Ο γερμανικός όμιλος Deutsche Telekom κατέκτησε την κορυφαία θέση στην Ευρώπη, όσον αφορά στην αξία του brand του. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με το Brand Finance Global 500, η DT αποτελεί το 11ο πολυτιμότερο brand στον κόσμο, από 17ο έναν χρόνο πριν.
Αυτή η βελτίωση της επέτρεψε να ξεπεράσει την επίσης γερμανική Mercedes Benz, κατακτώντας την κορυφαία θέση όσον αφορά στα ευρωπαϊκά brands. Παγκοσμίως, μεταξύ των παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, την DT ξεπερνά μόνο η Verizon. Εντούτοις, βρίσκεται πολύ μπροστά από την επόμενη, την AT&T, που εντοπίζεται στην 26η θέση. Κανένας άλλος ευρωπαϊκός πάροχος δεν μπαίνει στο top 100.
«Η Deutsche Telekom βαθμολογείται και πάλι ως ένα από τα πιο πολύτιμα brands στον κόσμο, με ανοδική τάση», δήλωσε ο επικεφαλής του brand της DT, Ulrich Klenke. «Το γεγονός ότι καταφέραμε να γίνουμε το πιο δυνατό brand στην Ευρώπη είναι μια τεράστια επιτυχία για τον όμιλο και με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο.
«Η θετική εξέλιξη της αξίας του brand δείχνει ότι είμαστε επιτυχημένοι με τη στρατηγική μας. Το αποτέλεσμα αντικατοπτρίζει επίσης τις οικονομικές και τεχνολογικές επιτυχίες μας στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Ένα ισχυρό brand είναι έκφραση μιας ισχυρής εταιρείας. Αυξάνει την ελκυστικότητα για τους επιχειρηματικούς εταίρους και τους επενδυτές. Η θετική ανάπτυξη του brand είναι επίσης έκφραση της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι πελάτες και το κοινό στην Deutsche Telekom», πρόσθεσε.
Στην πρώτη δεκάδα εντοπίζεται η Amazon, η Apple, η Google, η Microsoft, η Walmart, η Samsung, η ICBC, η Verizon, η Tesla και η TikTok.
Φωτογραφία από Bin im Garten υπό Creative Commons