Πως επηρεάζουν τα νέα κανάλια επικοινωνίας το business messaging σε όλον τον κόσμο; Ποιες είναι οι αλλαγές που απαιτείται από τους παρόχους γραπτών μηνυμάτων προκειμένου να εκσυγχρονιστούν με τις νέες διεθνείς τάσεις; Ποιοι είναι οι πάροχοι που έχουν προχωρήσει στην δημιουργία πολυκαναλικών εργαλείων για την εξυπηρέτηση της σύντομης γραπτής επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές είτε αυτό αφορά σε μηνύματα ειδοποίησης, πληροφορίας ή διαφήμισης;
Όλες αυτές οι σημαντικές αλλαγές στον χώρο του διεθνούς business messaging, αποτέλεσαν και το έναυσμα για την δημιουργία ενός πολυσέλιδου οδηγού 218 σελίδων μέσα στον οποίο περιγράφονται οι νέες τάσεις από τις πλέον καταξιωμένες πλατφόρμες αποστολής SMS, RCS και OTT μηνυμάτων.
Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, επικεφαλής της συμβουλευτικής ομάδας για θέματα business messaging “morethan160” καταγράφει τις πιο αξιόπιστες πλατφόρμες της αγοράς για wholesale, enterprise και I.o.T. messaging παρουσιάζοντας δυνατότητες και χαρακτηριστικά των σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας από την Λατινική Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία μέσα από 12 διεθνείς providers και 14 διαφορετικές πλατφόρμες.
Όπως ο ίδιος αναφέρει, «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος και υπερήφανος για την συνεργασία μου με τους πιο σημαντικούς παρόχους του business messaging, μία συνεργασία που έφερε ως αποτέλεσμα το “The Ultimate Messaging Platform Guide”. Η δημιουργία ενός τέτοιου οδηγού, ειδικά για την αγορά των διεθνών παροχών, ήταν τα τελευταία χρόνια μία επιτακτική ανάγκη. Τα νέα κανάλια που έχουν προστεθεί στο business messaging όπως είναι το RCS, το WhatsApp, το Viber, το Zalo, το Telegram, ωθούν τους παρόχους business massaging σε σημαντικές αλλαγές υποδομών, εφόσον το SMS αν και παραμένει ακόμη το πιο σημαντικό κανάλι για Business messaging επικοινωνία, δεν είναι πλέον το μοναδικό. Η διείσδυση των ΟΤΤ messengers σε διάφορες χώρες, έχουν πλέον δημιουργήσει μία πολυκαναλικότητα αποστολής μηνυμάτων που δεν περνάει απαρατήρητη. Για παράδειγμα το Viber είναι για τα Βαλκάνια και την Ρωσία ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας, παρόλα αυτά στην υπόλοιπη Ευρώπη σχεδόν δεν το γνωρίζουν. Εκεί το αντίστοιχο Viber είναι το WhatsApp, στην Κίνα το WeChat, ενώ το Zalo και το Telegram δείχνει να έχει κατακτήσει τους χρήστες στην Νοτιοανατολική Ασία και την Κεντρική Ευρώπη αντίστοιχα. Η γεωγραφική κατάταξη των διαφόρων ΟΤΤ Messenger, είναι και η αιτία για αυτές τις σημαντικές αλλαγές στον χώρο. Από την άλλη πλευρά η Google με το RCS, προσπαθεί να κατακτήσει όλες τις Android συσκευές ανεξαρτήτως γεωγραφικής προέλευσης. Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά, το IoT και οι υψηλές απαιτήσεις της Μ2Μ (machine2machine) επικοινωνίας ενσωματώνονται με το δικό τους τρόπο στο οικοσύστημα του διεθνούς messaging.»
To whitepaper διατίθεται δωρεάν σε μορφή eBook, μέσα από την σχετική σελίδα της συμβουλευτικής ομάδας για business messaging “morethan160”. Απευθείας link: www.morethan160.net/whitepapers