Η Schneider Electric, πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, ανακοινώνει την πρόοδο που έχει σημειωθεί στην στρατηγική της πρωτοβουλία AI at Scale. Με περισσότερα από 200 άτομα σε ρόλους που ασχολούνται με την τεχνητή νοημοσύνη από το 2021, η εταιρεία έχει ενισχύσει τα θεμέλιά της για να επιτρέψει νέες ροές εσόδων, εξοικονόμηση και αποτελεσματικούς τρόπους εργασίας.
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Schneider Electric επιτάχυνε τη δυναμική του ΑΙ με τους εξής τρόπους:
- Διορισμός του πρώτου Διευθυντή Τεχνητής Νοημοσύνης, Philippe Rambach
- Εφαρμογή ενός λειτουργικού μοντέλου και ΑΙ Hub παγκοσμίως
- Φέρνοντας πάνω από 200 ειδικούς AI και δεδομένων
- Υποβολή 18 διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας AI
- Ενίσχυση 15 λύσεων με δυνατότητες AI
- Ανάπτυξη πάνω από 20 εσωτερικών εφαρμογών AI
- Δημιουργία μιας βάσης γνώσεων AI στο se.com/ai
Το AI Hub συνεργάζεται με όλες τις επιχειρηματικές μονάδες και λειτουργίες της Schneider Electric για την αντιμετώπιση των πιο πιεστικών προκλήσεων των πελατών. Εστιάζοντας στην αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα, εργάζεται για την περαιτέρω ανάπτυξη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, του αυτοματισμού και της απαλλαγής από εκπομπές άνθρακα, όπως η διαχείριση μικροδικτύων και η βελτιστοποίηση συστημάτων κλιματισμού, θέρμανσης και εξαερισμού (HVAC) για κτίρια, η διαχείριση ηλεκτρικών οχημάτων (EV), η έξυπνη φόρτιση, η διαχείριση περιουσιακών στοιχείων και πολλά άλλα. Λύσεις όπως, το EcoStruxure Resource Advisor, το EcoStruxure Microgrid Advisor ή το EcoStruxure Autonomous Production Advisor της Schneider Electric είναι μερικά παραδείγματα προσφορών της Schneider Electric με δυνατότητα AI.
Τεχνητή νοημοσύνη για τη βιωσιμότητα
«Στη Schneider Electric, παρατηρούμε μεγάλη ζήτηση από τους πελάτες μας για αξιοποίηση δεδομένων με σκοπό την βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης, τον εξηλεκτρισμό και την αυτοματοποίηση. Το αυξανόμενο ενεργειακό κόστος αναγκάζει πολλούς από αυτούς να στραφούν σε εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης για να διαχειριστούν, να προβλέψουν και να βελτιστοποιήσουν την ενεργειακή τους κατανάλωση», δήλωσε ο Peter Weckesser, Chief Digital Officer της Schneider Electric. «Χρησιμοποιούμε τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσουμε τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων, την ευελιξία και να μειώσουμε σημαντικά τις εκπομπές άνθρακα. Ποτέ δεν ήταν πιο εμφανές ότι η αποδοτικότητα των πόρων και η σωστή ενεργειακή διαχείριση ενισχύουν την κερδοφορία της εταιρείας».
Πρώτο έτος υπηρεσίας του Διευθυντή Τεχνητής Νοημοσύνης
«Η τεχνητή νοημοσύνη της Schneider Electric αναπτύχθηκε με σκοπό να τεθεί σε εφαρμογή για το μεγαλύτερο πρόβλημα της γενιάς μας – την κλιματική αλλαγή», δήλωσε ο Philippe Rambach, Διευθυντής Τεχνητής Νοημοσύνης της Schneider Electric. «Ήταν η πρώτη μου χρονιά σε αυτόν τον ρόλο και είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακαλύψω και να αναπτύξω περαιτέρω τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Οι πελάτες μας βασίζονται σε εμάς για να τους βοηθήσουμε να επιλύσουν τις προκλήσεις τους σε μεγάλη κλίμακα και αναγνωρίζουν ότι οι προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και η τεχνογνωσία μας στον τομέα, καθιστούν τη Schneider Electric τον κατάλληλο συνεργάτη σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
Εσωτερικές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης
Από την πλευρά της εσωτερικής αποδοτικότητας, το Schneider AI Hub & Spokes συνεργάζεται με όλες τις ομάδες για να απαλλάξει τους εργαζόμενους από τις καθημερινές μη αυτόματες δραστηριότητες, επιτρέποντάς τους να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στους πελάτες, την ανάλυση δεδομένων, τη συνεχή βελτίωση και τη λήψη αποφάσεων.
Μεταξύ των εσωτερικών εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, η εταιρεία παρουσίασε έναν εικονικό βοηθό πωλήσεων (virtual sales assistant), ο οποίος προσφέρει ένα ολόκληρο οικοσύστημα συνδεδεμένων εργαλείων που υποστηρίζουν την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων με προτάσεις βάσει δεδομένων. Παρέχει εξατομικευμένες πληροφορίες, όπως πρoτεινόμενα προϊόντα και παραγγελίες ή απόσυρση προϊόντων που ήδη χρησιμοποιούνται.
Το AI Hub αναπτύσσει επί του παρόντος εφαρμογές στον τομέα της υποστήριξης πελατών, της χρηματοδότησης, της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού, των πωλήσεων, του ανθρώπινου δυναμικού και άλλων, οι οποίες αναμένεται να επιτρέψουν σημαντική αύξηση της αποδοτικότητας και εξοικονόμηση έως το 2025.