Πιστή στη δέσμευσή της για πρόγραμμα επενδύσεων άνω των 1,2 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια, η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης παροχής λογισμικού διαχείρισης ψηφιακής εμπειρίας, ανακοινώνει τη λειτουργία του νέου τεχνολογικού της hub στην Αθήνα. Μετά την εξαγορά της Moosend τον περασμένο Μάιο, η Sitecore αναπτύσσει ακόμη περισσότερο το αποτύπωμά της στην Ελλάδα με την επέκταση των δραστηριοτήτων της και την ενίσχυση του hub με περίπου 100 νέες θέσεις εργασίας που αναμένεται να δημιουργηθούν μέσα στο 2022.
Στόχος του technology hub είναι να στηρίξει το φιλόδοξο πλάνο επέκτασης και ανάπτυξης προϊόντων με όραμα να διαταράξει τον κλάδο της ψηφιακής εμπειρίας, προσφέροντας μια end-to-end, content to commerce προϊοντική σουίτα στο cloud, μαζί με τη δημιουργία νέων και καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων και την αύξηση των θέσεων εργασίας. Η Sitecore επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών σε ανεξερεύνητους τομείς, όπως το product development, ενώ εστιάζει στο cloud (Azure και AWS) και στο cloud automation, και το λογισμικό και οι λύσεις που θα αναπτυχθούν από την ομάδα της Αθήνας θα αξιοποιηθούν από το υπάρχον και το μελλοντικό πελατολόγιο της εταιρείας σε όλο τον κόσμο.
Η απόφαση της Sitecore να εμπλουτίσει την ομάδα της με στελέχη από την τοπική αγορά αποδίδει καρπούς, καθώς η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε περίπου 50 προσλήψεις το τελευταίο διάστημα, ενώ μέσα στο επόμενο εξάμηνο, η εταιρεία αναμένεται να τριπλασιάσει το δυναμικό της στην Αθήνα, καλύπτοντας κυρίως θέσεις προγραμματιστών και μηχανικών λογισμικού, ώστε το τεχνολογικό κέντρο να είναι σε θέση να υποστηρίξει το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας και τις δραστηριότητες της, τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς. Για να κάνει ακόμη πιο εύκολη και αποτελεσματική τη διαδικασία για τους υποψήφιους στην Ελλάδα, η Sitecore λανσάρει παράλληλα και ένα εξειδικευμένο career site μέσα από το οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν το βιογραφικό τους και να επιταχύνουν τη διαδικασία συνέντευξης με την ομάδα της εταιρείας στην Αθήνα.
O Γιάννης Ψαρράς, VP of Engineering στην Sitecore, δήλωσε σχετικά: «Η επιλογή της Αθήνας για το τεχνολογικού hub της Sitecore έγινε ώστε να αξιοποιηθεί αποτελεσματικά το Greek talent και το αδιαμφησβήτητα υψηλό επίπεδο των Ελλήνων μηχανικών και προγραμματιστών. Αναγνωρίζοντας ότι η προστιθέμενη αξία της εταιρείας είναι οι άνθρωποι της, στόχος της είναι να διαμορφώσει μια ομάδα με υψηλή κατάρτιση και ικανότητες και πολύπλευρη εμπειρία σε θέματα τεχνολογίας. Με τις πρόσφατες στρατηγικές κινήσεις μας έχουμε ενισχύσει περαιτέρω την ποιότητα και το εύρος των λύσεων ψηφιακής εμπειρίας που διαθέτουμε. Η Ελλάδα αποτελεί σημαντικό μέρος της συνολικής παγκόσμιας επέκτασης της εταιρείας και το τεχνολογικό hub μας έρχεται να επισφραγίσει όχι μόνο την παρουσία μας στην ευρύτερη περιοχή και να συμβάλλει ενεργά στην αύξηση των μεριδίων μας, αλλά και να διευρύνει τις ευκαιρίες για τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο και να παρέχει ακόμη πιο προηγμένες ψηφιακές εμπειρίες στους πελάτες μας, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την υψηλότερη απόδοσή τους.»
Η Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist στην Eurolife FFH, εταιρείας με μακρά συνεργασία με την Sitecore σχολίασε: «Μετράμε ήδη αρκετά χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας με την Sitecore. Την άνοιξη του 2020 μεταπηδήσαμε στο νέο Sitecore 9.1, ενοποιώντας την ιστοσελίδα με το blog μας, στο πλαίσιο της νέας content marketing στρατηγικής σύμφωνα με την οποία το blog θα αποτελούσε πλατφόρμα περιεχομένου με στόχο δημιουργία traffic στις προϊοντικές σελίδες και συνεπώς παραγωγή sales leads από quotation forms που βρίσκονται στις σελίδες αυτές. Ως αποτέλεσμα της συνεργασίας μας, παρατηρήσαμε αύξηση +52% στα sessions per user στο blog και αύξηση +25% στα sales leads μέσα σε ένα χρόνο. Επιπλέον, η νέα μορφή συνέβαλε στην κεντροποιημένη διαχείριση του περιεχομένου καθώς λειτουργεί σαν content hub, τροφοδοτώντας άλλες digital πλατφόρμες με περιεχόμενο.»
Με έτος ίδρυσης το 2001, η Sitecore δραστηριοποιείται στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου και διαθέτει εκτεταμένη παρουσία στις ΗΠΑ, αλλά και σε όλο τον κόσμο, μέσα από ένα γύρο εξαγορών που πραγματοποίησε νωρίτερα στο έτος, μεταξύ των οποίων ήταν και η ελληνική startup Moosend την άνοιξη.