Σύμφωνα με στοιχεία από την Canalys, στο τρίτο τρίμηνο του 2022, η παγκόσμια αγορά smartphones κατέγραψε την τρίτη συνεχόμενη μείωση για την φετινή χρονιά, σημειώνοντας πτώση 9% σε ετήσια βάση, στο χειρότερο τρίμηνο από το 2014.
Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη εταιρεία μελετών, οι οικονομικές προοπτικές οδήγησαν τους καταναλωτές να καθυστερήσουν την αγορά ηλεκτρονικού εξοπλισμού και να δώσουν προτεραιότητα σε άλλες βασικές δαπάνες.
Αυτή η κατάσταση, σύμφωνα με τις σχετικές προβλέψεις, θα έχει αντίκτυπο στην αγορά των smartphones για τους επόμενους έξι έως εννέα μήνες.
Η Samsung διατήρησε την ηγετική της θέση, με μερίδιο αγοράς 22%, λόγω των μεγάλων προωθητικών ενεργειών για τη μείωση του αποθέματος. Η Apple ήταν ο μόνος κατασκευαστής στην πρώτη πεντάδα που κατέγραψε θετική ανάπτυξη, βελτιώνοντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά, με μερίδιο 18%, χάρη στη σχετικά ανθεκτική ζήτηση για iPhone.
Η Xiaomi, η Oppo και η vivo συνέχισαν να ακολουθούν μια προσεκτική προσέγγιση σε σχέση με την επέκταση τους στο εξωτερικό, λόγω της αβεβαιότητας της εγχώριας αγοράς, διατηρώντας μερίδια παγκόσμιας αγοράς 14%, 10% και 9%, αντίστοιχα.