Ο TOBi, ο ψηφιακός εικονικός «βοηθός» της Vodafone που έχει δημιουργηθεί για να δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να βρουν λύσεις και απαντήσεις στα θέματα που τους απασχολούν, χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν στο τηλεφωνικό κέντρο, ανταποκρίνεται και εξυπηρετεί σε ένα ευρύ φάσμα αιτημάτων και ζητημάτων των συνδρομητών με επιτυχία.
Τη χρονιά που πέρασε ο TOBi απάντησε σε 1,3 εκατομμύρια αιτήματα από πελάτες κινητής, σταθερής και τηλεόρασης και διεκπεραίωσε ολοκληρωτικά περισσότερο από το 70% των ερωτήσεων που δέχτηκε σχετικά με λογαριασμούς, παροχές, προσφορές και γενικές πληροφορίες.
Ακόμη, εκπαιδεύτηκε να διαχειρίζεται τεχνικά προβλήματα σταθερής και ίντερνετ, όπως η σύνδεση του router και η χαμηλή ταχύτητα WiFi, ενώ μέσα από την καθημερινή επικοινωνία έμαθε να ενημερώνει τους πελάτες για διαθέσιμες προσφορές που υπάρχουν και, εφόσον το επιθυμούν, να τις αποκτήσουν εκείνη τη στιγμή.
Η διαθεσιμότητα του ψηφιακού βοηθού επεκτάθηκε και στο Facebook μέσω του Messenger και πλέον διαχειρίζεται κατ’ αποκλειστικότητα δημοφιλείς κατηγορίες αιτημάτων. Παράλληλα, απευθύνεται προληπτικά στους πελάτες, όταν υπάρχει κάποιος λόγος, και τους βοηθά να διαχειριστούν θέματα πριν εξελιχθούν σε προβλήματα, ή τους προσφέρει λύσεις που πιθανόν εκείνη τη στιγμή να μη φαίνονται χρήσιμες, αλλά θα γίνουν μελλοντικά. Πλέον, οι συνδρομητές της Vodafone μέσω του chatbot TOBi έχουν την υποστήριξη που χρειάζονται δωρεάν, χωρίς καθυστερήσεις 24 ώρες το 24ωρο.
Η επιτυχία του TOBi αποδεικνύεται τόσο από τα παραπάνω όσο και από το 70% των πελατών που μιλούν μαζί του και τον επιλέγουν αποκλειστικά για την εξυπηρέτησή τους, αναδεικνύοντας τις σύγχρονες τεχνολογίες και συγκεκριμένα την τεχνητή νοημοσύνη ως ένα ακόμη εξαιρετικό εργαλείο στη διάθεση του ανθρώπου.
Περισσότερες πληροφορίες για τις δυνατότητες του TOBi: Live Chat Εξυπηρέτηση με τον TOBi