Οι κάτοικοι του Πειραιά έχουν σίγουρα πολλούς λόγους για να αισθάνονται υπερήφανοι… Ακόμη κι όσοι βλέπουν το «Μεγάλο Λιμάνι» για ελάχιστες ώρες, λίγο πριν αναχωρήσουν για τις διακοπές του Αυγούστου, δεν γίνεται να προσπεράσουν τη ξεχωριστή θαλασσινή αύρα, η οποία σε συνδυασμό με τον κοσμοπολίτικο αέρα και τη γοητεία των αντιθέσεων στις γειτονιές της πόλης, δημιουργούν ένα άκρως ενδιαφέρον πολιτισμικό μείγμα. Αναμφίβολα, ο Πειραιάς εκπέμπει έναν αέρα διαφορετικότητας, ελευθερίας και ζωντάνιας.
Εκτός από τα παραπάνω βέβαια, ο Πειραιάς και οι κάτοικοι του το τελευταίο χρονικό διάστημα, έχουν έναν ακόμη λόγο για να υπερηφανεύονται, καθώς πριν από λίγο καιρό άνοιξε τις πύλες του, το νέο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, στον πιο πολυσύχναστο εμπορικό δρόμο της πόλης (Βασιλέως Γεωργίου). Με φουτουριστικές πινελιές στο design και κατασκευασμένο με γνώμονα μια eco-friendly φιλοσοφία, το νέο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ που βρίσκεται στο κέντρο του Πειραιά, πέραν του ότι αποτελεί το νούμερο ένα προορισμό μας για όλα τα προϊόντα τεχνολογίας (καλύπτοντας μια τεράστια προϊοντική γκάμα που περιλαμβάνει smartphones, tech gadgets, video games, PCs, κ.ά), παράλληλα πρόκειται για ένα κατάστημα «κόσμημα» που μαγνητίζει το βλέμμα. Για το νέο κατάστημα και τις υπηρεσίες που προσφέρει στον καταναλωτή είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε και τον κ. Πέτρο Παπαγγελή (Διευθυντή Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ) και τον κ. Αντώνη Δούκα, (franchisee του καταστήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ Πειραιά), οι οποίοι είχαν την ευγενική καλοσύνη να μας μιλήσουν για την μοναδικότητα του νέου καταστήματος…
Όπως ανέφερε ο κ. Παπαγγέλης «Στον ΓΕΡΜΑΝΟ ό,τι σχεδιάζουμε, ό,τι επικοινωνούμε, ό,τι αλλαγές κάνουμε, έχουν στο επίκεντρο τον πελάτη και τις επιθυμίες του. Είτε είναι ιδιώτης, είτε επιχείρηση. Ακούμε τις ανάγκες του και είμαστε δίπλα του. Με ειλικρίνεια και ανθρώπινο χαρακτήρα. Εξελισσόμαστε διαρκώς και αλλάζουμε για να γίνουμε καλύτεροι. Προσαρμοζόμαστε στις συνθήκες της αγοράς και στα δεδομένα της κάθε εποχής. Είμαστε παντού, με το μεγαλύτερο δίκτυο τεχνολογίας στη χώρα. Εμπλουτίζουμε τα προϊόντα & τις υπηρεσίες μας, αναβαθμίζουμε τα καταστήματά μας, εκπαιδεύουμε τους ανθρώπους μας σε νέες τεχνολογίες, απλοποιούμε και βελτιώνουμε τα συστήματά μας. Tα καταστήματά μας δημιουργούν εμπειρίες και συναισθήματα στους επισκέπτες τους. Είναι διαδραστικά, με πολλά ψηφιακά στοιχεία, μεγάλη προϊοντική γκάμα, βιωματικές γωνιές και connectivity υπηρεσιών. Κάθε πελάτης μας μπορεί να εξερευνήσει, να συγκρίνει, να δοκιμάσει και εν τέλει να αποκτήσει ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας και επικοινωνίας. Σε άνετους και μοντέρνους χώρους, υψηλής αισθητικής, που νιώθει όμορφα και οικεία. Και με ανθρώπους που του προσφέρουν μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Αυτές τις αρχές έρχεται να υπηρετήσει και το νέο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στον Πειραιά».
