Υπό την αιγίδα του ΕΒΕΑ παρουσιάστηκαν χθες τα αποτελέσματα πρωτογενούς έρευνας για το omnichannel λιανεμπόριο αποκαλύπτοντας πώς ο νέος καταναλωτής, όπως διαμορφώθηκε τα τελευταία 3 χρόνια, το αντιμετωπίζει ως ένα ενιαίο σύνολο χωρίς να διαχωρίζει το φυσικό από το ψηφιακό.
Σύμφωνα με την έρευνα με τίτλο «Τα 7 top must–know insights για το σύγχρονο λιανεμπόριο» που παρουσίασε, μεταξύ άλλων, η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari:
- Οι Έλληνες καταναλωτές δεν διαχωρίζονται πλέον σε «e-shoppers» και πελάτες φυσικών καταστημάτων: ένας είναι ο «shopper», ο πελάτης, και περιμένει από τους οργανισμούς του λιανεμπορίου μια άρτια, ομαλή, ποιοτική και ευχάριστη εμπειρία, όποιο κι αν είναι το σημείο επαφής μαζί του.
- Το κάθε κανάλι έχει τα δικά του πλεονεκτήματα, με το online να υπερέχει σε τιμές/προσφορές, εξοικονόμηση χρόνου, ποικιλία εναλλακτικών, ενώ τα φυσικά καταστήματα προσφέρουν πολύ καλό έλεγχο («χειροπιαστό») του προϊόντος, άμεση παραλαβή και την πολύτιμη ανθρώπινη υποστήριξη και επαφή.
- Οι «Ψηφιακοί Έλληνες» έχουν θέσει αυστηρά κριτήρια για την επιλογή ενός e–shop τα οποία σχετίζονται με την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα αλλά και την εξυπηρέτηση της πλατφόρμας όπως και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες που θα κάνουν το «αγοραστικό τους ταξίδι» πιο εύκολο και γρήγορο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας συζητήθηκαν από πάνελ εκλεκτών καλεσμένων, διακεκριμένων για την γνώση, εξειδίκευση και εμπειρία τους στο omnichannel λανεμπόριο – Νίκος Βαρβαδούκας (Public), Γιώργος Δουκίδης (Eltrun), Θανάσης Καμέας (Plushost), Βασίλης Κωστόπουλος (Intersport), Κώστας Μαχαίρας (ΙΕΛΚΑ) – ενώ την συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Σόνια Χαϊμαντά και την εκδήλωση τίμησε με χαιρετισμό η Πρόεδρος ΕΒΕΑ, Σοφία Κουνενάκη-Ευφραίμογλου.