Σε μια ιδιαίτερη «πρόβλεψη» προχώρησε το Reuters, αναφέροντας, σε δημοσίευμα του, πως ο επόμενος στρατηγικός στόχος για τη Microsoft, όσον αφορά στις εξαγορές, αναμένεται πως θα είναι η γνωστή streaming πλατφόρμα Netflix.
Όπως αναφέρει το άρθρο, ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, ξεκίνησε με την εξαγορά της εταιρείας πίσω από το επιτυχημένο παιχνίδι Minecraft, έναντι 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αργότερα, εξαγόρασε το LinkedIn για 26 δισεκατομμύρια δολάρια και την Nuance για 20 δισεκατομμύρια. Η Activision Blizzard ήταν μακράν ο μεγαλύτερος στόχος, στα 69 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Οι δύο εταιρείες είναι ήδη στενά συνδεδεμένες. Το Netflix επέλεξε τη Microsoft ως διαφημιστικό συνεργάτη για μια νέα συνδρομητική υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Ο πρόεδρος της Microsoft, Brad Smith, συμμετέχει, επίσης, στο διοικητικό συμβούλιο του Netflix». Μέρος του σκεπτικού για μια συμφωνία είναι ότι η Microsoft θα θέλει να προσφέρει μια streaming video gaming υπηρεσία – σε συνδυασμό και με το Game Pass.
«Με αξία 13 φορές μεγαλύτερη από εκείνη του Netflix, από τις αρχές Δεκεμβρίου, η Microsoft των 1,8 τρισ. δολαρίων μπορεί να αντέξει οικονομικά το Netflix. Ένα premium 30% θα αποτιμούσε τη δραστηριότητα του Netflix σε σχεδόν 190 δισεκατομμύρια δολάρια» τονίζει το άρθρο.
Σημειώνεται πως η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ, στις 8 Δεκεμβρίου, κινήθηκε νομικά για να μπλοκάρει την εξαγορά της εταιρείας ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Activision Blizzard από την Microsoft, υποστηρίζοντας ότι ο συνδυασμός τους θα έβλαπτε τους καταναλωτές, καθώς «θα έδινε στην εταιρεία λογισμικού ένα άδικο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της».