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη…
D.L.: Το νέο σας κατάστημα εξακολουθεί να βρίσκεται στον πιο εμπορικό δρόμο του Πειραιά. Υπήρξαν σκέψεις να αφήσετε τo κέντρο και να ανοίξετε σε κάποιο άλλο σημείο της πόλης;
Π. Παπαγγέλης: Η σκέψη μετακίνησης εκτός κέντρου δεν ήταν ποτέ στα πλάνα μας, καθώς αυτό θα δυσκόλευε αρκετά την προσβασιμότητα και την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Παρόλα αυτά η στρατηγική μας και η ανάγκη για ένα μεγαλύτερο κατάστημα μας οδήγησαν να εξετάζουμε κι άλλες εναλλακτικές, εντός κέντρου σε λιγότερο εμπορικά σημεία, βασιζόμενοι κυρίως στην δύναμη του brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Τελικά καταφέραμε να έχουμε το σημερινό κατάστημα στα τετραγωνικά και στο σημείο που θέλαμε ικανοποιώντας τις προσδοκίες τόσο τις δικές μας, όσο και των πελατών μας.
Α. Δούκας: Το καινούργιο κατάστημα μας ενθουσιάζει, νιώθουμε πολύ όμορφα. Από την πρώτη στιγμή που το είδαμε καταλάβαμε ότι μας ταιριάζει. Είναι πολύ σημαντικό ότι λειτουργήσαμε όλοι μαζί σαν ομάδα με την εταιρεία. Συνεργαστήκαμε άψογα και καταφέραμε να έχουμε αυτό το πολύ όμορφο αποτέλεσμα που βλέπετε σήμερα.
D.L.: Smartphones, wearables, computing, ποια είναι τα προϊόντα τεχνολογίας που τραβούν περισσότερο το ενδιαφέρον των καταναλωτών που επισκέπτονται τον ΓΕΡΜΑΝΟ;
Π. Παπαγγέλης: Στον ΓΕΡΜΑΝΟ διαθέτουμε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, την οποία εμπλουτίζουμε συνεχώς. Προϊόντα που συνδυάζονται με υπηρεσίες και παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις στον πελάτη, διευκολύνοντας την καθημερινότητά του. Θέλουμε να είμαστε η πρώτη του επιλογή. Με δυνατές προσφορές που τρέχουν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, με γρήγορο εφοδιασμό των καταστημάτων, αποκλειστικότητες και συνεργασίες με κορυφαίους κατασκευαστές, αλλά και με πωλητές που βοηθούν τον πελάτη να επιλέξει αυτό που του ταιριάζει, έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων. Βέβαια υπάρχουν προϊόντα που είναι πολύ δημοφιλή και άλλα που είναι πιο εξειδικευμένα.
Α. Δούκας: Πράγματι έτσι είναι. Το βλέπουμε και εμείς στο κατάστημά μας. Υπάρχουν προϊόντα που έχουν σταθερά μεγάλη ζήτηση, όπως τα Smartphones και τα tablets. Μάλιστα στα Smartphones και τα tablets, έχουμε την πιο πλήρη γκάμα σε 5G συσκευές για να δώσουμε σε όλους τη δυνατότητα να ζήσουν την εμπειρία του 5G.
Την περίοδο της πανδημίας λόγω των συνθηκών με την τηλεργασία, την τηλεκπαίδευση και γενικά της παραμονής στο σπίτι, πολύ μεγάλη ανάπτυξη είχαν τα laptops, τα tablets, αλλά και τα περιφερειακά που κάνουν αυτό που λέμε “home office”, όπως web κάμερες, ακουστικά, μικρόφωνα, εκτυπωτές, μελάνια, αλλά και προϊόντα ενίσχυσης Wi‐Fi και δικτύου.
