Η Xiaomi, ο παγκόσμιος τεχνολογικός ηγέτης, ανακοίνωσε ότι κατατάχθηκε στην 70ή θέση, στη λίστα της Kantar BrandZ με τις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως για το 2021, ανεβαίνοντας 11 θέσεις από πέρσι, με την αξία της μάρκας να υπολογίζεται πλέον στα 24.8 δις δολάρια (50% πάνω από την αξία που είχε πριν από ένα χρόνο). Το 2021 είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά κατά την οποία η ετήσια λίστα περιλαμβάνει τη Xiaomi στις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως, δικαιώνοντας έτσι και την αποστολή της μάρκας να δημιουργεί διαρκώς εξαιρετικά προϊόντα σε σωστές τιμές ώστε να μπορεί όλος ο κόσμος να απολαμβάνει μια καλύτερη ζωή μέσω των τεχνολογικών καινοτομιών.
Για τη Xiaomi, η αδιάκοπη αναζήτηση τεχνολογιών αιχμής και καινοτομίας αποτελεί το θεμέλιο πάνω στο οποίο η εταιρεία εξελίσσεται και αναπτύσσεται. Έτσι προκύπτουν χαρακτηριστικά όπως ενισχυμένη αντοχή, δυνατότητες ταχύτατης φόρτισης και πιο στιβαρές επιδόσεις των προϊόντων. Οι καινοτομίες αυτές αποτελούν την απόδειξη των διαρκών προσπαθειών της μάρκας να εξερευνά και να ωθεί στα άκρα τα περιθώρια των τεχνολογικών καινοτομιών. Τον Απρίλιο, η δέσμευση αυτή αναγνωρίστηκε και από το Boston Consulting Group (BCG), το οποίο επέλεξε τη Xiaomi ως μία από τις “Πιο Καινοτόμες Εταιρείες για το 2021”. Είναι η τέταρτη φορά που η μάρκα περιλαμβάνεται στη συγκεκριμένη λίστα.
Η Xiaomi περιλαμβάνεται στις 5 κορυφαίες μάρκες, στην Κατηγορία Καταναλωτικών Τεχνολογιών από τις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως, χάρη στην εμπιστοσύνη και την υποστήριξη των Mi Fans και των χρηστών από όλο τον κόσμο. Η Kantar BrandZ υιοθετεί πρωτοπόρες για τον κλάδο εκτιμήσεις των brand, σε συνδυασμό με τις πιο εκτεταμένες μελέτες σχετικά με την αναγνωρισιμότητα και επωνυμία τους. Οι μελέτες αυτές διεξάγονται με βάση σχεδόν 4 εκατομμύρια συνεντεύξεις καταναλωτών, που καλύπτουν 18,500 μάρκες από 512 κατηγορίες σε 51 αγορές.
Τον Μάρτιο παρουσιάστηκε η νέα, ανανεωμένη εικαστική εταιρική ταυτότητα της Xiaomi– μία μίξη της ανατολικής φιλοσοφίας με τη σχεδιαστική απόδοση της έννοιας “Alive”. Το νέο αυτό branding έχει στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της Xiaomi στην premium αγορά, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στα παραδοσιακά κοινά της, μέσω ενός νέου δυναμικού λογότυπου. Το concept “Alive” αντιπροσωπεύει τον τρόπο σκέψης της Xiaomi και την απάντησή της στις ανάγκες αυτής της μετασχηματιστικής εποχής της έξυπνης διασυνδεσιμότητας. Η εταιρεία μπαίνει σε μια νέα δεκαετία, επεκτείνοντας την παρουσία της από τους μαζικούς στους premium χρήστες, από την τεχνολογία στο χώρο της τέχνης. από το online στο offline – και σε όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με την Kantar, οι Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως κατέγραψαν αξιοσημείωτη αύξηση της αξίας τους, κατά 42% φέτος, σε σύγκριση με αύξηση 6% την περασμένη χρονιά και 7% πριν δυο χρόνια. Η άνοδος αυτή απέφερε κέρδος άνω των 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων στη συνολική αξία των μαρκών του Global Top 100, σηματοδοτώντας επιτάχυνση της ανάπτυξης των μεγαλύτερων μαρκών του κόσμου, μετά τις ανατροπές που έφερε η COVID-19.