Σύμφωνα με νέους κανόνες της FCC, οι πάροχοι broadband υπηρεσιών που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ θα πρέπει να χρησιμοποιούν ετικέτες που θα θυμίζουν εκείνες με τις διατροφικές πληροφορίες στα τρόφιμα, ώστε να βοηθήσουν τους καταναλωτές να επιλέξουν το καταλληλότερο προιόν.
Οι κανόνες απαιτούν από τους παρόχους ευρυζωνικών συνδέσεων να εμφανίζουν, στα σημεία πώλησης, ετικέτες που παρέχουν πληροφορίες σε σχέση με την ταχύτητα, την τιμή, τα τέλη και τα δεδομένα που θα έχει στη διάθεση του ο συνδρομητής. Οι ετικέτες αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά ως εθελοντικό πρόγραμμα το 2016.
«Οι ασπρόμαυρες διατροφικές ετικέτες που υπάρχουν στα τρόφιμα εδώ και δεκαετίες είναι απλές στην ανάγνωση και κατανοητές», δήλωσε η πρόεδρος της FCC, Jessica Rosenworcel. «Δανειζόμαστε το μοντέλο από τα προϊόντα διατροφής γιατί θέλουμε να κάνουμε ευκολότερη την παροχή βασικών πληροφοριών σε σχέση με τις υπηρεσίες Διαδικτύου».
Οι ετικέτες πρέπει να εμφανίζονται στις κύριες σελίδες αγορών που έχουν οι πάροχοι στο Διαδίκτυο και «να μην αποκρύπτονται πίσω από πολλαπλά κλικ ή να περιορίζονται σε έναν σύνδεσμο ή ένα εικονίδιο που μπορεί να μην δει ο καταναλωτής», πρόσθεσε η Rosenworcel.
Η FCC σημείωσε, επίσης, ότι θα ξεκινήσει μια νέα διαβούλευση που θα ρωτά «πώς να ενσωματωθούν περισσότερα δεδομένα τιμολόγησης και εκπτώσεων στην ίδια την ετικέτα, πώς θα μετρηθεί η αξιοπιστία της υπηρεσίας και πώς θα γίνουν οι ευρυζωνικές ετικέτες ακόμη πιο προσιτές».