Το 2020 η Huawei, σύμφωνα τον Andy Miao, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα επικεφαλής του τομέα καταναλωτικών προϊόντων της Ελλάδος, βρέθηκε στην πρώτη τριάδα των κατασκευαστών φορητών υπολογιστών που απευθύνονται σε οικιακούς καταναλωτές. Επίσης, κατέκτησε την πρώτη θέση στις αγορές των tablets και των wearables με τα smartwatches να αποτελούν από τις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να αυξηθούν 167%.
Όπως είπε σε διαδικτυακή συνέντευξη ο Andy Miao φέτος η Huawei σκοπεύει να δώσει περισσότερη έμφαση στα ασύρματα ακουστικά (true wireless earphones) με στόχο και εδώ την πρώτη θέση. Επίσης θα αξιοποιήσει το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» με το οποίο διατίθεται με εισοδηματικά κριτήρια voucher 200 ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού από μαθητές και φοιτητές.
Ακόμη, η Huawei θα λανσάρει και φέτος νέα μοντέλα smartphones ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνει στην ένταξη νέων εφαρμογών και την περαιτέρω ανάπτυξη του AppGallery, του «καταστήματος» εφαρμογών της Huawei.
Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται η ίδια η κινεζική εταιρεία στην αγορά των smartphones και των wearables, συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών πρώτων παικτών παγκοσμίως. Βρίσκεται στην κορυφή όσο αφορά τα smartwatches και στα tablets στο Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ στα TWS ακουστικά έχει καταγράψει άνοδο 80% από το 2019.