Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας (DXP), γιόρτασε την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου την επίσημη έναρξη λειτουργίας των γραφείων της στην Αθήνα στο Μαρούσι.
Για πρώτη φορά, ο Στηβ Τζικάκης, CEO της εταιρείας και η στελεχιακή ομάδα της Sitecore άνοιξε τις πόρτες των νέων, υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων της εταιρείας, για να υποδεχτεί πλήθος εκλεκτών καλεσμένων, μεταξύ των οποίων ήταν πελάτες και συνεργάτες από την Ελλάδα, εκπρόσωποι των Μέσων, αλλά και πολλοί εργαζόμενοι της Sitecore στην Αθήνα.
Τα νέα γραφεία αποτελούν μέρος του μεγάλου παγκόσμιου επενδυτικού πλάνου της Sitecore, ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2021, και αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη της εταιρείας στις προοπτικές και τη δυναμική της Ελλάδας. Μάλιστα, η εταιρεία έχει ήδη αγγίξει ένα σημαντικό ορόσημο προσλήψεων, με την ομάδα της στην Ελλάδα να μετρά πλέον πάνω από 170 εργαζόμενους, μετά και την επιτυχημένη εξαγορά της ελληνικής startup Moosend τον Μάιο του 2021, μιας εταιρείας που τότε είχε μια ομάδα περίπου 40 εργαζομένων.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Chief Engineering Officer της Sitecore, Νάσος Τόπακας, ανακοίνωσε την εδραίωση ενός μεγάλου Engineering Hub στην Αθήνα, το οποίο θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι του roadmap για την ανάπτυξη προϊόντων της εταιρείας.
Την εκδήλωση άνοιξε εγκάρδια ο Στηβ Τζικάκης και ακολούθησε συζήτηση μεταξύ του Νάσου Τόπακα και του Μιχάλη Τσαρμπόπουλου, CDO της Alpha Bank. Οι παρευρισκόμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το Partner Executive Panel, στο οποίο συντόνιζε ο Nick Malone, Chief Operations Officer και συμμετείχαν ο Stephen Knight από την Accenture, o Tom Velema από την EY και ο Βασίλης Λινάκης ιδρυτής της Linakis Digital.
Η Sitecore είναι μια κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ψηφιακής εμπειρίας που διατηρεί 30 γραφεία σε όλο τον κόσμο με περισσότερους από 2200 υπαλλήλους συνολικά. Η εταιρεία διαθέτει ένα διεθνές δίκτυο με πάνω από 3.000 πελάτες παγκοσμίως, εκ των οποίων πάνω από 1.300 είναι επιχειρηματικοί πελάτες. Έχοντας σημειώσει μια πολύ επιτυχημένη πορεία στην Ελλάδα τον τελευταίο 1,5 χρόνο, η εταιρεία διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο πελατών που αποτελείται από μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο αναγνωρισμένα brands της Ελλάδας, όπως οι NBG, Eurobank, Alpha Bank, Κωτσόβολος, Sephora, Wind, Dominos, Reprise Media, Mullen Lowe, WWF, Leroy Merlin, Eurolife, KFC και άλλα. Η Sitecore επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών σε τομείς όπως η ανάπτυξη προϊόντων, ενώ επικεντρώνεται στο cloud (Azure και AWS) και στην αυτοματοποίηση cloud.
Ο Στηβ Τζικάκης, CEO της Sitecore δήλωσε: «Το νέο, συναρπαστικό και ταλαντούχο εργατικό δυναμικό της Ελλάδας είναι αυτό που προσέλκυσε την Sitecore και την ώθησε να επενδύσει σε αυτή τη σπουδαία χώρα. Και ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που απασχολούμε στην Ελλάδα βάζει την καρδιά και την ψυχή τους – το μεράκι τους – σε κάθε προϊόν που παράγουν και σε κάθε συνεργασία που συνάπτουν.
«Επιπλέον, πολλές εταιρείες στην Ελλάδα και τις γύρω περιοχές θέτουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό ψηλά στην εταιρική τους ατζέντα. Χάρη σε αυτό, ήταν μια απόλυτα λογική κίνηση για την Sitecore να δημιουργήσει ένα Strategic Tech Hub στην Αθήνα. Η εστίαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσεγγίσουν νέες αγορές. Βελτιστοποιώντας και διαφοροποιώντας τα ψηφιακά κανάλια, οι εγχώριοι, αλλά και οι παγκόσμιοι πελάτες της Sitecore απολαμβάνουν απαράμιλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Και με τη δημιουργία μιας ισχυρής ελληνικής παρουσίας και ενός hub σε τοπικό επίπεδο, οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τις μοναδικές γνώσεις και την εκτεταμένη εμπειρία μας για να προσφέρουν προηγμένες ψηφιακές εμπειρίες στην ολοένα και πιο ενημερωμένη πελατειακή τους βάση.»
H Sitecore είναι μία κορυφαία εταιρεία παροχής λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας. Ενοποιώντας δεδομένα, περιεχόμενο, εμπόριο και εμπειρίες, η σύνθετη πλατφόρμα SaaS δίνει τη δυνατότητα σε brands όπως οι L’Oréal, Microsoft, United Airlines και PUMA να παρέχουν μοναδική αλληλεπίδραση στους πελάτες τους σε κάθε σημείο επαφής. Η λύση προσφέρει τα πιο προηγμένα εργαλεία που χρειάζονται τα brands για να δημιουργήσουν ισχυρότερη σύνδεση με τους πελάτες, δημιουργώντας παράλληλα υψηλής αποδοτικότητας περιεχόμενο για να ξεχωρίζουν ως ηγέτες μετασχηματισμού και καινοτομίας.