Αυξημένα έσοδα από υπηρεσίες κατά 5,3%, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020, στα 130,3 εκατ. ευρώ και προσαρμοσμένο EBITDAaL (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) 28,5 εκατ. με περιθώριο 21,9% ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του έτους η Wind.
Όπως σημειώνεται η απόδοση του EBITDAaL αντανακλά τη συναλλαγή με την Vantage Towers (στην οποία η Wind έχει πουλήσει τον παθητικό εξοπλισμό των κεραιών) και την αύξηση εσόδων. Σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020 έχει αυξηθεί κατά 2,4 εκατ. ευρώ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής, δήλωσε ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου, ενώ σημείωσε πως η ανάπτυξη της εταιρείας θα συνεχιστεί και το δεύτερο εξάμηνο καθώς αξιοποιεί την αυξανόμενη ζήτηση για τις υπηρεσίες σε ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον λειτουργίας.
Ο κ. Ζαρκαλής αναφέρθηκε και στην επικείμενη εξαγορά της Wind Ελλάς από την United Group, μια συναλλαγή που αναμένει να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή το 2022. Όπως επεσήμανε «τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε υλοποιήσει έναν πολυεπίπεδο μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων μας, βελτιώνοντας σημαντικά τις υποδομές, τις υπηρεσίες μας, καθώς και την εμπειρία των πελατών μας. Η ένταξη μας σε έναν διεθνή ηγέτη τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης όπως είναι η UG, είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο για εμάς και θα ενισχύσει περαιτέρω τις δυνατότητές μας και τα οφέλη για τους πελάτες μας.»
Αναφορικά με τα υπόλοιπα μεγέθη οι πελάτες κινητής με συμβόλαιο αυξήθηκαν 5,2%, και της σταθερής με συμβόλαιο 1,9%.
Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν 10,9% (συνολικά 267.000). Οι εταιρικοί πελάτες αυξήθηκαν 2,8% (συνολικά 82.000) και οι πελάτες με σύνδεση οπτικών ινών, κυρίως μέχρι την υπαίθρια καμπίνα (δίκτυα νέας γενιάς NGA) 42,7%.
Οι συνολικές κατασκευασμένες γραμμές οπτικών ινών (NGA) είναι 421.000. Το 11% των πωλήσεων τριμήνου προήλθε από τα online κανάλια και οι συνολικές επενδύσεις, των τελευταίων 12 μηνών (ως τις 30/6/21), ήταν 94,5 εκατ. ευρώ.