Ο CEO της LG Electronics (LG) William Cho αναφέρθηκε στις στρατηγικές για την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στην παγκόσμια B2B αγορά κατά τη διάρκεια των πρόσφατων επισκέψεών του στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Κατά τη συνάντησή του με τους επικεφαλής των τοπικών θυγατρικών, ο CEO Cho υπογράμμισε την ανάγκη παροχής εξαιρετικών εμπειριών στους πελάτες μέσω προηγμένων, ολοκληρωμένων λύσεων που συνδυάζουν άρτια το software και τις υπηρεσίες με διαφοροποιημένα προϊόντα hardware.
Ο διευθύνων σύμβουλος της LG ξεκίνησε την περιοδεία του από το Λας Βέγκας στη Νεβάδα των ΗΠΑ, στις αρχές του έτους, όπου παρακολούθησε τη CES 2023 και συζήτησε την ανάπτυξη της αγοράς εξαρτημάτων για ηλεκτρικά οχήματα με στρατηγικούς εταίρους, συμπεριλαμβανομένων των GM και Magna. Ακολούθως , ο διευθύνων σύμβουλος Cho επισκέφθηκε τη Βαρκελώνη στην Ισπανία, όπου παρακολούθησε την ISE 2023, τη μεγαλύτερη έκθεση οθονών στην Ευρώπη και συναντήθηκε με τον CEO του Odeon Group, της μεγαλύτερης εταιρείας διαχείρισης κινηματογράφων στην Ευρώπη. Ο CEO Cho ξεναγήθηκε στις τοπικές αίθουσες της Odeon που είναι εξοπλισμένες με οθόνες LG Cinema LED και πραγματοποίησε συζητήσεις σχετικά με τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες στρατηγικές, τις πιθανές συνεργασίες και τις μελλοντικές προκλήσεις στον τομέα των Information Displays (ID).
“Η εξαιρετική εμπειρία του πελάτη που παρέχεται από το τμήμα Information Displays (ID) της LG βασίζεται σε διεξοδική έρευνα σχετικά με το τι είναι σημαντικό για τους πελάτες σε κάθε αγορά”, δήλωσε ο CEO William Cho. “Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την ικανότητά μας να παρέχουμε εξατομικευμένες, ολοκληρωμένες λύσεις που αντιλαμβάνονται πλήρως τις ανάγκες των πελατών”.
Η LG σχεδιάζει να αναπτύξει περαιτέρω την παγκόσμια δραστηριότητά της στον τομέα ID ενισχύοντας τις δυνατότητες λογισμικού και υπηρεσιών. Για να αυξήσει τις πωλήσεις των ολοκληρωμένων λύσεων της, η εταιρεία εστιάζει στην παροχή υπηρεσιών που βασίζονται στην πλατφόρμα Pro: Cloud.
Στη συνέχεια, ο κ. Cho ταξίδεψε πίσω στις ΗΠΑ, κάνοντας μια στάση στην Ατλάντα της Τζόρτζια, για να παρακολουθήσει την AHR Expo 2023, μια από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις του κλάδου θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC) στον κόσμο. Ο κ. Cho δήλωσε ότι η LG θα συνεχίσει να ενισχύει τις HVAC τεχνολογίες αιχμής της, οι οποίες περιλαμβάνουν λύσεις υψηλής απόδοσης με τεχνητή νοημοσύνη που εξοικονομούν ενέργεια, καθώς και smart home πλατφόρμες που μπορούν να ελέγχουν και να παρακολουθούν απομακρυσμένα τις συσκευές.
“Για να γίνουμε κορυφαίος παίκτης στην παγκόσμια αγορά HVAC, πρέπει να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες μας, αξιοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία οικιακών συσκευών μας”, τόνισε ο κ. Cho. Η LG επεκτείνει την πρωτιά της στον τομέα των κλιματιστικών σε νέες και αναπτυσσόμενες αγορές.
Στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές κλιματιστικών στη Λατινική Αμερική και την Κεντρική Ασία, η εταιρεία επιδιώκει επίσης να ενισχύσει την ισχυρή της θέση εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικότητα κόστους και ενισχύοντας τη σειρά προϊόντων της και την υποδομή εξυπηρέτησης μετά την πώληση. Στην Ευρώπη, η εταιρεία θα επιδιώξει την ανάπτυξη επενδύοντας επιθετικά στην παραγωγή βελτιστοποιημένων συστημάτων θέρμανσης.
Επιπλέον, η LG διαφοροποιεί τη δομή των κερδών της επεκτείνοντας τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στον B2B τομέα μέσω συνεχών επενδύσεων, συγχωνεύσεων και στρατηγικών συνεργασιών. Η εταιρεία προσφέρει επί του παρόντος ένα ευρύ φάσμα λύσεων B2B, συμπεριλαμβανομένων λύσεων ID, τεχνολογίας πληροφοριών (IT), ρομποτικής και φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (Business Solutions Company), συστημάτων infotainment, συστημάτων κίνησης ηλεκτρικών οχημάτων και φωτισμού οχημάτων (Vehicle component Solutions Company), συστημάτων κλιματιστικών και συστημάτων διαχείρισης κτιρίων, ενσωματωμένων οικιακών συσκευών και λύσεων εξαρτημάτων, συμπεριλαμβανομένων συμπιεστών και κινητήρων (Home Appliance & Air Solution Company) και της πλατφόρμας webOS (Home Entertainment Company).