Για μια χρονιά ικανοποιητική στο δίκτυο Γερμανός με ισχυρές επιδόσεις, παρά τη μειωμένη επισκεψιμότητα στα φυσικά καταστήματα, λόγω πανδημίας, έκανε λόγο η διοίκηση του Ομίλου ΟΤΕ στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του δικτύου που και φέτος πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.
Σύμφωνα με πληροφορίες το 2021 ο τζίρος από τα προϊόντα αυξήθηκε 20% (από τα φυσικά καταστήματα και το e shop) ενώ οι πωλήσεις τηλεοράσεων, μια κατηγορία σχετικά νέα στο συγκεκριμένο δίκτυο πωλήσεων, σημείωσαν αύξηση 7%. Την ίδια χρονιά το μερίδιο του δικτύου Γερμανός στις πωλήσεις smartphone διαμορφώθηκε στο 25%.
Περίπου 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των 265 καταστημάτων του δικτύου από όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου για τα σημαντικότερα επιτεύγματα της χρονιάς που πέρασε και έθεσαν τους στόχους για το 2022. Η αξία του φυσικού καταστήματος και οι σύγχρονες τάσεις στο retail ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ μίλησε για την ανάγκη της αλλαγής ως προϋπόθεση για την εξέλιξη και την επιβίωση στη νέα ψηφιακή εποχή, αλλά και για την προτεραιότητα στον πελάτη.
Όπως αναφέρθηκε, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι πολύ σημαντικό. Απλά αλλάζει, εξελίσσεται για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών. Παραμένει, όμως, το πιο σημαντικό κανάλι πώλησης, λειτουργεί συμπληρωματικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα και προσφέρει ψηφιακές εμπειρίες και συναισθήματα στους πελάτες. Γι’ αυτό και η εικόνα του πρέπει να είναι αναβαθμισμένη. Το 2021 δημιουργήθηκαν 8 νέα G Prime καταστήματα σε Ασπρόπυργο, Ξάνθη, Καρλόβασι, Κηφισιά, Ιωάννινα, Σητεία, Μυτιλήνη και Πειραιά, με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, μοντέρνα αισθητική, eco friendly υλικά, πιο διαδραστικά και με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων.
Βασικό πλέον κομμάτι του δικτύου αποτελεί το service (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας). Το δίκτυο Γερμανός προσέθεσε 6 νέους κατασκευαστές (για τους οποίους έχει τη δυνατότητα των επισκευών) φτάνοντας συνολικά τους 65. Στο νέο σύγχρονο επισκευαστικό του κέντρο, επισκευάζονται πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνο, ενώ το 65% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται άμεσα εντός του καταστήματος.