Την ολοκλήρωση επένδυσης ύψους 700 χιλιάδων ευρώ από τη Marathon Venture Capital (Equifund) καθώς και από ιδιώτες επενδυτές, οι οποίοι είναι ιδρυτές και στελέχη εταιρειών τεχνολογίας παγκόσμιας κλάσης ανακοίνωσε η Avrio.
Η Avrio έχει δημιουργήσει πλατφόρμα η οποία μέσω browser extension βοηθάει τις ομάδες να αποθηκεύουν και να μοιράζονται πληροφορίες που βρίσκονται σε εργαλεία που χρησιμοποιούν ήδη, χωρίς να χρειάζεται να μεταφερθούν σε κάποια άλλη πλατφόρμα για την αποθήκευση ή την κοινοποίηση. Παράλληλα, το προϊόν της Avrio λειτουργεί συνδυαστικά με τα υπάρχοντα εργαλεία, με αποτέλεσμα να μπορεί αυτόματα να μεταφέρει πληροφορίες σε έγγραφα ή ιστοσελίδες (με δεδομένα από άλλες πηγές που χρησιμοποιεί η ομάδα), συμβάλλοντας έτσι στην λήψη καλύτερων αποφάσεων.
Φιλοδοξία της είναι να αλλάξει τον τρόπο που οι ομάδες συνεργάζονται μεταξύ τους σε έναν οργανισμό, μέσα από καλύτερη και πιο αποτελεσματική χρήση της διαθέσιμης πληροφορίας.
Η χρηματοδότηση θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της Avrio, καθώς αυτή αυξάνει το μέγεθος της ομάδας της και επεκτείνει τις λειτουργίες του προϊόντος της. Ειδικότερα, σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά το μέγεθος της ομάδας της στην Κύπρο, στην Ελλάδα και απομακρυσμένα, με στόχο να επιταχύνει τη δημιουργία του προϊόντος της και να εγκαθιδρύσει την παρουσία της σε οργανισμούς σε όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με τα στελέχη της Avrio οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν πολλαπλά εργαλεία για την ανάλυση και κοινοποίηση πληροφοριών (πίνακες δεδομένων, Google Docs, μηνύματα στο Slack, emails) με αποτέλεσμα αυτές να παραμένουν αποθηκευμένες σε διαφορετικά σημεία. Συνεπώς, χρήσιμα δεδομένα και γνώσεις δεν αξιοποιούνται σωστά, δεν ενημερώνονται με νέα στοιχεία, ενώ πολλές φορές η έρευνα επαναλαμβάνεται και η λήψη αποφάσεων καθίσταται μη αποδοτική.
Βλέποντας το πρόβλημα της διαχείρισης της γνώσης μέσα στους οργανισμούς, οι συνιδρυτές της εταιρείας, Ανδρέας Μιχαήλ (CEO) και Νάταλη Μασρουζιέ (CΡO), έχοντας προηγουμένως δημιουργήσει και εργαστεί σε εταιρείες τεχνολογίας (ο Ανδρέας ως Head of Business Intelligence στη Hotjar και ιδρυτής της εταιρείας adJelly που εξαγοράστηκε από τη Brandzooka, και η Νάταλη ως Product Owner της Overflow –ένα προιόν spin-off της Proto.io– και CTO σε αρκετές startups), συνειδητοποίησαν πως τα κρίσιμα δεδομένα και γνώσεις μέσα στους οργανισμούς παραμένουν σε διαφορετικές δομές (όπως Confluence, Notion, Drive και άλλες) και συνεπώς η ανάλυση πληροφοριών και η έρευνα συχνά επαναλαμβάνεται και δεν είναι πλήρης.