Οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε ζήσει τις κατακλυσμικές αλλαγές που έχει περάσει ο τηλεπικοινωνιακός χώρος, ενώ αρκετοί έχετε παρακολουθήσει τις περισσότερες μέσα από αυτή τη στήλη, που σας συντροφεύει ανελλιπώς όλα αυτά τα χρόνια.
Κάπου-κάπου συνηθίζουμε να στρέφουμε το βλέμμα μας σε σταθερά σημεία που κατάφεραν όχι μόνο να διατηρήσουν, αλλά και να συνεχίσουν σε αναπτυξιακή τροχιά τις δραστηριότητές τους.
Σημαντικές αλλαγές είχαμε και στον χώρο των τερματικών κινητής, με αρκετά ονόματα να εμφανίζονται στην αγορά.
Πρόσφατα, για παράδειγμα, είδαμε τη Vivo και την Oppo να αποτελούν νέες αφίξεις, και όπως φαίνεται πήραν σοβαρά τον ρόλο που παίζει η εξυπηρέτηση μετά την πώληση, για το πολυπόθητο brand customer loyalty.
Άλλωστε, μπορεί τα ονόματα Vivo και Oppo για κάποιους να φαίνονται άγνωστα, αλλά αξίζει να τους ενημερώσουμε ότι, η Vivo κατέχει την 3η θέση στην αγορά τερματικών 5G, ενώ η Oppo είναι ο 4ος μεγαλύτερος κατασκευαστής παγκοσμίως.
Για τον λόγο αυτό, επέλεξαν να εμπιστευτούν τη Smartec, η οποία κρατάει για 23 συνεχόμενα χρόνια τα ηνία στο χώρο του after sales support, δίνοντας καθημερινά εξετάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών.
Με τη σειρά της, η Smartec επιτυγχάνει και έναν δικό της στόχο. Με μεγαλύτερο πελάτη της τη Samsung, και τις νεοεισερχόμενες Vivo και Oppo, αλλά και τη Nokia, υλοποιεί το όραμά της να υποστηρίζει σε τεχνικό επίπεδο, ποσοστό άνω του 50% των κινητών τηλεφώνων που θα διατίθενται στην ελληνική αγορά.