Συνολικά έσοδα από υπηρεσίες, 508,6 εκατ. ευρώ, μειωμένα 1,7% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και EBITDAal 135,9 εκατ. με πτώση 1,2% ανακοίνωσε η Wind για το 2020.
Οι πελάτες κινητής με συμβόλαιο αυξήθηκαν 3% (924.000) και οι πελάτες σταθερής 1,2% (630.000 συνολικά). Τα νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες ξεπέρασαν τις 252.000 (αύξηση 9,6%) και οι εταιρικοί πελάτες αυξήθηκαν 3,4% στις 80.500. Η διείσδυση των γραμμών νέας γενιάς στη βάση των πελατών σταθερής τηλεφωνίας διαμορφώθηκε στο 35,7% (225.000 συνδρομητές σταθερής νέας γενιάς).
Οι επενδύσεις στη διάρκεια του 2020 αυξήθηκαν 3,3% ετησίως, αγγίζοντας τα 90 εκατ. και κατευθύνθηκαν στην ταχύτερη επέκταση των δικτύων 4G/5G, στο δίκτυο οπτικών ινών νέας γενιάς πανελλαδικά και στην ψηφιοποίηση των υποδομών της εταιρείας.
Όπως σχολίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Νάσος Ζαρκαλής, «η πορεία της Wind το 2020 χαρακτηρίστηκε από ισχυρή ανθεκτικότητα στους οικονομικούς και λειτουργικούς δείκτες καθώς, παρά τις ευρύτερες επιπτώσεις της πανδημίας στην ελληνική οικονομία, η εταιρεία πέτυχε ανάπτυξη στη συνδρομητική της βάση και σημείωσε πρόοδο σε όλους τους στρατηγικούς της στόχους.
Διατηρήσαμε σταθερά τα έσοδα και την κερδοφορία της εταιρείας, πετύχαμε αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης και ταυτόχρονα συνεχίσαμε με επιτυχία την στρατηγική στόχευσης των νοικοκυριών με συνδυαστικές υπηρεσίες κινητής και σταθερής, καθώς επίσης και των εταιρικών πελατών.
Ως αποτέλεσμα της πανδημίας, την χρονιά που πέρασε άλλαξε ριζικά ο τρόπος με τον οποίο οι συνδρομητές επέλεξαν να επικοινωνούν και να συναλλάσσονται μαζί μας, γεγονός που μας έδωσε την ευκαιρία να επιταχύνουμε σημαντικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας με έμφαση στις online πωλήσεις και την ψηφιακή εξυπηρέτηση. Βγαίνουμε από μια δύσκολη χρονιά με βελτιωμένες προτάσεις για τους συνδρομητές μας και ένα ενισχυμένο επιχειρηματικό μοντέλο και ισχυρή πεποίθηση ότι το 2021 θα είναι έτος ανάπτυξης και επιστροφής στην κανονικότητα για την ελληνική κοινωνία».
Κατά τη διάρκεια του 2020, σύμφωνα με τη διοίκηση, η Wind σημείωσε ισχυρή πρόοδο στις στρατηγικές της προτεραιότητες: Επέκτεινε τις υποδομές νέας γενιάς με συνεχιζόμενες επενδύσεις σε δίκτυα οπτικών ινών και την εκκίνηση λειτουργίας του δικτύου 5G. Εστίασε δυναμικά στους πελάτες με υψηλές ανάγκες για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, σε γραμμές νέας γενιάς στη βάση των πελατών σταθερής τηλεφωνίας και σε προγράμματα απεριορίστων δεδομένων κινητής τηλεφωνίας. Επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας της πετυχαίνοντας 100% αύξηση ετησίως σε online πωλήσεις και 270% αύξηση ετησίως στην ψηφιακή εξυπηρέτηση των πελατών.
Επίσης σημαντικές εξελίξεις που σηματοδοτούν την επιτυχή υλοποίηση της αναπτυξιακής στρατηγικής και του μετασχηματισμού της Wind κατά τη διάρκεια του 2020, ήταν: Η ολοκλήρωση της απόσχισης του παθητικού εξοπλισμού δικτύου κινητής με εξασφαλισμένες ταμειακές εισροές 400 εκατ. ευρώ. Η απόκτηση άδειας φάσματος 5G και η εκκίνηση της λειτουργίας υπηρεσιών 5G και η εκκίνηση παροχής υπηρεσιών στον δημόσιο τομέα με την επιτυχημένη συμμετοχή στον διαγωνισμό Σύζευξις 2.
Αναφορικά με την τρέχουσα χρήση η διοίκηση επισημαίνει ότι «οι επιπτώσεις της πανδημίας επηρέασαν και το πρώτο τρίμηνο του 2021, καθώς η ελληνική οικονομία παραμένει τμηματικά ανενεργή. Ωστόσο η Wind προσάρμοσε το επιχειρηματικό της μοντέλο με επιτυχία και ως αποτέλεσμα αναμένει περιορισμένες οικονομικές επιπτώσεις σε σύγκριση με προηγούμενες περιόδους. Λαμβάνοντας υπόψη το άνοιγμα της οικονομίας, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες η εταιρεία αναμένει ότι θα επιτύχει σημαντική επιτάχυνση στις λειτουργικές και οικονομικές της επιδόσεις».