Το μέσο κόστος μιας διακοπής στη λειτουργία των συστημάτων πληροφορικής μιας επιχείρησης φτάνει τα 12.913 δολάρια το λεπτό, σύμφωνα με μια νέα αναφορά από την εταιρεία BigPanda.
Η έκθεση, που συντάχθηκε σε συνεργασία με την Enterprise Management Associates (EMA) εντοπίζει, επίσης, μια συσχέτιση μεταξύ του κόστους αυτών των διακοπών και του μεγέθους του οργανισμού, καθώς οι επιχειρήσεις με περισσότερους από 20.000 υπαλλήλους χάνουν κατά μέσο όρο 25.402 δολάρια το λεπτό, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια δολάρια την ώρα.
«Για χρόνια υπήρχε ένας -σε μεγάλο βαθμό αδιαμφισβήτητος- αστικός μύθος ότι το κόστος μιας διακοπής στο IT φτάνει τα 5.600 δολάρια το λεπτό, αλλά η έρευνά μας δείχνει ότι αυτό το ποσό είναι στην πραγματικότητα υπερδιπλάσιο», σημειώνει ο Assaf Resnick, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της BigPanda.
Ενώ ο μέσος όρος φτάνει τα 12.913 δολάρια, το πραγματικό κόστος εξαρτάται από έναν αριθμό παραγόντων. Για παράδειγμα, για επιχειρήσεις με 1.000 – 2.500 υπαλλήλους, οι συγκεκριμένες διακοπές κοστίζουν κατά μέσο όρο 1.850 δολάρια ανά λεπτό. Αλλά αυτός ο αριθμός εκτινάσσεται στα 8.424 δολάρια για επιχειρήσεις με 5.000 – 10.000 υπαλλήλους.
Οι μεγαλύτερες εταιρείες πρέπει να λάβουν υπόψη παράγοντες όπως τα πιθανά έσοδα που μπαίνουν σε κίνδυνο, τον αριθμό των ατόμων που θα μπορούσαν να επηρεαστούν, ακόμη και την πιθανότητα σχετικών τελών, κυρώσεων ή δικαστικών διαφορών.
«Αν και οι διακοπές στη λειτουργία του IT κοστίζουν κατά μέσο όρο λιγότερο για τις μικρότερες εταιρείες, μπορεί να είναι ακόμη πιο καταστροφικές – οι μικρότερες επιχειρήσεις έχουν συχνά λιγότερους πόρους για να ανακάμψουν από τον επιχειρηματικό αντίκτυπο», προσθέτει ο Resnick.
Η βασική ανησυχία για τα στελέχη πληροφορικής είναι η διακοπή της επιχειρηματικής δραστηριότητας, σε ποσοστό 55%. Ακολουθεί ο αντίκτυπος στην παραγωγικότητα των εργαζομένων, με 54,7%. Σε επιχειρήσεις που μετασχηματίζονται ψηφιακά, όπου οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες ευθύνονται για ένα αυξανόμενο μερίδιο των εσόδων τους, το 43,3 τοις εκατό αναφέρεται στα χαμένα έσοδα ως σημαντικό στοιχείο.
Τι σημαίνει λοιπόν «σημαντική διακοπή λειτουργίας»; Το 22% των ερωτηθέντων λέει ότι αυτές διαρκούν λιγότερο από 30 λεπτά, ενώ το 40% αναφέρει ότι συνήθως φτάνουν από 20 λεπτά έως μία ώρα. Ένα 22% πιστεύει ότι μπορεί να διαρκέσουν έως και δύο ώρες, 9% λέει δύο έως τέσσερις ώρες, 5% μισή ημέρα ή περισσότερο και 2% μια ημέρα ή περισσότερο.