαλείας Bruce Schneier, για παράδειγμα, αφοσιωμένος στο θέμα του hacking, λέει ότι είναι μια δημιουργική διαδικασία, στην οποία οι άνθρωποι και η τεχνητή νοημοσύνη έρχονται αντιμέτωποι. Ο Schneier θα συζητήσει επί του θέματος σε μια συνομιλία με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Telekom, την Claudia Nemat. Την ίδια στιγμή, η κορυφαία επιστήμονας και συγγραφέας Kate Crawford θα μιλήσει για το πώς η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης επηρεάζει την ανθρώπινη δημιουργικότητα.
«Στο MWC, θέλουμε να εμπνεύσουμε τους επισκέπτες με τις λύσεις μας. Θέλουμε να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία», λέει η Antje Hundhausen. «Για εμάς, δεν έχει να κάνει μόνο με την προβολή προϊόντων και την καλλιέργεια επιχειρηματικών σχέσεων. Πάνω από όλα, στόχος μας είναι να διαμορφώνουμε ένα καλύτερο μέλλον, μαζί».