Το πρώτο έργο Microsoft Dynamics 365 Business Central ως cloud service στην Ελλάδα, ολοκλήρωσε πρόσφατα η BEWISE για την εταιρεία Vimachem, η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή λύσεων που συνδυάζουν παραγωγικό και συσκευαστικό εξοπλισμό, ρομποτικά συστήματα και λύσεις industrial software. H υλοποίηση του έργου στηρίχθηκε στην ελληνικοποιημένη έκδοση του Dynamics 365 Business Central της Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon Net. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα στελέχη της BEWISE έχουν εκπαιδευτεί πλήρως τόσο στην ελληνικοποίηση, όσο και στα best practices της Data Communication, στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον Όμιλο.
Η Vimachem αναζητούσε μία σύγχρονη λύση ERP, που θα της επέτρεπε να έχει συνολική εικόνα για όλα τα τμήματα της εταιρείας μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον. Λόγω της φύσης του business της, έπρεπε να μπορεί να ελέγχει ένα πολύπλοκο σύστημα αγορών και πωλήσεων, που περιλάμβανε μεταξύ άλλων, εισαγωγές προϊόντων από Ευρωπαϊκή Ένωση και τρίτες χώρες, καθώς και πωλήσεις σε συνδυασμό με παραγωγή λογισμικού, συμβολαίων συντήρησης, χρονοχρέωσης τεχνικών κ.α.
Η ομάδα της BEWISE, ύστερα από λεπτομερή καταγραφή και εκτίμηση των δεδομένων και των απαιτήσεων της Vimachem, πρότεινε ως ιδανική λύση το Microsoft Business Central ως cloud service σε συνδυασμό με Microsoft 365. Η συγκεκριμένη υλοποίηση παρέχει πλήρη σύνδεση, διαχείριση και παρακολούθηση του συνόλου των τμημάτων και διαδικασιών, όπως πωλήσεις, service, λογιστήριο, operations κλπ, απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας.
Με την εγκατάσταση της λύσης, καλύφθηκε πλήρως ο κύκλος σχεδιασμού, προσφοράς, αποδοχής προσφοράς, υλοποίησης, τιμολόγησης και υποστήριξης των λύσεων παραγωγής που παρέχει η Vimachem, όπως και η παρακολούθηση και κοστολόγηση των εισαγωγών. Παράλληλα, ενσωματώθηκαν σύνθετες διαδικασίες, που αφορούν την παραγωγή λογισμικού, την πώληση αδειών, συμβολαίων και χρέωσης ωρών για τους τεχνικούς της εταιρείας, καθώς και η παρακολούθηση των συμβολαίων της εταιρείας.
Στα μελλοντικά σχέδια της Vimachem είναι η ενεργοποίηση λύσεων Αποθήκης και CRM, προκειμένου να καλύψει την επέκτασή της σε τεχνολογίες 3D printing, AR/VR και blockchain, οι οποίοι αποτελούν τομείς στους οποίους σκοπεύει να επενδύσει τα επόμενα 1-2 χρόνια, καθώς μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τη βελτιστοποίηση των παραγωγικών διαδικασιών των πελατών της.