Το χωρισμό της Forthnet σε δύο εταιρείες περιλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες, η αναδιοργάνωση που επιχειρείται από το νέο της ιδιοκτήτη την United Group.
Η μία εταιρεία θα έχει τους πελάτες και ό,τι αφορά στις τηλεπικοινωνίες και η δεύτερη το τηλεοπτικό περιεχόμενο (τα στούντιο και τις παραγωγές) ενώ ό,τι αφορά τα δικαιώματα σε περιεχόμενο (αθλητικά κ.λπ.) θα τυγχάνουν διαχείρισης κεντρικά από τη μητρική εταιρεία.
Η νέα Forthnet, πιθανότατα υπό το brand Nova, επεξεργάζεται και το νέο της «πρόσωπο» προς τον καταναλωτή το οποίο αναμένεται να παρουσιάσει τις επόμενες ημέρες με αφορμή την οριστική διαγραφή της της μετοχής της από το Χρηματιστήριο.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται αν θα ανακοινώσει συγκεκριμένο πλάνο για επενδύσεις στις τηλεπικοινωνιακές υποδομές στις οποίες έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.