Η Κωτσόβολος έχοντας πάντα στο επίκεντρο της στρατηγικής της το να προσφέρει εξαιρετική εμπειρία σε όλους τους πελάτες της και στον καθένα ξεχωριστά, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη την Τρίτη 5 Οκτωβρίου, πραγματοποίησε μία μεγάλη διαδικτυακή συνάντηση, με σκοπό να αφιερώσει την ημέρα αυτή στα άτομα με κινητική αναπηρία, παρουσιάζοντας τα ευρήματα μίας έρευνας σχετικά με την αγοραστική τους εμπειρία.
Η πρωτοβουλία της Κωτσόβολος, υπό την αιγίδα των Ε.Σ.Α.μεΑ, Ε.Σ.Ε.Ε. και Σ.Ε.Λ.Π.Ε, υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια» που στόχο έχει να προσφέρει ίση πρόσβαση στην τεχνολογία, σε όλους τους ανθρώπους, για μία καλύτερη ζωή. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας που διενεργήθηκε με τη συμβολή της εταιρείας ερευνών ΜRB και την επιστημονική υποστήριξη του Ινστιτούτου της ΕΣΑμεΑ, (ΙΝ-ΕΣΑμεΑ), με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην αγοραστική τους εμπειρία τα άτομα με αναπηρία και για το πόσο σημαντικό είναι, να είναι ευχάριστη, χωρίς περιορισμούς και εμπόδια.
Τη διαδικτυακή συνάντηση παρακολούθησαν τα μέλη των Ε.Σ.Ε.Ε, Σ.Ε.Λ.Π.Ε, Τραπεζικές και Ασφαλιστικές εταιρείες, δημοσιογράφοι του τεχνολογικού, υγείας και επιχειρηματικού ρεπορτάζ, αλλά και όλοι οι εργαζόμενοι της Κωτσόβολος. Τον συντονισμό των ομιλιών της ψηφιακής συνάντησης, ανέλαβε η κα Μαρία Καλλέργη, Customer Experience Manager της Κωτσόβολος– Dixons South East Europe, ενώ ομιλητές ήταν: ο κος Ιωάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, ο κος Βασίλειος Κούτσιανος, Γ.Γραμματέας της ΕΣΑμεΑ, Μέλος Δ.Σ. ΙΝ-ΕΣΑμεΑ, ο κος Γιώργος Καρανίκας, Πρόεδρος Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, ο κος Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, ο κος Δημήτρης Μαύρος, Πρόεδρος MRB ο οποίος παρουσίασε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και ο κος Πάνος Τριανταφύλλου, Παραολυμπιονίκης Ξιφασκίας με τον οποίο ολοκληρώθηκαν και οι ομιλίες της συνάντησης. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικτυακής συνάντησης, υπήρχε ταυτόχρονη διερμηνεία στη Νοηματική.
Η Κωτσόβολος, πιστή στη δέσμευσή της να ενδυναμώνει όλους τους ανθρώπους να ζουν μία καλύτερη ζωή με την Τεχνολογία, υπόσχεται μέσα από τις πρωτοβουλίες της να προσφέρει σε κάθε πελάτη ξεχωριστά την απόλυτη αγοραστική εμπειρία, χωρίς διακρίσεις, εμπόδια και περιορισμούς. Η προσπάθεια της εταιρείας για ένα καλύτερο αύριο με μία Καλύτερη ζωή χωρίς εμπόδια δεν σταματά, γιατί αφού είμαστε Ίδιοι στις ανάγκες, θα πρέπει να είμαστε και Ίσοι στις εμπειρίες.
Άμεσα η Κωτσόβολος θα μοιραστεί στην επίσημη ιστοσελίδα της τα αποτελέσματα της έρευνας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια».