Το Ίδρυμα Vodafone, ανταποκρινόμενο στην ανάγκη για την ενίσχυση της νεανικής απασχόλησης, υλοποιεί από το 2010 το Πρόγραμμα World of Difference, μέσω του οποίου κάθε χρόνο 10 νέοι έχουν την ευκαιρία να απασχοληθούν για έξι μήνες στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό της επιλογής τους. Φέτος, το πρόγραμμα συμπλήρωσε 12 χρόνια και ολοκληρώνεται, αγγίζοντας τους 19.000 ωφελούμενους συμπολίτες μας στον τελευταίο κύκλο του.
Η Αλεξάνδρα Παπανικολάου, Υπεύθυνη του Ιδρύματος Vodafone δήλωσε: «Μετά από 12 χρόνια επιτυχημένης πορείας, το Πρόγραμμα World of Difference ολοκληρώνεται με την παράδοση 10 αξιόλογων ψηφιακών εργαλείων για τη βελτίωση του έργου των ΜΚΟ της Ελλάδας αλλά και της ζωής χιλιάδων συνανθρώπων μας. Με την πεποίθησή ότι η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για όλους τους νέους που συμμετείχαν στο πρόγραμμα καθώς συνέβαλαν στο όραμα μας για τη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας.».
Οι νικητές του 12ο κύκλου του προγράμματος και τα αποτελέσματα του έργου τους
Η Ζωή Ασημακοπούλου απασχολήθηκε στον Οργανισμό ΦΡΟΝΤΙΖΩ, με αντικείμενο το σχεδιασμό της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μαθημάτων «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας». Ως Project Manager του έργου, δημιούργησε ένα ψηφιακό εργαλείο για τους επαγγελματίες υγείας και κοινωνικής φροντίδας, το οποίο παρέχει ειδικευμένα ολοκληρωμένα μαθήματα διάρκειας 80 ωρών, εκπαιδεύοντας μέχρι σήμερα 130 άτομα.
Ο Αλέξανδρος Βεζυράκης εργάστηκε ως Επιστημονικός Συνεργάτης στην ΜΚΟ ΑΝΙΜΑ με στόχο την επεξεργασία των στατιστικών δεδομένων του Οργανισμού στο διάστημα 2005 έως 2021. Καταγράφοντας και αναλύοντας πάνω από 50.000 περιστατικά περίθαλψης άγριων ζώων σχεδίασε ένα διαδραστικό χάρτη για το κοινό. Επιπλέον, μέσω της αναβάθμισης της ιστοσελίδας citizen science του paratiro.gr χάρτη, οι πολίτες θα μπορούν οι ίδιοι να καταγράφουν περιστατικά θανάτωσης και τραυματισμού άγριων ζώων.
Ο Σταύρος Ραφαήλ Γιουβάννης ως Εκπαιδευτής Νέων και Δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου στην ΜΚΟ Αντιγόνη, σχεδίασε μια καμπάνια ενημέρωσης με στόχο την ευαισθητοποίηση των νέων στην αποδοχή της ετερότητας. Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 8 βιωματικά εργαστήρια όπου 83 συμμετέχοντες μοιράστηκαν την ιστορία τους, οι οποίες λειτούργησαν ως οδηγός για την καμπάνια. Επιπλέον, 18 Οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών και τμήματα εκπαιδευτικών φορέων, συνεργάστηκαν για το project.
Η Ελευθερία Γκέκου απασχολήθηκε ως Social Media Manager στον Οργανισμό YouBeHero. Μέσα από το έργο της συνέβαλε στην προσθήκη 11 νέων εθελοντών designer στον Οργανισμό, την σύναψη συνεργασιών με περισσότερες από 100 Οργανώσεις καθώς και στην αύξηση των ακολούθων στα social media του Οργανισμού.