Σημαντικά ενισχύθηκαν τα τελευταία χρόνια και οι πωλήσεις των τηλεοράσεων, καθώς έχουμε εμπλουτίσει το portfolio μας με οικονομικές προτάσεις, αλλά και λόγω των συνδυαστικών προσφορών με την COSMOTE TV. Υπάρχουν, όμως, και πιο «εποχικές» κατηγορίες, όπως τα ηχεία και τα scooter που το καλοκαίρι οι πωλήσεις τους πάνε πολύ καλά.
D.L.: Πέραν των «παραδοσιακών» αγορών σε προϊόντα τεχνολογίας, ποιες άλλες υπηρεσίες μπορεί να απολαύσει ο πελάτης στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ Πειραιά;
Α. Δούκας: Στο κατάστημά μας, όπως και σε όλα τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, προσφέρουμε στους πελάτες μιας μια σειρά από υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και αποτελούν ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Για παράδειγμα το service των συσκευών, που έχει και την μεγαλύτερη απήχηση. Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια τον No 1 προορισμό για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού. Οι τεχνικοί μας επισκευάζουν από Smartphones, Tablets, Laptops και Wearables μέχρι Scooters, Hoverboards & Ηλεκτρικά Ποδήλατα. Και όλα αυτά με γνήσια ανταλλακτικά και εγκεκριμένο εξοπλισμό από τους κατασκευαστές, είτε εντός του καταστήματος, είτε στο υπερσύγχρονο επισκευαστικό μας κέντρο. Ενδεικτικά, άλλες υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι το G Insurance όπου μπορεί κανείς να ασφαλίσει τη συσκευή του, το G Files για να μεταφέρει με ασφάλεια τα αρχεία της παλιάς του συσκευής στην καινούργια και να κάνει αντίγραφο των δεδομένων του σε USB Stick, αλλά και το G Tattoo όπου μπορεί κανείς να δώσει τον δικό του χαρακτήρα στις συσκευές του με θήκες και skins από φωτογραφίες του. Και για όσους θέλουν να εκτυπώσουν τις φωτογραφίες τους εύκολα και σε υψηλή ποιότητα υπάρχει το G Photoprint. Για όλες αυτές τις υπηρεσίες, οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι μας σύμβουλοι σε θέματα τεχνολογίας, βοηθούν τους πελάτες μας να επιλέξουν αυτό που τους ταιριάζει ανάλογα με τις ανάγκες τους και τους λύνουν κάθε τεχνολογική απορία.
D.L.: Μιας και μιλάμε για υπηρεσίες, φέτος ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ διέθεσε τη νέα υπηρεσία G Click & Collect. Στο μαγαζί σας, πώς το βλέπετε να δουλεύει αυτό; Τί προσφέρει η υπηρεσία αυτή στον καταναλωτή;
Α. Δούκας: Με το “G Click & Collect” οι πελάτες μας μπορούν να παραγγείλουν από το site μας, το germanos.gr, το προϊόν που θέλουν, ανάμεσα από 11.000 προϊόντα, και να το παραλάβουν σε λίγα μόλις λεπτά από το κοντινότερό τους κατάστημα. Ήδη τα αποτελέσματα είναι πολύ θετικά και βλέπουμε ότι ο κόσμος το έχει αγκαλιάσει.
Π. Παπαγγέλης: Το σημαντικό με αυτή την υπηρεσία είναι ότι βοηθάμε τον πελάτη να βρει περισσότερα προϊόντα και παράλληλα αξιοποιούμε όλα τα προϊόντα που έχουμε στο δίκτυό μας. Έτσι επωφελείται σε χρόνο και δεν αντιμετωπίζει προβλήματα με τη διαθεσιμότητα. Γιατί ακόμα κι αν δεν υπάρχει το προϊόν που θέλει σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα, μπορούμε να του το φέρουμε από κάποια άλλη περιοχή. Και να το παραλάβει άμεσα. Σίγουρα ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα υπάρχει στη γειτονιά του. Εκτός όμως από το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων, σε ολόκληρη τη χώρα, ένα άλλο πλεονέκτημα του “G Click & Collect” είναι ότι δουλεύουν αρμονικά το φυσικό κατάστημα με το eshop. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο πελάτης να απολαμβάνει μεγαλύτερη άνεση, ευελιξία και ταχύτητα στις αγορές του. Και φυσικά καλύτερη εξυπηρέτηση.
