Τα καταστήματα, το κύριο κανάλι πωλήσεων του Ομίλου Πλαίσιο που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου, το 2020 παρέμεινε κλειστό για εκατό μέρες, λόγω πανδημίας.
Ωστόσο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8% στα 355 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 20%.
Σύμφωνα με όσα είπε κατά την ετήσια ενημέρωση των αναλυτών χθες ο Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο σημειώθηκε αύξηση των μεριδίων αγοράς και η πελατειακή βάση της εταιρείας διευρύνθηκε, καθώς ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο 350.000 νέοι πελάτες.
Το επιστέγασμα όλων των παραπάνω, όπως είπε, ήταν ότι ενισχύθηκε η αξιοπιστία του brand Πλαίσιο, καθώς τήρησε τους χρόνους παράδοσης και εξυπηρέτησε τις ανάγκες των πελατών παραδίδοντας πολύ γρήγορα σε σχέση με τις συνθήκες της αγοράς στη δύσκολη αυτή συγκυρία.
Όπως επίσης είπε ο κ. Γεράρδος οι υποδομές logistics αξίας 38 εκατ. ευρώ σε συνδυασμό με το βέλτιστο αριθμό καταστημάτων, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκατ. ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους κατέστησαν την επιτυχία αυτή δυνατή. H Πλαίσιο επενδύει σταθερά στο μοντέλο omni channel τα τελευταία 25 χρόνια, το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την κουλτούρα εκπαίδευσης και προσαρμοστικότητας επέτρεψε να απασχοληθούν και να εκπαιδευτούν άνθρωποι των καταστημάτων στα άλλα κανάλια πώλησης, αντί αναστολής και να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο τρόπο η αυξημένη ζήτηση.
Ο Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, επεσήμανε ότι με τους καταναλωτές να είναι πλέον εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, την παρακαταθήκη της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που κερδήθηκε σε συνθήκες που αυτή είχε μεγάλη σημασία και ένα αειθαλές επιχειρηματικό μοντέλο omni-channel, που μετράει ήδη 25 χρόνια, η Πλαίσιο είναι «Future Ready».