Η Έρρικα Λυμπούση εργάστηκε στην ΜΚΟ Ithaka ως Communication and Dashboard Analyst σχεδιάζοντας ένα λογισμικό-dashboard, το οποίο συγκεντρώνει, διαχειρίζεται, και παρουσιάζει όλη την πληροφορία της Οργάνωσης. Μέσω του έργου της, 1.444 άνθρωποι απέκτησαν πρόσβαση σε καθαρά ρούχα, 1.057 αιτήματα ανθρώπων εξυπηρετήθηκαν για θέματα ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και εργασιακής επανένταξης και 1 άτομο- ωφελούμενος του Οργανισμού βρήκε εργασία. Επίσης, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα της οργάνωσης, περισσότεροι από 105.600 άνθρωποι ενημερώθηκαν για το έργο της.
Ο Ανδρέας Κουβαράς μέσα από τη θέση του Υπεύθυνου Διαχείρισης Ψηφιακών Μέσων στον Oργανισμό Eyes of Light ανέλαβε τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας ψηφιακής πλατφόρμας διαχείρισης πολυμεσικού περιεχομένου. Μέσα από το έργο του 1.371 άτομα και 50 εταιρείες ενημερώθηκαν για το έργο του Οργανισμού, ενώ επιτεύχθηκε σχεδόν 50% αύξηση της επισκεψιμότητας των χρηστών της ιστοσελίδας του. Η πλατφόρμα θα αποτελέσει τον βασικό πυλώνα για νέες ψηφιακές δράσεις και καμπάνιες του οργανισμού, με πανελλαδική εμβέλεια.
Ο Αλέξανδρος Μπενετάκος, στο πλαίσιο εργασίας του στην Unique Minds ως Web Developer και Machine Learning Engineer, ανέπτυξε την ιστοσελίδα του Οργανισμού και ένα ιστολόγιο τύπου blogspot για συγγραφή ενημερωτικών άρθρων αυξάνοντας την επισκεψιμότητα της σελίδας κατά 145%.
Ο Φιλώτας Νιάρχος εργάστηκε στον ΜΚΟ WE4ALL ως Actions and Community Manager. Στη διάρκεια των έξι μηνών, σχεδίασε μία εφαρμογή για smartphone, στόχος της οποίας είναι η συγκέντρωση όλων των εθελοντών σε μία πλατφόρμα και η προώθηση των δράσεων του Οργανισμού, προσελκύοντας τουλάχιστον 1.000 εθελοντές κατά τους πρώτους μήνες της λειτουργίας της.
Η Εντβιονέλα Πατσάνι ως Digital Communications and Fundraising Officer στην ΜΚΟ Φαιναρέτη, δημιούργησε μια ψηφιακή καμπάνια crowdfunding με στόχο την υποστήριξη της γονεικότητας στην Ελλάδα. Η καμπάνια ολοκληρώθηκε επιτυχώς και μέσα από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ιστοσελίδα της Φαιναρέτης ενημερώθηκαν περισσότερα από 28.700 άτομα.
Ο Στέλιος Φετάνης απασχολήθηκε στον Οργανισμό E square project ως Project Manager στο έργο Simply Economics. Από τη θέση αυτή, ανέπτυξε 4 διαγωνισμούς δημιουργίας πρωτότυπου οπτικοακουστικού υλικού πάνω στα οικονομικά με την χρήση εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας. Στους διαγωνισμούς συμμετείχαν 13.763 άτομα, ενώ μέσω των social media, περισσότερα από 860.000 άτομα ενημερώθηκαν για το έργο του Οργανισμού.
Από το 2010 που υλοποιείται το πρόγραμμα έχει λάβει περισσότερες από 2.470 αιτήσεις, έχει προσφέρει απασχόληση σε 109 νέους, συμβάλλοντας παράλληλα στην ενίσχυση του έργου 94 Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών σε όλη τη χώρα και έχει έμμεσα ωφελήσει περισσότερο από μισό εκατομμύριο συνανθρώπους μας.