D.L.: Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες εταιρείες επενδύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη, θέλοντας να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Οι δράσεις σας για την ανακύκλωση συσκευών στα καταστήματα εντάσσονται σ’ αυτή την κατεύθυνση; Το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στον Πειραιά πώς ανταποκρίνεται σ’ αυτή τη νέα πραγματικότητα;
Π. Παπαγγέλης: Το περιβάλλον είναι το σπίτι μας. Οφείλουμε όλοι μαζί να το σεβόμαστε και να το φροντίζουμε. Το νέο μας κατάστημα εκτός από μοντέρνο και λειτουργικό, είναι και περιβαλλοντικά υπεύθυνο, ακολουθώντας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης του Ομίλου ΟΤΕ. Είναι σχεδιασμένο με υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, έχουμε μειώσει την χρήση χαρτιού και προωθούμε εδώ και πολλά χρόνια την ανακύκλωση συσκευών, μπαταριών και μελανιών. Φέτος μάλιστα καλούμε τον κόσμο να έρθει στο κατάστημά μας, ή σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, και να ανακυκλώσει την παλιά του συσκευή, μειώνοντας έτσι την πλαστική ρύπανση στις θάλασσες. Πώς γίνεται αυτό; Φέρνοντας το παλιό τους Smartphone, Tablet, κινητό ή σταθερό τηλέφωνο, αλλά και αξεσουάρ όπως φορτιστές, Powerbanks και wearables, βοηθάμε, σε συνεργασία με την κοινωνική, περιβαλλοντική εταιρεία «Εναλεία», να «καθαρίσουν» από σκουπίδια θάλασσες και παραλίες σε 4 ελληνικά νησιά: την Κέρκυρα, την Κεφαλλονιά, την Σκιάθο και τον Αγ. Νικόλαο Κρήτης. Στόχος μας για φέτος είναι να συγκεντρώσουμε συνολικά πάνω από 100.000 συσκευές σε όλα μας τα καταστήματα. Η δράση αυτή θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια και σε άλλα νησιά.
Α. Δούκας: Η ανακύκλωση έχει γίνει πλέον τρόπος ζωής. Ο κόσμος είναι ευαισθητοποιημένος σε θέματα που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος και αυτό το βλέπουμε καθημερινά και από τους πελάτες μας που έρχονται στο κατάστημα και ανακυκλώνουν τις συσκευές τους. Και μάλιστα θέλουν να μάθουν περισσότερα για το πρόγραμμα, μας ρωτάνε τι συσκευές μπορούν να ανακυκλώσουν, μέχρι πότε μπορούν να τις φέρουν, πως αξιοποιούνται αυτές οι συσκευές κ.ά. Και αυτό είναι πολύ καλό.
D.L.: Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε από τους πελάτες που επισκέπτονται το νέο σας κατάστημα;
Α. Δούκας: Η ανταπόκριση του κόσμου στο νέο μας κατάστημα είναι πολύ θετική. Όπως μας λένε τους αρέσει πολύ και αυτό φαίνεται και από την αυξημένη επισκεψιμότητα. Με την παρουσία τους μας δείχνουν έμπρακτα την ικανοποίησή τους από την εξυπηρέτηση που τους κάνουμε. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μας. Θέλουμε και ο πιο «απαιτητικός» πελάτης να φύγει από το κατάστημα μας ικανοποιημένος και με τις καλύτερες εντυπώσεις. Η αγάπη και η εμπιστοσύνη του κόσμου μας δίνουν καθημερινά δύναμη να συνεχίσουμε. Και τους ευχαριστούμε θερμά γι’ αυτό.