Η nrg συμμετείχε δυναμικά για μία ακόμα χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Από τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου έως και την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου, η εταιρεία διοργάνωσε μια πλούσια σειρά από δράσεις, τόσο για τους καταναλωτές των καταστημάτων της, όσο και για τους εργαζομένους του Customer Experience.
Με motto το «Η nrg μας πηγάζει από εσένα», μέσα από τις δράσεις της, η εταιρεία θέλησε να αναδείξει τη συμβολή του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών της, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία των πελατών για την εταιρεία.
Η nrg, καθόλη τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, έδωσε την ευκαιρία σε όσους πελάτες επισκέφθηκαν ή πραγματοποίησαν αγορές στα καταστήματά της στο Μαρούσι, την Πανόρμου και τη Θεσσαλονίκη, να κερδίσουν μοναδικά δώρα, αλλά και να μπουν σε κλήρωση για το μεγάλο δώρο που ήταν ένα ηλεκτρικό scooter αξίας 3.000€. Επιπλέον, στο κατάστημα της nrg στο Μαρούσι, οι πελάτες είχαν την ευκαιρία να φορτίσουν δωρεάν το ηλεκτρικό τους όχημα για όλη την εβδομάδα, μέσω της πλατφόρμας nrg incharge.
Παράλληλα, η εταιρεία διοργάνωσε μία εβδομάδα γεμάτη μικρές δράσεις ευγνωμοσύνης για τους εργαζομένους της στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μεταξύ των οποίων συμπεριλάμβαναν γυμναστική, χαλάρωση και ψυχαγωγία. Η nrg ανανεώνει το ραντεβού της με την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για του χρόνου.