Η Wind πέτυχε ανάπτυξη στη συνδρομητική της βάση σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις και σημείωσε πρόοδο σε όλους τους στρατηγικούς της στόχους ανέφερε η διοίκησή της δίνοντας στη δημοσιότητα στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση παρά τις ευρύτερες επιπτώσεις της πανδημίας και του συνεχιζόμενου lockdown στην ελληνική οικονομία η εταιρεία παρουσίασε ανθεκτικότητα στους οικονομικούς και λειτουργικούς δείκτες.
Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες, μειώθηκαν 0,5% στα 125 εκατ., ωστόσο η ανάπτυξη των εσόδων κατά τη διάρκεια του τριμήνου βελτιώθηκε από μήνα σε μήνα και τον Μάρτιο σημείωσε αύξηση 3,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Νάσος Ζαρκαλής σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου σημείωσε: «Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις συνεχίσαμε να σημειώνουμε ικανοποιητική πρόοδο έναντι των στρατηγικών μας προτεραιοτήτων και το 2021. Συνεχίσαμε τις επενδύσεις, διατηρήσαμε έντονη την εστίαση μας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, στην επιτάχυνση των ψηφιακών μας λειτουργιών και υπηρεσιών και στις αδιάκοπες προσπάθειές μας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης στους πελάτες μας. Καθώς το εξωτερικό περιβάλλον φαίνεται να σταθεροποιείται, είμαστε σίγουροι πως θα συνεχίσουμε το ίδιο αποτελεσματικά την εμπορική μας δυναμική, με στόχο την θετική μας ανάπτυξη και το 2021.»
Βάσει των υπολοίπων στοιχείων που ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αυξήθηκαν 9,5% τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης (259.000) 3,6% οι πελάτες συμβολαίου, το 87,5% από τους νέους πελάτες κινητής συνδέθηκαν σε προγράμματα άνω των 10GB ή απεριόριστων data και 61,5% από τους νέους πελάτες σταθερής σε γραμμές με οπτική ίνα (NGA). Το 10% των πωλήσεων τριμήνου προήλθε από online κανάλια, έχουν κατασκευαστεί 400.000 γραμμές με οπτικές ίνες (τουλάχιστον μέχρι τις υπαίθριες καμπίνες) και οι συνολικές επενδύσεις στο τρίμηνο ήταν 25,6 εκατ. ευρώ.
Στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας και για το 2021 παραμένουν: Η επέκταση υποδομών νέας γενιάς με συνεχιζόμενες επενδύσεις σε δίκτυα οπτικών ινών (FTTC / FTTH) και του δικτύου 5G. Η δυναμική εστίαση στους πελάτες με υψηλές ανάγκες για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, σε γραμμές νέας γενιάς στη βάση των πελατών σταθερής τηλεφωνίας και σε προγράμματα απεριορίστων δεδομένων κινητής τηλεφωνίας και η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της λειτουργίας της και των υπηρεσιών της.