Με νέο κατάστημα flagship, το μεγαλύτερο που έχει υλοποιήσει, ενισχύει το οπλοστάσιό της η Wind. Βρίσκεται στην Καλλιθέα, στην οδό Δαβάκη 62 και Αριστείδου, αποτελεί το μεγαλύτερο φυσικό κατάστημα της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας και είναι 100% ψηφιακό. Πρόκειται για επένδυση συνολικού ύψους 1 εκατ. ευρώ.
Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης επένδυσης που παρουσιάστηκε χθες διαδικτυακά είναι ότι για τη δημιουργία του καταστήματος ανακαινίστηκε πλήρως ένα ιστορικό κτήριο της δεκαετίας του 1920, ιδιοκτησίας του Μεροπείου Ιδρύματος. Σε αυτό έζησαν η οικογένεια Βενιζέλου και η οικογένεια Χατζηκυριάκου.
Το νέο κατάστημα ενσωματώνει τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας και έχει πιστοποιηθεί ως κλιματικά ουδέτερο, ακολουθώντας τα αυστηρότερα πρωτόκολλα μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο Greenhouse Gas Protocol, το ISO 14064 και πιστοποίηση από τον έγκριτο φορέα First Climate.
Χωρίζεται νοητά σε διαφορετικές ζώνες που ακολουθούν την κατηγοριοποίηση του συνόλου των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η Wind, με στόχο τη διάδραση και την ξεχωριστή εμπειρία του πελάτη. Οθόνες digital είναι τοποθετημένες σε όλο το κατάστημα και επικοινωνούν τις τρέχουσες υπηρεσίες και τα νέα προϊόντα τεχνολογίας, ώστε ο επισκέπτης να ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο κατάστημα. Για τον επάνω όροφο σχεδιάζεται η δημιουργία ενός κέντρου ενημέρωσης για την τεχνολογία.
Όπως είπε κατά την παρουσίαση του καταστήματος χθες ο Αλέξανδρος Γλύκας, Διευθυντής καταστημάτων Wind, σήμερα περίπου 70% των πωλήσεων της εταιρείας γίνεται από τα φυσικά καταστήματα, ενώ ένα 10% γίνεται digital. Η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία έχει 230 καταστήματα, δέχονται ετησίως περί τους 700 χιλ. καταναλωτές και απασχολούνται σε αυτά περί τους 1.000 εργαζόμενους.
Σύμφωνα με τον Γιώργο Τσαπρούνη, Ανώτερο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Wind, ενόψει της εξαγοράς της εταιρείας από την United Group και της συγχώνευσής της με τη Nova, εκτιμάται ότι θα υπάρξει η ανάγκη για μεγάλα καταστήματα, ωστόσο, οι σχετικές αποφάσεις θα ληφθούν από τους νέους μετόχους.
Υπενθυμίζεται ότι η ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού αναμένεται, εκτός απρόοπτου, να δώσει το πράσινο φως για την εξαγορά της Wind την 21η Δεκεμβρίου 2021.
Το νέο σχήμα (Wind – Nova) θα έχει ως «προίκα» μεταξύ άλλων τη νέα θυγατρική που έχει ιδρύσει η Wind (Hellenic Open Fiber – HOF), η οποία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην κατασκευή και λειτουργία δικτύων νέας γενιάς, αποκτώντας το σύνολο του ενεργητικού εξοπλισμού οπτικών ινών της. Στόχος είναι η επέκταση του δικτύου FTTH με την κατασκευή 600.000 συνδέσεων οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH) επένδυση ύψους 150 εκατ. ευρώ.
Ο Λευτέρης Σκιαδάς, Πρόεδρος του Μεροπείου Ιδρύματος σε σύντομο σχόλιό του κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του καταστήματος από τα στελέχη της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, σημείωσε: «Σε αυτή τη γωνία της Καλλιθέας βρίσκεται ένα κτήριο που από τη δεκαετία 1920 συντροφεύει την περιοχή. Έχει χτιστεί με σχέδια του περίφημου Δ. Φωτιάδη και εκπροσωπεί τον εκλεκτικισμό του περασμένου αιώνα. Εδώ έζησαν δύο σημαντικές οικογένειες της Ελλάδας, η οικογένεια Βενιζέλου και η οικογένεια Χατζηκυριάκου. Το κτήριο διατηρήθηκε με διάφορους τρόπους, αλλά έμεινε ανεκμετάλλευτο και χωρίς συντήρηση για πολλά χρόνια, μέχρι που η Wind ανέλαβε τον ρόλο να το διασώσει, να δίνει βοήθεια κάθε μήνα στο Μερόπειο Ίδρυμα και κυρίως να αναπτύσσει την αισθητική που τόσο έχουμε ανάγκη στις μέρες μας.»
Με τη σειρά του ο Χρήστος Νούλης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης πελατών της Wind, ανέφερε σχετικά «Είναι μεγάλη μας χαρά που συμβάλλαμε στη διάσωση ενός ιστορικού κτηρίου και το βλέπουμε σήμερα να αποκτά μια δεύτερη ζωή μέσα από την τεχνολογία. Ο στόχος που έχουμε για το μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας, είναι να αποτελέσει έναν διαδραστικό χώρο υψηλής αισθητικής, με εξαιρετική λειτουργικότητα, προσβάσιμο σε όλους και 100% ψηφιακό, που θα αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της Wind».